כשהיינו ילדים: הפעמים הראשונות של הסלבס על המסך. צילום:  ענת מוסברג, יוטיוב

כשהיינו ילדים: הפעמים הראשונות של הסלבס על המסך

היום הם הכוכבים הכי גדולים שיש לעולם להציע, אך אי שם בילדות שלהם הם היו לא יותר מילדים חמודים שהגיחו לפתע למסך. בין אם זה בפרסומות, סרטים או סדרות - הנה הרשימה הכי מתוקה ונוצצת!

ברונו מארס

זה קרה כשהזמר שכולנו מכירים ואוהבים, ברונו מארס, היה רק בן 4. בסרט הדוקומנטרי בריטי "Elvis Viva" הופיע ילד, שגדל להיות ממובילי תעשיית המוזיקה העולמית כיום, ומה שהוא עשה הפתיע אותנו בענק. אותו הילד הוא כמובן מארס, שתועד כשהוא רוקד כמו אלביס, שר שירים ולובש בגדים של אלביס לעיני קהל גדול שלא מפסיק למחוא כפיים. יוצרי הסרט אף הגדילו ראש, ופינקו אותנו באקסטרה מנת חמידות. לא יודעים מה אתכם, אנחנו חושבים שזה פשוט מתוק להפליא.

 

יון תומרקין 

הפעם יון תומרקין עושה לנו חיים קלים ומפרסם את הסרטון באינסטגרם לעיני כל, ובכל זאת זה לא דבר שקורה כל יום, ילד כל כך חמוד ("אני לא חמוד!" מישהו?), ולכן הוא מצטרף לרשימה. דרך אגב, גם תומרקין וגם בר רפאלי התחילו בפרסומות לסרטי הצילום “אגפא”, ובמבט מעמיק, מסתבר שתומרקין בן ה-9 היה שחקן טוב כבר אז, כי אחרת איך נסביר את זה שאנחנו באמת רוצים לקנות את סרטי הצילום עכשיו?

 

A video posted by Yon Tumarkin (@ytumarkin) on

קריסטן סטיוארט

אנחנו זוכרים אותה בעיקר מדמדומים, אבל האמת היא שבמהלך הקריירה שלה היא בכלל זכתה ב/32 פרסים! בכל מקרה, גם קריסטן סטיוארט הייתה צריכה להתחיל מאיפשהו, והדרך שלה הייתה פרסומת אחת. הפרסומת הייתה של חברת המכוניות היוקרתית והנחשבת פורשה, ולכן לא היינו מאמינים שזו כזו חרטה בשבילה, כיוון שסך הכל זו פרסומת די מגניבה. אז למרות שהיום הפרסומת הזו בטוח נראית לה מביכה, עצה שלנו, קריסטן - תאמיני לנו שיש דברים הרבה יותר גרועים, וההוכחה לכך נמצאת ממש פה.

 

ניל פטריק האריס 

אחרי כמות נכבדת של תפקידי אורח בכל מיני פרויקטים שונים, בגיל 16 הגיע הרגע הגדול של ניל בו קיבל תפקיד ראשי ראשון. התפקיד היה בסדרה "דוגי האוזר", סדרה על רופא צעיר וגאון "דוגי", אותו גילם ניל פטריק האריס. הסדרה נחלה הצלחה גדולה, ושודרה במשך ארבע עונות, מה שגרם להכרה גדולה של ניל הצעיר. זאת בין היתר אחת מהסיבות שהוא התראיין באמצע יום הצילום, כשהתלבושת של הרופא עליו.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

בריאיון ניל אומר את כל הדברים הבנאליים, למשל, הוא הסביר את הסיבות לכך שהם לא מצלמים דברים רפואיים באמת, וזה בעיקר בגלל שהצוות יודע שהצופים יבדקו אותו ואת מה שהוא עושה כל הזמן והוא לא יכול לעמוד בזה מבחינת הידע, כי מין הסתם הוא אינו רופא. מה שמרשים לראות, זה את הרוגע שהילד הזה משדר והקלילות שבה הוא לוקח את הריאיון הראשון שלו בחיים כדמות ראשית, דבר יוצא מן הכלל.

