רצים בנפרד: אדריאנו ומונדה נפרדו. צילום מסך מאינסטגרם

רצים בנפרד: אדריאנו ומונדה נפרדו

אנחנו עוד נהנים מהדביקות שלהם על המסך הריאליטי, אך במציאות הסוף כבר הגיע והשניים החליטו להיפרד אחרי זוגיות צמודה של שנה וחצי

את אדריאנו חאובל ומונדה קנצפולסקי הכרנו רק לפני שבוע, בעונה החמישית של "המירוץ למיליון", כזוג ה"דביק" של התכנית שיביא רומנטיקה לעולם. אך אחרי שנה וחצי של זוגיות צמודה, מדווחים שהשניים החליטו לסיים את מערכת היחסים ולהמשיך את מירוץ החיים לבד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אדריאנו חאובל הוא שחקן ודוגמן ישראלי שכיכב בין היתר ב"פצועים בראש", "האלופה", ובדמות 'הלקוח' בסדרת הנוער "החממה". מונדה קנצפולסקי מנהלת מועדון גלישה, דוגמנית ובלוגרית שהשתתפה בתפקיד אורח בסדרת הנוער "שוברי גלים".

אדריאנו ב"החממה"
 

הפרידה המפתיעה של הזוג הגיעה אחרי זוגיות צמודה ופוטוגנית של השניים שבימים אלו כובשים את מסך הטלוויזיה, ומראים כמה שהם מאוהבים אחד בשנייה, עוד בתחילת השבוע הפגינו נוכחות צמודה בהשקה חדשה לעיני המצלמות. מה שגורם לנו לתהות - האם מדובר בפרידה אמיתית או מהלך יח"צני?

© אינסטגרם

הפרידה של השניים הגיעה כחלק מגל הפרידות בביצה שכולל את פרידתם שיר אלמליח ואלרואי כהן, חן אמסלם ומאור זגורי, אלכסה ורז, והזוג שעדיין לא הספקנו להתאושש מהפרידה שלו - לי בירן ודר זוזובסקי.

תגובות