הדרמה הגדולה באינסטגרם של אבישג נגר. צילום מסך מהאינסטגרם

הדרמה הגדולה באינסטגרם של אבישג נגר

מי גרם לעלייה המפתיעה של עשרות אלפי עוקבים בחשבון האינסטגרם של כוכבת האיטגירלס, מי יצא כנגדה, ומה נגר הגיבה בעניין? לכל הפרטים.

כוכבת איט גירלס, אבישג נגר, הופתעה לגלות כי מספר העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה קפץ במהרה מ-80k ל- 141k. ברגע עקפה נגר את הקולגות מהתכנית-דנה, אדל וקים, והפכה לאיטגירל הכי נעקבת.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

כשעוקביה של אבישג גילו זאת, מיד התקיפו אותה בהאשמות כי קנתה את העוקבים כדי לעקוף את החברות מהתכנית, ואף היו את אלו שאיימו שיורידו לה את העוקב.

קפיצת העוקבים הגיעה לאחר שידור הפרק ב"איט גירלס" התכנית בו התלוננה נגר כי היא איט גירל עם הכי פחות עוקבים באינסטגרם. ככל הנראה, מעריצתה של אבישג הרימה את הכפפה והחליטה לקנות לנגר עשרות אלפי עוקבים פיקטיבים עבור חשבון האינסטגרם שלה.

© צילום מסך מהאינסטגרם

אמש (א) כתבה האיט גירל פוסט בחשבון האינסטגרם  שלה, בו סיפרה על המקרה, תחושותיה ודעותיה בעניין:

"הדבר הכי מביך בסיפור הזה- זה אותם אנשים שמזלזלים באינטליגנציה שלי וחושבים שאני מסוגלת לעשות מהלך כל כך מטומטם ולקנות כ״כ הרבה עוקבים, הכי חשוב ושיהיה ברור, לא אני רכשתי את העוקבים, מישהו פרץ לחשבון שלי ורכש אותם." חושפת נגר ומפרטת "זאת מעריצה שרכשה עבור החשבון את העוקבים הפיקטיביים, כוונותיה וודאי היו טובות. אבל התוצאה רעה מאד."

"אני מבקשת להבהיר שלא היתה לי יד בכך וזה נעשה ללא ידיעתי וללא הסכמתי." מדגישה נגר.

"כל ה- 80 אלף עוקבים שיש לי הם אמיתיים , שהגיעו לעמוד שלי בשל תוכן אמיתי ואיכותי. נגזלה ממני חגיגת חציית קו מאה אלף העוקבים הנכספים אליה ציפיתי וקיוויתי להגיע בקרוב, אבל לא אתן לאיש לגזול ממני את שמי הטוב. איתו, עם עבודה קשה ועם היושר שלי אני ממשיכה מכאן הלאה." מוסיפה אבישג, וטוענת כי "אני מנסה ליצור קשר עם אינסטגרם העולמית בשביל שינקו לי חזרה את העוקבים".

 

חושבת שהדבר הכי מביך בסיפור הזה- זה אותם אנשים שמזלזלים באינטליגנציה שלי וחושבים שאני מסוגלת לעשות מהלך כל כך מטומטם ולקנות כ״כ הרבה עוקבים, הכי חשוב ושיהיה ברור, לא אני רכשתי את העוקבים, מישהו פרץ לחשבון שלי ורכש אותם. ממה שאני מבינה זאת מעריצה שרכשה עבור החשבון את העוקבים הפיקטיביים, כוונותיה וודאי היו טובות. אבל התוצאה רעה מאד. אני מבקשת להבהיר שלא היתה לי יד בכך וזה נעשה ללא ידיעתי וללא הסכמתי. כל ה- 80 אלף עוקבים שיש לי הם אמיתיים , שהגיעו לעמוד שלי בשל תוכן אמיתי ואיכותי, בשל העשייה המרובה שלי בעולם האופנה, שיתופי פעולה עם מעצבים ומותגי על והתוכנית "איט גירלז". נגזלה ממני חגיגת חציית קו מאה אלף העוקבים הנכספים אליה ציפיתי וקיוויתי להגיע בקרוב, אבל לא אתן לאיש לגזול ממני את שמי הטוב. איתו, עם עבודה קשה ועם היושר שלי אני ממשיכה מכאן הלאה. במצפון נקי ובהערכה והוקרת תודה לעוקבים - לא חשוב מה מספרם - שבחרו לעקוב אחרי. בנוסף, מנסה ליצור קשר עם אינסטגרם העולמית בשביל שינקו לי חזרה את העוקבים. תודה למי שהיה פה והרים לי ואלה שלא - ד״ש גם לכם. 🖖🏾😏 והעיקר שבמאקו יש תמונה עם בגד ים זה תמיד טוב בעין.

A photo posted by Avishag Nagar (@avishagnagar1) on







תגובות