סוף שנה: כך בילו המפורסמים את היום האחרון בבית הספר. צילום מסך מאינסטגרם

סוף שנה: כך בילו המפורסמים את היום האחרון בבית הספר

החופש הגדול יוצא לדרך, אבל לא לפני שבאים בפעם האחרונה לבית הספר, כך גם עדי ביטי, נוי והדר ונדב גדג' שציינו את סוף השנה

בין בתי הספר השונים בארץ מסתתרים כמה מפורסמים צעירים שגם הם  (כמובן) סיימו ממש היום את שנת הלימודים ויצאו לחופש גדול מהלימודים, חלקם לתמיד וחלקם עד תחילת שנת הלימודים החדשה. אז מה עשו כל אחד מהם ביום האחרון ללימודים?

עוד במדור הבידור של פרוגי:

אגם בוחבוט

סיימה כיתה: ז'

אגם בוחבוט התחילה ממש השנה את חטיבת הביניים ונדמה שעשתה את המעבר בהצלחה, אחרת איך תסבירו את זה שהיא ממש גאה לעלות סלפי עם התעודה שלה? אגם אוהבת להיות בבית הספר, ואפילו הקליפ ללהיט שלה "ריו" צולם בבית ספר. ללא ספק, בוחבוט היא ההוכחה שלפעמים אפשר לשלב קריירה ולימודים.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

נדב גדג'

סיים כיתה: י"ב

הגולדן בוי הלאומי סיים את בית הספר לתמיד ומתכונן לקראת הגיוס שלו ללהקה צבאית, אנחנו ציפינו, לאור העובדה שזה יום אחרון שלו בבית הספר לתמיד, הוא יגיע ויעדיף להיות עם החברים. אבל לבחור יש לו"ז הופעות צפוף במיוחד ומאתמול כבר נמצא הרחק מחו"ל והרחק מספסל הלימודים.

 

טיפשים ברחבי אירופה✌🏻

A video posted by nadavguedj (@nadavguedj) on

 

שי המבר

סיימה כיתה: י"ב

גם שי המבר סיימה לתמיד עם מסגרת החינוך, אנחנו הופתענו לראות איך היא גדלה מהר מ"בית ספר למוזיקה" ועד סוף בית הספר האמיתי. את היום האחרון שלה במסגרת בילתה ב'רונדלים' (סיבוב של שמינסטים על רכבים ברחבי העיר ביום האחרון ללימודים) עם החבורת הטובות שלה ועם הרבה אקססוריז צבעוניים.

© צילום מסך מאינסטגרם

נוי והדר

סיימו כיתה: י"ב

לסיים תיכון כפליים זה מיוחד, אין כמו לחלוק את ההתרגשות הלא מוסברת הזאת עם אחותה תאומה, כך גם נוי והדר שממש היום נפרדו מבית הספר ומהחברות הטובות לספסל הלימודים ולא שכחו לעלות תמונה מרגשת של "המלאכיות של י"ב 2". נוי והדר לא הולכות להתגייס בקרוב, הן עשו דחיית שירות כדי ללמוד רפואה (י"ג-"יד).

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

תגובות