כמעט יולדות: האם לאלי אספוסיטו ורוסיו איגרסבל בהריון?. צילום: יוטיוב, אינסטגרם

כמעט יולדות: האם לאלי אספוסיטו ורוסיו איגרסבל בהריון?

כולנו גדלנו עליהן ב"כמעט מלאכים", אך האם בקרוב הן יגדלו צאצאים משלהן? באנו לעשות סדר בשמועות על ההריון של כל אחת מהן כדי שנדע למי לאחל מזל טוב?

לא באמת אפשר לשכוח הסדרה שעשתה לכולנו את הילדות והשאירה אותנו עצובים בסיומה. כמובן שאנחנו מדברים על התוכנית הארגנטינאית "כמעט מלאכים" שכולנו זוכרים ומתפללים לשובה למסך. שתיים מכוכבות הסדרה לא מתכננות להשאיר אותנו בלי דור המשך שיעשה לנו עוד טלנובלות, ונכנסות להריון. 

הראשונה, היא זו שמשחקת נזירה בימים אלו ממש על מסך הטלוויזיה שלנו בערוץ הילדים, וצפוייה לנחות בפסח הקרוב להופעה שכולנו מחכים לה, וכמו שכבר יכולתם להבין זו לא אחרת מלאלי אספוסיטו. אספוסיטו נמצאת במערכת יחסים עם השחקן הראשי שמשחק לצידה ב"אספרנסה", מריאנו מרטינז, שמשחק את אב המנזר ושיחק בסדרות נוספות שמוכרות לנו כמו "אלמה פיראטה". השניים נמצאים במערכת יחסים ארוכה, וציפור קטנה לחשה לנו שיש מצב מאוד גדול כבר מחכים לתינוק

© צילום מסך מהאינסטרגם
ממש כמו בתוכנית!
ממש כמו בתוכנית! © צילום מסך מהאינסטגרם

השנייה, כיכבה אף היא עם לאלי ב"כמעט מלאכים", רוסיו איגרזבל, ששיחקה את ולריה, נערה חסרת גבולות שמתגלגלת מכלא לכלא. כיום היא נמצאת במערכת יחסים ארוכה של שנתיים עם בחור שהכירה במקסיקו. כזכור, רוסיו הייתה במערכת יחסים ארוכה עם ניקלוס ריירה, שאותו אנחנו מכירים בתור טצ'ו ואחריה היא עברה לגור במקסיקו הרחוקה בשביל שינוי וחיים רוחניים יותר.

הזוג המאושר
הזוג המאושר © צילום מסך מטוויטר

השניים עברו לגור יחד והיום נודע כי הכוכבת הארגנטינאית נמצאת בחודש הרביעי להריונה. רוסיו החליטה לאשר ולספר לכולם בציוץ גדול פלוס תמונה פוטוגנית ומרגשת לעיני כל משתמשי הטוויטר.  

הדבר היחיד שנותר לנו לאחל להן, זה המון המון מזל טוב. ואנחנו ללא ספק מחכים למלאכים הקטנים שיצאו אל העולם!

 

 
תגובות