 

הראל סקעת 

סקעת התחיל את דרכו כמתמודד בריאליטי "כוכב נולד", ואת זה כולם יודעים. אך זו בכלל לא הייתה ההופעה הטלוויזיונית הגדולה הראשונה שלו. כשהיה ילד קטן, שיחק סקעת בתוכנית של החינוכית "פרפר נחמד" לכבוד חג החנוכה. שם, הראל הילד מאוד רוצה שסבא נחמן יבוא לחגוג איתו את חג החנוכה. סקעת ביצע את התפקיד מכל הלב, בנוסף כבר שם הראה למדינה ניצוצות של יכולות שירה, וכמובן הוכיח לכולם שהוא ללא ספק מתוק אמיתי. במקרה הזה, מזל שזה מתועד - ואנחנו כל כך הולכים לראות את זה בחנוכה הקרוב!

 

מיילי סיירוס

כשמסתכלים על מיילי סיירוס של עכשיו, ממש קשה להאמין שפעם היא נראתה ככה. אי שם בסוף שנות ה-90, לפני שמיילי אפילו חשבה על לשחק כדמות הראשית ב"האנה מונטנה", היא עלתה על הבמה כשאביה שר את השיר שלו ”Dream a to On Holding“ בהופעה מצולמת ושרה איתו. בלי להתבייש, עם קול נפלא, כשזה נראה כאילו מיילי לא היססה לשנייה.

מעבר לזה שהדואט הזה יפה ומרגש, הוא לגמרי מחזיר אותנו אחורה ואפילו מביא לנו נאום מדהים של מיילי הקטנה באמצע, בו היא מעריכה את אביה בילי ואומרת: “לאבא שלי היה חלום, והוא לא וויתר עליו. לפעמים, הדרך לחלום שלכם עלולה להיות קשה ומעייפת, ואתם מרגישים שבא לכם לוותר. אבל אבא שלי לא וויתר על החלום”.

 

ליאונרדו דיקפריו - הראיון הראשון

השנה הייתה 1990, וליאו בן ה-16 וחסר הנסיון רק הגיע להוליווד האמיתית. הוא הצטרף לסדרה האמריקאית "הורות" (”parenthood“) בתפקיד ראשי וכנראה היה מאוד נרגש מהעובדה שהוא נכנס לתעשייה באופן רשמי, או שהוא פשוט לא היה מספיק משופשף. איך אפשר לדעת?

דיקפריו לא בדיוק ידע איך להגיב למראיינת כמו שצריך. בתיעוד ניתן לשמוע את האחראית יחסי הציבור של הסדרה מעירה לו על ספויילרים שאסור לתת: "סלח לי, אנחנו לא רוצים לחשוף מידע כזה", או מתקנת אותו כשהוא אומר שהדמות שלו תחיה בבית הנוכחי עד שתמצא לה "משפחה טובה יותר", לעד שתמצא לה “משפחת אומנה”. לנו אישית לא ממש משנה כל הדקויות, פשוט תראו איזה חמוד ליאו נראה!

 

מילה קוניס

"ליסה פרנק" היא חברת צעצועים אמריקאית שהיום כבר נמצאת אחרי פשיטת רגל. אבל אז בשנות ה-90היא הייתה חברה מאוד מצליחה ואהובה, ומילה קוניס הייתה זו שקידמה את המוצרים. אממה, קוניס בפרסומת היא בכלל לא קוניס שאנחנו מכירים. היא אולי מתוקה, אבל היא נשמעת בדיוק כמו הבנות הרעות האלו מהתיכונים האמריקאיים שאנחנו לא הכי אוהבים לראות. קריסטן, זוכרת שאמרנו שיש יותר גרוע? אז הנה:

 

 

תגובות