הלם: האם הארי אישר את הרומן עם לואי?. getty images

הלם: האם הארי אישר את הרומן עם לואי?

בעבר היו שמועות עיקשות על רומן בין שני חברי להקת וואן דיירקשן - הארי סטיילס ולואי טומילינסון. השניים שזכו לכינוי הזוגי "לארי סטיילינסון" מעולם לא הגיבו על השמועה, עד עכשיו-כשהארי שוחח עם מעריצה. כל הפרטים

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

במשך שנים רבות היו שמועות על כך שהארי סטיילס ולואי טומילינסון, חברי להקת וואן דיירקשן מנהלים רומן. המעריצות של הלהקה שהעניקו לשניים את הכינוי "לארי סייטלינסון" פיתחו תאוריות רבות על הרומן. בין ההוכחות לרומן לכאורה היו ציוצי געגועים שהשניים החליפו בטוויטר,  ראיון בו הארי אמר כי "הבת המושלמת עבורי לא חייבת להיות בת" והעובדה שבתחילת דרכה של הלהקה, הארי ולואי היו כל הזמן אחד ליד השני. בתאוריות השונות נטען כי הנהלת הלהקה הרחיקה בינהם, ובתמונות משלב מתקדם יותר של הלהקה, השניים נראו פחות ופחות זה לצד זה. מעריצים אחרים טענו כי אין רומן בין הארי ולואי, והשמועות המתמשכות על הרומן הן מה שפירק את החברות בין השניים.

 

במהלך סוף השבוע, מעריצה יצרה קשר עם הארי סטיילס באמצעות הטוויטר וכתבה לו את השאלה שנותרה ללא תשובה במשך שנים, האם "לארי" הוא אמיתי או שמועה? "תשלח לי אימוג'י אם לארי אמיתי" כתבה המעריצה להארי והוסיפה "אני אוהבת אותך קאפקייק".  הארי ענה למעריצה "אני אוהב אותך." והוסיף אימוג'י של עלה כבקשת המעריצה, מה שהעלה ברחבי הרשת את ההשערה שהארי אישר את הרומן המדובר. אלא שלא כולם השתכנעו והיו כאלה שטענו שצילום המסך המדובר הוא מזוייף. המעריצה שהעלתה את צילום המסך המקורי צילמה סרטון בו היא נכנסת לשיחה עם הארי ולאחר מכן לוחצת על הפרופיל שלו, מה שמוכיח (לכאורה) כי צילום המסך אינו מזויף וכנראה ש"לארי" הוא דבר אמיתי.

 

נכון לרגע זה, הצד השני ב"לארי", לואי טומילינסון שגם הפך השנה לאב, לא הגיב לצילום המסך המדובר אך סביר להניח שהוא לא יישמור על שתיקה בנושא לעוד זמן רב.

© gettyimages
תגובות