רגע, מה?! הסלבס שבני הזוג שלהם דומים לאקסים שלהם. צילום מסך אינסטגרם

רגע, מה?! הסלבס שבני הזוג שלהם דומים לאקסים שלהם

אנחנו עוקבים אחרי מערכות היחסים והאהבות של הסלבס האהובים עלינו. לפעמים הזוגיות קצרה ולפעמים היא מחזיקה מעמד. תתפלאו לגלות שבני הזוג של כמה מהסלבס האהובים עליכם ממש דומים לאקסים שלהם

לואי טומלינסון 

במשך שנים, הזמר מלהקת הבנים "וואן דיירקשן" היה בן זוגה של אלינור קאלדר. לאחרונה, עלו לא מעט דיווחים על כך שהוא נמצא במערכת יחסים עם השחקנית דניאל קאמפבל. אבל ברצינות, אי אפשר לפספס את הדמיון ביניהן! זה אומר שהוא מתגעגע לאלינור?

© טוויטר

זאין מאליק

ומחבר בלהקת "וואן דיירקשן" אחד, נעבור לחבר להקת "וואן דיירקשן" בדימוס, זאין מאליק, שלאחרונה פתח בקריירת סולו, היה מאורס לפרי אדוארדס במשך שנים. קצת אחרי שהשניים נפרדו, פורסמה תמונת אינסטגרם בה מאליק וקרלין בריאן מתכרבלים. הדבר גרם למעריצים לחשוד כי היא ממש דומה לאקסית שהייתה אז עוד טרייה יחסית.

© אינסטגרם

קודי סימפסון

כידוע, הזמר היה במשך שנים במערכת יחסים עם ג'יג'י חדיד. לאחרונה, הורצו שמועות שקיימת זוגיות בין סימפסון לסהרה ריי, שממש דומה לאקסית. אנחנו עדיין בהתלבטות אם לקנא בו על כך שזכה לצאת עם שתי בנות כל כך יפות, או לחשוד בו שיצא עם שתי בנות כל כך דומות. מה אתם אומרים?

© אינסטגרם

ג'וש האצ'רסון

כוכב משחקי הרעב, ג'וש האצ'רסטון, היה בן זוגה של ויקטוריה ג'סטיס (אנחנו מתגעגעים!). כבר תקופה ארוכה שהאצ'רסטון נמצא במערכת יחסים עם קלאודיה טראיסק. רק אנחנו שמנו לב שויקטוריה וקלאודיה, אתם יודעים, עם שיערם החום הארוך ועורם השזוף יכולות להיראות ממש כמו אחיות? לא נראה לנו.

© אינסטגרם, טוויטר

אריאנה גרנדה

אז למען האמת, אריאנה גרנדה לא נמצאת כרגע בזוגיות בכלל. גם לא עם ג'יי ברוקס או נתן סייקס. למרות זאת, באמת בלתי ניתן לפספס את קווי הדמיון המשותפים במראה של השניים! מעניין אם גם האופי שלהם דומה, או שזה רק המראה.

© אינסטגרם

עוד במדור הבידור של פרוגי:

תגובות