הסדרות החדשות של הוגו, דינה וסבתא אלגריה. צילום מסך מאינסטגרם

הסדרות החדשות של הוגו, דינה וסבתא אלגריה

בקרוב כל הסדרות והעונות החדשות של הסדרות החמות יתחילו לככב על המסכים של כולנו. אנחנו בפרוגי החלטנו להגדיל ראש ועצרנו רגע כדי לחשוב מה היה קורה אם היו כותבים לדמויות מסוימות סדרת בת?

גאליס

נכון שזה לא כל כך הולך להיגמר, כנראה אף פעם, אבל אם זה לא הולך להיפסק למה שלא נוסיף לחגיגה? בעיקרון וכידוע גאליס היא בעצמה סדרת בת של "החולמים", מה שהופך את הרעיון שלנו להיות לא אחר מאשר: סדרת בת של סדרת בת, כבוד!

הדמות הראשית: הוגו (נווה צור)

עלילה: כשהוגו לא נמצא במחנה הוא עושה לא מעט צרות, הסדרה תעקוב אחריו ואחרי השגעונות שלו, ההרפתקאות שלו והתסבוכות שלו. כמובן, שהוא לא יהיה לבד ונראה יחד איתו עוד הרבה חברים מגאליס שיעזרו לו.

למה כדאי? הוגו הוא כל כך חמוד ואנחנו אוהבים אותו מכל הלב. הוא חכם ומצחיק ותודו שהוא לא פחות מכובש. מה רע בעוד קצת זמן מסך בשבילו?

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

החממה

עוד מעט החממה הולכת לסגור את הבסטה, ואנחנו לא מוכנים לוותר! חייבים לעשות סדרת בת שתמשיך את המורשת שלה!

הדמות הראשית: דינה נבון (ג'וי ריגר)

עלילה: דינה מסיימת יחד עם חבריה את הבית ספר ויש לה קצת זמן חופשי לחפש את עצמה. הסדרה תעקוב אחרי דינה שתחפש את עצמה בירושלים, בחממה ואצל חבריה ותנסה להחליט איך החיים ממשיכים אחרי החממה? בכל זאת היא בין היחידים שאין להם לאן ללכת אחרי החממה. כמובן, שגם היא לא תהיה לבד ומסביבה יהיו כל החברים מהחממה שגם הם יחפשו את עצמם אחרי החממה ויעזרו לדינה בחיפושיה שלה.

למה כדאי? כי כמו שאתם מכירים את דינה היא מלאת אקשן ושכל. כל הרפתקה שהיא תיכנס אליה תהיה מוצלחת, מצחיקה, מותחת ומעניינת. אנחנו חושבים שהאופי המעניין של דינה לא קיבל מיצוי מספק בחממה ונרצה לראות אותה עוד ועוד.

© אינסטגרם
 

שוברי גלים

הסוף של שוברי גלים כנראה גם הוא מספיק רחוק כדי שלא נדאג, אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים לתכנן איזו סדרה שתיתן מבט אחר על זאת.

הדמות הראשית: שחר בנזינו (הילה הרוש)

עלילה: הילדונת של חבורת שוברי גלים פותחת בלוג ומספרת שם על עלילות הגלישה וחבריה, מחשבותיה מהצד על כל ההרפתקאות, טוק שואו עם החברים, טיפים בגלישה, ופשוט נותנת לנו להיכנס לראש של שחר. כמובן, אם היה לכם ספק שגם השגעונות של בנזין יכנסו פנימה. למה כדאי? שחר, הילה בכלל, היא הילדה המתוקה של כל סדרה. אבל גם היא לא דמות ראשית בסדרה, אנחנו חושבים שיתאים לה מאוד להוסיף עוד באזז על החבורה רק הפעם מבפנים, וחוץ מזה היא מוקד עניינים חזק מאוד, אם לא ראיתם כמה היא עוזרת ומייעצת לחברים וכמה שטויות קורות לה עם אח שלה.

© אינסגרם
 

זגורי אימפריה

לא כל כך ברור לנו מה הולך לקרות עכשיו עם זגורי אימפריה, אבל הסוף של העונה השנייה הוסיף לנו מספר פרטים מאוד מעניינים להמשך.

דמות הראשית: הפעם בחרנו שלושה - סבתא אלגריה (חווה אורטמן), מירי זגורי (יפית אסולין) ואלבז (אורי לזרוביץ').

עלילה: מירי ואלבז הם נשואים טריים, וכמו נשואים טריים הם מתמלאים בחובות, צרות, וצריכים להסתגל לאורח חיים חדש. נראה איך הם מתמודדים עם ההתנתקות מהמשפחות והעצמאיות, המחשבות על להקים משפחה וכמובן המשפחה הבאר שבעית הכי משוגעת, זגורי, לא יצאה מהתמונה. איך אלגריה קשורה? בחזון שלנו, אלגריה תגור איתם, תטיף למירי מוסר כמו שרק היא יודעת ותצחיק אותנו כל פעם מחדש.

למה כדאי? אם זה עוד לא ברור, המשפחה הקורעת חייבת הזדמנות שנייה, רק הפעם מנקודה אחרת. ואיך לא נקבל את זה יותר טוב מאשר הזוגיות המתפתחת של מירי ואלבז וכמובן הטיפשות של אלבז מול התחכום של אלגריה. מי יודע? אולי היא תכניס לו קצת שכל בסוף.

ה'אק
ה'אק © צילום מסך מיוטיוב
 

שכונה

סדרת הנוער "שכונה", אולי כבר כמעט שנה לא באוויר, אך ללא ספק היא הספיקה לצבור תאוצה במהירות מטורפת וכולנו מחכים בציפורניים כסוסות לעונה השנייה שתחל להצטלם בעוד כשלושה חודשים.

הדמות הראשית: טדי שיינפלד (מורדי גרשון)

עלילה: קבלו תפנית בעלילה! טדי נכנס לכלא אחרי המעשים שלו, אבל אם חשבתם שזה יעצור אותו, טעיתם. כיאה לרשע מן השורה, הוא מנסה לברוח, להסתתר ורק לצאת משם. מישהו מארגון ה"בריגדה" דואג להוציא אותו ומבטיח לו חיים חדשים בתמורה לעזרה קטנה. האם טדי יחזור לטוב או ימשיך בדרכו הרעה? וכמובן, שהוא ינסה ליצור קשר עם המשפחה ואיך הם יגיבו לו?

למה כדאי? חוץ מזה ששכונה היא סדרה מובילה, תמיד כיף ומעניין לראות את הצד האפל. מרכיב הכלא יכניס דילמות מעניינות לחייהם של משפחת שיינפלד וההחלטות ישפיעו על השכונה כולה וכמובן עלינו.

 
 

 

תגובות