ביי ביי: התמונות האחרונות של דיירי האח הגדול 7. צילום: ינאי יחיאל

ביי ביי: התמונות האחרונות של דיירי האח הגדול 7

דיירי האח הגדול 7 כבר כאן, אבל אנחנו בחרנו לבדוק איך הם בחרו להפרד מהעולם ברשתות החברתיות שלהם. אז מי באמת נפרד ומי פשוט נעלם מחיי כולם והגיח בסערה על המסך?

קורין "קוקו" אביסדריס

קורין האמנית אולי תאלץ להתמודד מול האמת כשתבחר מול כל דיירי הבית את המועמדים להדחה במשך כל העונה, אך היא דווקא בחרה להפרד מהעולם דרך האומנות שלה. התמונה האחרונה שהיא העלתה לאינסטגרם הייתה ציור עצמי שלה בתור השמש וגברים קופצים מעליה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

© ינאי יחיאל
ככה אומרים ביי?
ככה אומרים ביי? © צילום מסך מאינסטגרם

ברק אדרי

ברק מעיד על עצמו שהוא סוג של עבריין, גיי מוצהר ועובד בשופרסל. אך מה שהוא לא הצהיר עליו זה שהוא יהיה ב"האח הגדול". עד שלישי בבוקר הוא עבד על חבריו שהוא חולה עם חום גבוה ולכן הוא לא יוצא מביתו שבקיבוץ. מי שהדליק טלוויזיה אמש גילה שהוא בעצם שיקר אבל הרוויח מעכשיו להיות בגמר. לייק!

מצחיק! © צילום מסך מפייסבוק
© ינאי יחיאל

 

שי מיקה יפרח

שי מיקה היא דוגמא לאחת מהדיירות שבטוח יעשו לנו את העונה, גם מצחיקה, גם יפה וגם חיית אינסטוש לא רעה בכלל. אומנם נדמה ששי התרגשה מידי מהכניסה להאח הגדול ופחדה שזה יתגלה, אחרת איך תסבירו את זה שהתמונה האחרונה שהיא העלתה הייתה רק לפני חודש?

מעודדת מכות?
מעודדת מכות? © צילום מסך מהאינסטגרם
© ינאי יחיאל

עומרי בר נתן

הנה אחד שהולך ללא ספק לכבוש את לב הבנות. עומרי הוא החתיך של העונה, בן 29, אוהב את הים והגלים ובנות שלא חשות את עצמן. עומרי בחר להפרד מהעולם ומהבנות שמחכות לו בחוץ כבר לפני שבוע בתמונה שמציגה לעולם את הקעקוע החדש שלו. מכובד!

גם הגב יפה!
גם הגב יפה! © צילום מסך מאינסטגרם
© ינאי יחיאל

עומר קינן

אם עומרי הוא החתיך של העונה אז עומר היא ללא ספק היפה של העונה וגם היא הייתה מלכת אינסטוש לא קטנה מחוץ לבית. גם קינן בחרה להפרד כבר לפני שבוע מחשבון האינסטגרם והעוקבים שלה והעלתה סלפי מוקפד ומאופר, אז גמר או לא?

© צילום מסך מאינסטגרם
© ינאי יחיאל

מייקל אלרוי

מייקל יהיה זה שירגש אותנו העונה, את הסיפור שלו אנחנו אולי כבר מכירים אבל משהו בו תמיד מרגש אותנו מחדש, גם הצניעות וגם הדרך בה הוא בחר להתמודד עם הסיפור שלו גורמים לנו להוריד את הכובע. אלרועי הוא אחד מהאנשים שהשמועות על כניסתם היו מהבולטים וכבר היה ברור שהוא יכנס לבית האח, אך אתמול בבוקר הוא הצליח לבלבל את כולנו כאשר העלה תמונה לפייסבוק ובה כתב: "מה בכלל קורה היום?" מה שגרם לנו לחשוב שהכניסה שלו התבטלה מכיוון שהמכשיר האישי נלקח מהמתמודדים עוד לפני שהם נכנסים למלון. אהבנו את התרגיל! 

© ינאי יחיאל
© צילום מסך מפייסבוק

שי חי

שי חי הצליח קצת לבלבל אותנו, מצד אחד לוחם אומנויות לחימה מצליח ומלצר ומצד שני אבא רגיש מאוד. ואם כבר הזכרנו רגשות, התמונה האחרונה שלו באינסטגרם הייתה לפני כמה ימים והיא בכלל לא הייתה שלו, שי בחר לתעד מישהי מסתורית שקעקעה את שמו על הצוואר וציין שזה הכי רחוק שאהבו אותו. נראה אם הקהל בבית יאהב אותו.

© ינאי יחיאל
© צילום מסך מאינסטגרם

 

קסניה טרנטול

קסניה היא מסוג הדיירות שנראות לנו מסתוריות ושקטות מאוד בהתחלה אך מהסוג שהולך להפתיע ובגדול. קסניה יכלה להפרד מהעולם באיזה סלפי טוב שמציג אותה יפה, אך היא בחרה דווקא לעלות לפני שהוכנסה למלון משפט עמוק ובתיאור שאומר: "!Let the game begin" (תנו למשחק להתחיל).

© ינאי יחיאל
© צילום מסך מאינסטגרם

גילי כהן

גילי הוא כוכב רשת פופולרי וידוע בתלונותיו על כל דבר אפשרי בערך והם אלו שדווקא הפכו אותו לכוכב שהוא. ל"האח הגדול" הוא נכנס בבטחון רב וייצא אפילו יותר כוכב ממה שהוא נכנס, אך הוא לא שכח להשאיר לנו סרטון אחרון שצילם לפני שלושה ימים לפייסבוק שלו. כמה אכפתי מצידו!

© ינאי יחיאל
 

צער בעלי פונצ' הכלב, פונצ' הכלבלב

‎Posted by ‎גילי כהן‎ on‎ יום שני 14 דצמבר 2015

 

תגובות