עמית רהב: "אני תמיד בתהליך של התפתחות". צילום מסך מאינסטגרם

עמית רהב: "אני תמיד בתהליך של התפתחות"

אחרי שנה מוצלחת במיוחד, עמית רהב, מקום 35 ברשימת כוכבי הנוער שלנו, מגיב על המקום ברשימה ומסכם את השנה המוצלחת שעברה עליו

עמית רהב - מקום 35

הוא כבר כמה שנים בתעשיית הבידור והיה מוכר לנו בעין, אבל רק השנה הוא פרץ ממש בענק, עמית רהב הגיע למקום ה-35 שלנו במצעד 50 כוכבי הנוער המובילים של ישראל כשמאחוריו תפקידים בולטים ב"להתבגר", "משפחה שולטת" וב"סוסי פרא" והרוויח ביושר את המקום שלו ברשימה.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

"השנה האחרונה הייתה שנה של רכבת הרים" מספר לנו עמית כשבשרנו לו על הרשימה "היה מדהים ואני שמח על כל רגע בה".

על התגובות מצד המעריצים הוא מספר "אני מקבל תגובות מאוד טובות, ילדים מראים אהבה במיידיות ובלי מסננים. זה תמיד מרגש לפגוש את הקהל. מדי פעם אני מפתח שיחה ושואל שאלות, זה כיף לשמוע איך דברים מתקבלים בחוץ".

איך מרגיש הטייטל של 'כוכב נוער'?

"אני לא מתייחס ליצירת תוכן לבני נוער וילדים בצורה שונה מכל תוכן אחר. אני מאמין שצריך לכבד כל עבודה, בייחוד משחקית; אם זה סדרות ילדים, אם סדרת איכות, אם פרסומת ואם קליפ של אגם בוחבוט. ואם כבר תוכן, אז אני כן מאמין בקודם כל להיות בן אדם טוב. כשאני פוגש חבר׳ה שצופים בסדרות ומתעניינים, אני דואג להיות נחמד ושתהיה אווירה רגועה. סוג של תעביר את זה הלאה אם תרצו".

 

ובכל זאת, תכננת לכוון דווקא לקהל הזה? 

"לא תכננתי כלום. אבל אני כן מאוד מעריך את המקום שאני נמצא בו, ועם זאת מאוד מאמין בתהליך. כולנו תמיד בתהליך של התפתחות, ואם אני מתחיל מהמקום הזה, כנראה שאני אמור להתחיל מכאן וזה הכי נכון כרגע. מאחל שרק ימשיך ככה, ללמוד הרבה ולצחוק".

 

#משפחהשולטת 👨‍👩‍👦‍👦👑

A photo posted by Amit Rahav (@amitrahav8) on

הזוכים מגיבים: שיר מורנו • נוה צור • ספיר בן רובי • עמית רהב • שגיא ברייטנר

 

תגובות