שובר מסך: יהונתן בשן עוזב את עולם הילדים?. צילום: אור גפן

שובר מסך: יהונתן בשן עוזב את עולם הילדים?

אחרי שכיכב ב"שוברי גלים" בתפקיד ראשי, יהונתן בשן עולה שלב בקריירה ומחליט לעשות סדרה גם לקהל הבוגר, אמש הוא חגג את פרק הבכורה לצד ליאור אשכנזי ואדיר מילר. אז מי שוב לא הגיעה?

גל של סדרות מתח ודרמה מגיעות אל המסך הישראלי, אחרי "כפולים", "בני ערובה" ו"פאודה" עכשיו מגיעה גם "הצורף" סדרת דרמת מתח אפלה שעוסקת בעולם החלומות, הקבלה והמיסטיקה ותשודר בהוט, מאיימת להיות הדבר הבא.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אמש (א'), התקיימה הקרנת הבכורה החגיגית לפרק הראשון בסדרה החדשה שמכילה בתוכה קאסט של שחקני החלומות. כוכבי "הצורף" הגיעו בהרכב חסר. ראשון להגיע היה דווקא יהורם גאון שמככב בימים אלו פעמיים בפריים טיים, גם ב"בית הספר למוסיקה" וגם כסוכן מוסד ב"המדרשה", כך גם שותפתו להמדרשה, לירון וייסמן שמשחקת גם כאן, יהונתן בשן כוכב "שוברי גלים" בתפקיד ראשון למבוגרים והפעם בתפקיד של בחור ישיבה דתי וכמובן הכוכבים הראשיים שהגיעו באיחור קל: ליאור אשכנזי ואדיר מילר. מי שדווקא לא יכלה להגיע עקב צילומים בחו"ל היא שירה האס שמשחקת בסדרה את הבת של ליאור אשכנזי.

מגוון © אור גפן

 

 

ריגלה אחרי יהורם? © אור גפן
מרגל? מורה או רב?© אור גפן
© אור גפן
© אור גפן

מלבד הקאסט המרשים היו גם כאלה שבאו לפרגן ולהנות מצפייה מהצד כך למשל שרה פון שוורצה (זגורי אימפריה), יובל שרף ושלומי שבן, וכוכב "גולסטאר" שאולי בדישי.

ה'אק © אור גפן
© אור גפן

"הצורף" החל מה-26 בנובמבר, בימי חמישי 22:15, ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

תגובות