לכבוד שבוע הספר: מי הם הסלבס שהוציאו ספרים?. צילום: gettyimages

לכבוד שבוע הספר: מי הם הסלבס שהוציאו ספרים?

לכבוד שבוע הספר שחל, רצינו להציג בפניכם כמה מהסלבס שכתבו ספרים בכבודם ובעצמם, וכנראה שאפילו לא ידעתם זאת! כמובן שיש גם נציגות של הקרדשיאנז שם. אז שנתחיל?

לא כולם אוהבים לקרוא ספרים, יש כאלו שיגידו שזה מיצה את עצמו. אנחנו דווקא בעד לעודד קריאה ודמיון, ומסתבר שיש גם כמה סלבס שבעד הרעיון והם אפילו כתבו בעצמם כמה ספרים שכדאי ממש לקרוא.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

שי מיטשל

שי מיטשל, בוודאי מוכרת לכן מסדרת המתח "שקרניות קטנות", או אולי מערוץ היטיוב שלה שפתחה לאחרונה. באחד ביולי לפני כמעט שנה, הוציאה מיטשל את הספר הראשון שלה "אושר", בשיתוף עם חברתה הטובה מיכאלה. הספר הוא רומן הסובב סביב חייהן המתוסבכים של שלוש נשים בשנות העשרים לחייהן. 

קנדל וקיילי

קנדל וקיילי, הנציגות היפה והצעירה של המשפחה הכי מפורסמת הלא היא "משפחת קרדשיאן". השתיים הוציאו ספר משותף בקיץ 2014, "מורדים: עיר האינדרה". הספר הוא סוג של ספר מדע בדיוני המגולל את סיפורן של לקס וליביה, שתי צעירות בעלות כוחות על שיוצאות יחד למסע מבלי לדעת שהן מהוות סכנה גדולה אחת לשנייה.

© gettyimages

אד שירן

אד שירן ידוע בכישרון הכתיבה שלו, אבל עד כה, נוכחנו לגלות את כשרונו בשירים בלבד. בדרך מפתיעה הוא מוכיח את כשרונו בספר "מסע ויזואלי" שמדגיש את הדרך שעבר, החוויות המנחות וגם הקושי בדרך אל ההצלחה הגדולה. בואו נודה באמת, אין טוב ממנו לדבר על הצלחה!

ליאה מישל

בניגוד לספר בדיוני, או ביוגרפי, ליאה מישל מפרגנת למעריציה במעין ספר טיפים בשם "אמביציה ברונטית" והוא מכיל בעיקר טיפים בתחום הסטייל והביוטי ובעיקר נותנת לקוראות שלה את ההרגשה שאפשר להראות מעולה עם כמה שיטות פשוטות ובעיקר עם ביטחון עצמי.

© gettyimages

דמי לובאטו

דמי לובאטו ידועה בכוח שלה להשפיע על קהל, להעלות את הביטחון העצמי של אנשים ולתמוך ברגעים קשים. מלבד המדיות החברתיות והשירים שבאמצעותן מעבירה מסר מאוד מרגש, היא בחרה להעביר את המסר הנ"ל גם בספר פרי עטה. 

© gettyimages

ויש גם כמה ישראלים

קרן פלס

את היצירות של קרן פלס אנחנו אוהבים לשמוע בכל מקום וכל הזמן, אין ספק שיכולות הכתיבה שלה בהחלט מרשימות ומעוררות השראה, וזה היה רק עניין של זמן עד שהיא תוציא ספר משלה  - וזה אכן קרה. קרן הוציאה ספר בשם "עקודים" מספר נקודת מבט של ילדה בשם תמר על מלחמת יום הכיפורים ועל המציאות המקומית פה.

© הוצאת ידיעות ספרים

יובל אברמוביץ'

את השחקן יובל אברמוביץ' אתם בטח מכירים ואוהבים מ"השמיניה" שם גילם את צ'כוב, גאון המחשבים המשוגע ומ"השיר שלנו" בתור רועי. יובל הוא גם עיתונאי ואיש תקשורת מצליח שהחליט לבטא כמה מהרעיונות שלו לספרים מצליחים במיוחד ובהם: "כאן יעל וויס, תל אביב" והספר "נא להתנהג להתאם" שמתאר רצח בשידור חי בעונת ה-V.I.P של תכנית ריאליטי בסגנון האח הגדול. ויש עוד שני ספרים שהפכו להצלחה עולמית והם "הרשימה" ו"הרעיון".

 

תגובות