חייב ללדת: עודד פז הפך היום לאבא בפעם הראשונה. צילום מסך מאינסטגרם

חייב ללדת: עודד פז הפך היום לאבא בפעם הראשונה

אחרי שעקבנו באדיקות באינסטגרם - זה סוף סוף קרה, אושר סלים, אשתו של עודד פז ילדה את בנם הבכור וההתרגשות היא בשיאה. כל הפרטים

זה סוף סוף קרה! אחרי אין ספור תמונות פוטוגניות באינסטגרם של בטן הריונית הפכו עודד פז (35) ואושר סלים (25) להורים בפעם הראשונה. הבן הזכר נולד היום (ו') בבית חולים בשמחה ובצהלה גדולה!

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אושר ועודד מאוד התרגשו מכך שהפכו הורים ומה שמדגיש את העובדה הזאת היא שהם תיעדו והעלו תמונות לאינסטגרם וזה לגמרי עורר בנו ציפייה שהתינוק יצא אל העולם וזה קרה. אנו יודעים שהם יהיו הורים מדהימים ומאחלים הרבה מזל טוב ונחת מהילד שצפוי לגדול עם אבא מצחיק במיוחד.

© צילום מסך מאינסטגרם

עודד פז כוכב הפיג'מות ושחקן מוערך יצא עם אושר תקופה ואף היא זכתה להופיע לצידו בפרק של הפיג'מות. השניים נישאו לפני כשנה בחתונה מאוד מרגשת שאליה הצטרפו חברים מוכרים לחגוג בשמחתם ולאחר זמן קצר, או ליתר דיוק לפני מעל חצי שנה, הכריזו על ההריון באינסטגרם בתמונה ששימחה רבים.

לנו נותר רק לחכות לשמו של הזכר הנולד ומבטיחים להמשיך לעקוב אחריו באינסטגרם. מה שבטוח שעכשיו לתינוק של השניהם יהיה חבר טוב בדיוק כמו להוריהם ומפורסם לא פחות, ליאו פלד, הבן של עדי הימלבלוי ונדב פלד.

 

מקבלים את השבת @oshersalim צילום:@noa_eisenschtat

A photo posted by THE MODED (@odedpaz) on

 



תגובות