חיה את החלום: עדי ביטי מדברת על הכל. צילום: עדי אורני

חיה את החלום: עדי ביטי מדברת על הכל

הקליפים של עדי ביטי בת ה־14.5 מתקרבים לתשעה מיליון צפיות ביוטיוב, יש לה 110 אלף עוקבים באינסטגרם, היא מככבת בהצגה "הבובה זהבה" ולוח ההופעות שלה עמוס עד להודעה חדשה. בית ספר? היא תלמידה מצטיינת. החברות? לרוב מפרגנות. בנים? אין מצב. קשה להיות ילדת פלא

כל קליפ חדש של עדי ביטי צובר מיליון צפיות ביוטיוב עד תום החודש הראשון להעלאתו, זה כבר חוק. אם קורה ששיר מסוים מגיע לסף המיליון רק אחרי חודשיים, אנשי המקצוע המעורבים ב"פרויקט ביטי" מתחילים לדאוג. ביטי, בת 14.5 כולה, משחקת עכשיו בהצגה "הבובה זהבה", מחייכת בפה סגור בגלל הגשר שעדיין מכסה את שיניה ואומרת שכיף לה. "אני אוהבת לשיר, להקליט ולהופיע, ואני מאושרת שיש לי הזדמנות לעוף על זה בשיא הכוח, עד הסוף".

 

עוד במדור הבידור של פרוגי:

"אני פרפקציוניסטית", עדי מסבירה. "בתור הילדה הכי קטנה במקהלה רציתי להתקדם ולקבל סולואים, אז בכל פעם שנתנו לי קסטה עם מנגינה שמעתי אותה בלי סוף וחפרתי להורים שיקריאו לי את המילים, כי עוד לא ידעתי לקרוא. כשהבמאים ראו כמה אני מקצועית, הם הזמינו אותי להצטלם לעוד קלטת אפילו בלי אודישן וככה זה המשיך והתגלגל".

איזו זמרת רצית להיות?
"כמו שירי מימון. את הדיסק הראשון שלה שמעתי בלופ. יש לה קול נורא חם וגדול, ושומעים שהיא לא מאמצת יותר מדי את מיתרי הקול שלה".

© עדי אורני

הכתבה המלאה ביום רביעי הקרוב במוסף "זמנים מודרניים" של ידיעות אחרונות.

 

 

 
תגיות
תגובות