קארמה רעה: דרייק בל נעצר בחשד לנהיגה בשכרות. צילום מסך מאינסטגרם

קארמה רעה: דרייק בל נעצר בחשד לנהיגה בשכרות

הכוכב האהוב על ילדי שנות ה-2000 המוקדמות מהסדרה “דרייק וג’וש”, נעצר אמש בעת נהיגה בקליפורניה בחשד שנהג תחת השפעת אלכוהול. מה באמת קרה שם? ואיך ג’סטין ביבר קשור לעניין?

נראה כאילו הזמן הזה בשנה ממש לא עושה טוב לסלבס. אחרי מה שקרה לבר רפאלי, שנחקרה בשבוע שעבר והסעירה את המדינה, גם תורו של דרייק בל השחקן והזמר האמריקאי הגיע. את בל רובנו זוכרים מתקופתו בסיטקום המצליח ”דרייק וג’וש”, מאז כבר עברו כמעט עשר שנים והוא הספיק לפצוע ידו בצורה כה קשה שכמעט ולא יכל לחזור לנגן בגיטרה ובנוסף, היה מעורב בתאונת דרכים קשה בה נגרם לו נזק וסבל גופני רב שכולל איבוד שש שיניים ושבר בצוואר.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

A photo posted by Drake Bell (@drakebell) on

ובכן, אחרי כל זה היינו מצפים שדרייק ידע מה זה להיזהר בכביש, אבל כנראה שאת הלקח שלו הוא עוד לא למד, משום שאמש, בעיר גלנדייל שבקליפורניה, נעצר בל בחשד לנהיגה תחת השפעת אלכוהול. לפי ההאשמות, הוא נהג במהירות של כ-88 קמ”ש באזור עירוני ככל הנראה, שהמהירות המותרת בו היא כ-56 קמ”ש. כשהשוטרים באו לבדוק במכוניתו מה פשר העניין, הם הריחו ריח של אלכוהול. לאחר מכן עצרו השוטרים את בל, לזמן של כ-10 שעות. דרייק יכל לשלם את סכום תשלום הערבות, שעמד על כ-20 אלף דולר (כמעט 80 אלף ש”ח), ושוחרר לביתו.

כזכור, בעבר בל ‘נכנס’ בצורה הכי תקשורתית שאפשר בכוכב המוזיקה המתקבק ג’סטין ביבר, עם לעג והעלבות על כך שנעצר, מאותה הסיבה בדיוק שדרייק עצמו נעצר אתמול שנקראת בארה”ב “נהיגה תחת השפעה”. תחילה, הוא פרסם בחשבון הטוויטר שלו סרטון של מישהו שמנסה “להגן” על ג’סטין ולהגיד דברים לזכותו, אך לא מוצא דבר ושותק. זמן קצר לאחר מכן, פרסם גם קריאה לעוקביו לחתום על עצומה אינטרנטית לגירוש הזמר בן ה-21 חזרה קנדה. מצידו של ביבר בעניין, קיבלנו אז רק תגובה מתונה בטוויטר שאומרת “דרייק וג’וש הייתה התוכנית האהובה עליי בתור ילד. באמת”

 

תגובות