לאאאא: העונה האחרונה של מאדי זיגלר!. צילום מסך מהיוטיוב

לאאאא: העונה האחרונה של מאדי זיגלר!

הדמות שאנחנו הכי אוהבים פורשת מהסדרה "רקדניות קטנות" וזה מצליח להפתיע את כולנו. אז מה קרה פתאום שהיא החליטה לעזוב ואיך נסתדר בלעדיה?

המגזין השבועי של ארצות הברית דיווח שמאדי זיגלר לא תשתתף בעונות שיבואו אחרי העונה השישית, ועדיין לא ברור אם בכלל תיהיה עונה שביעית. למרות שסדרת המציאות הזאת כוללת עוד הרבה בני נוער מוכשרים שמבצעים הופעות מדהימות, המעריצים של מאדי עלולים לאבד את השפיות מהמידע הזה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

 

A photo posted by Maddie Ziegler (@maddieziegler) on

מאדי זיגלר היא המועדפת עלינו מכל כך הרבה בחינות. דבר ראשון, היא מאוד וותיקה בתכנית, היא משתתפת בה כבר מ-2011. חוץ מהמידע החשוב הזה, הביצועים של מאדי מדהימים. היא מראה יכולת וכישרון כל כך גדולים ומופיעה במקצוענות מסנוורת. מאדי היא רק בת 13 וכבר היא פיתחה קריירה מצליחה, כיכבה בהרבה קליפים ושחקה בסדרות טלוויזיה שונות. היא דמות להשראה מבחינתנו.

 

A photo posted by Maddie Ziegler (@maddieziegler) on

עד כמה שאנחנו מבואסים מהפרישה של מאדי מתכנית המציאות הזאת, אנחנו מאחלים לה בהצלחה. מצפה לה קריירה מבטיחה, שבה תשלב גם קריירת משחק. אנחנו מצפים לראות את מאדי בתכנית מציאות משלה, שכולנו בטוח נצפה בה. נשמח לראות את כל חלקי החיים שלה, כל נשימה, כל דיבור וכל הופעה.

יותר מדי דמויות אהובות עוזבות סדרות מוצלחות בזמן האחרון. כל דמות שעוזבת נפרדת גם מאיתנו ואנחנו נאלצים להיפרד מכל סיפור החיים של הדמות שאהבנו. העצה היחידה שיש לנו בשעת משבר שכזאת, לכו לספה יחד עם כוס שוקו חם ומרשמלואים קטנים, תתכסו בשמיכת פוך מפנקת, ותהנו מהעונה השישית והאחרונה של מאדי זיגלר, כי לצערנו, לא יהיו עוד כאלה.

 

A photo posted by Maddie Ziegler (@maddieziegler) on

 

 

 
תגובות