רכילות בקטנה: סטטיק נופל ו"החממה" נפרדת מישראל. צילום מסך מאינסטגרם

רכילות בקטנה: סטטיק נופל ו"החממה" נפרדת מישראל

כל שבוע נספר לכם על כל הדברים כי חמים בביצה שאולי פספסתם. רוצים לדעת מי הוא החבר החדש של דמי לובאטו ואריאנה גרנדה וגם: איזה צעד עשתה הגרסה האמריקאית של החממה?

סקרנים לדעת מה הצללחתם לפספס השבוע ולא יצא לכם לקרוא? בדיוק בשביל זה הקמנו את "רכילות בקטנה" שתרכז בשבילכם את כל הדברים שיכול להיות שחמקו מעיניכם במהלך השבוע החולף בו הייתם שקועים בלימודים.

עוד במדור הבידור של פרוגי:

נופל וקם

בין ההופעות הרבות של סטטיק ובן אל תבורי, השניים הופיעו השבוע באירוע מצווה. בעת שהצמד שר ורקד את הלהיט "כביש החוף", חלק מהבמה עליה עמד סטטיק, נפל, ויחד איתו סטטיק שמעד היישר אל תוך החלק הפנימי של הבמה. העיקר שהוא ייצא בריא ושלם.

 

מהרחוב לביבר

בשבוע שעבר, דווח שכרטיס האשראי של ג'סטין ביבר נדחה בחנות מזון מהיר בקליפוניה. נודע כי אדם נכנס לחנות מזון מהיר ורצה לקנות ארוחה בכרטיס האשראי של ג'סטין. לאחר שהכרטיס נדחה, האלמוני שילם לג'סטין על הארוחה. לאדם קוראים כריסטינסן והוא הומלס לשעבר ששיקם את חייו. כריסטינסן ראה את המולת הפפארצי סביב ג'סטין והציע ללכת לקנות לו את הארוחה, "אני לא אגיד לאף אחד מתוך כבוד אליו" סיפר כריסטינסן, "לא רציתי לבייש אותו כי הכרטיס נדחה", בנוסף סיפר כריסטינסן כי ג'סטין היה נחמד אליו ואף אמר שייקרא את הספר שהוא כתב.

בהרכב חסר

ביום רביעי קנייה ווסט הציג את תצוגת האופנה הרביעית שלו במסגרת שבוע האופנה בניו- יורק. התצוגה הייתה מצופה במיוחד ולא רק בגלל הבגדים שכן, אל התצוגה הקודמת הגיעו כל משפחת קרדשיאן לפרגן לגיס קנייה, ואל התצוגה הנוכחית הגיעו רק קנדל וקיילי מתוך שישה אחים (לא כולל את קים, אשתו). אז איפה שאר משפחת קרדשיאן הייתה באותו הזמן? מלבד מי שהגיעו לתצוגת האופנה, שאר המשפחה בילתה בחופשה מפנקת בסנט טורפז שבדרום צרפת.

 

Yeezy Season 4

A photo posted by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

המשימה: מגורים משותפים

מיטל דה רזון ואביאל כהן החלו את המגורים המשותפים שלהם במסגרת "המשימה: אמזונס" שם הם התאהבו, אלא שאז הם חלקו אוהל עם עוד אנשים ובתנאי האמזונס. כעת הזוגיות בין השניים עולה שלב ומיטל ואביאל עברו לגור יחד, רק לבדם ובתנאים הרבה פחות קשים.

© איתן אבוט

צעד בדרך לאמריקה

"Greenhouse Academy", הגרסה האמריקאית ל"החממה" עושה עוד צעד גדול בדרך לשידורה ברשת הצפייה האינטרנטית "נטפליקס". לאחר שחשפנו לראשונה את הפרטים המלאים על הקאסט של הסדרה, השבוע ההפקה הישראלית-אמריקאית עשתה עוד צעד גדול בדרך לשידור הסדרה, ולאחר שלושה חודשי צילומים בארץ, השבוע הצילומים לעונה הראשונה הסתיימו. הסדרה אמורה לעלות במהלך שנת 2017 בנטפליקס.

© צילום מסך מאינסטגרם

איט גירל נשואה

קים אקאפי מה"איטגירלז" הפכה אמש (ה') לאישה נשואה, כשהיא ובן זוגה בשנה האחרונה מאמן הכושר יוסי פרלוב נישאו בחתונה נוצצת במיוחדת שהתקיימה במלון ''הילטון'' בתל אביב, שיהיה במזל!

© אור גפן

עכשיו זה רשמי

לאחר שמועות רבות, יציאות לבילויים ולאירועים יחד, אריאנה גרנדה ומאק מילר אישרו את מערכת היחסים שלהם בתמונה זוגית באינסטגרם. כזכור, אריאנה ומאק הכירו ב-2013 כשמאק השתתף בסינגל "The Way". בזמנו מערכת היחסים בין אריאנה ומאק הייתה ידידותית לחלוטין, אך מאז הדברים הספיקו להשתנות.

 

baabyyy

A photo posted by Ariana Grande (@arianagrande) on

התקרית הגזענית של זנדאיה

ביום שלישי, כוכבת דיסני, השחקנית והזמרת זנדאיה העלתה שורה של פוסטים לסנאפצ'אט בהם סיפרה על תקרית גזענית במיוחד שהיא חוותה. זנדאיה הלכה לסופרמרקט וביקשה לרכוש כרטיסי מתנה בשווי 400 דולר, אלא שהמוכרת לא הסכימה למכור לה אותם בגלל צבע עורה. לדברי זנדאיה, המוכרת זרקה את ארנקה וכרטיס האשראי שלה ואמרה לה "את לא יכולה להרשות את זה לעצמך". בסופו של דבר, מנהל הסניף התערב ועזר לזנדאיה לקנות את הכרטיסים.

אהבה חדשה

כמה חודשים אחרי שאדריאנו חאובל הפך לרווק הוא שוב תפוס, והפעם חברתו לא עונה לשם מונדה. אז מי היא החברה החדשה של הרץ למיליון? קטלין רייטר, זוכת העונה הראשונה של ''דה וויס''. חברים של הזוג מספרים כי השניים כבר לא מסתירים את הזוגיות שלהם, והם נצפו יחד מבלים בכמה אירועים שונים בתקופה האחרונה והשיא היה כשאדריאנו חגג עם קטלין את יום ההולדת שלה.  

היפה והיפה

הסיפור הקלאסי של "היפה והחיה" חוזר במחזמר חדש בחנוכה. את בל היפה תגלם השחקנית והזמרת אניה בוקשטיין. ומי יגלם את החיה? לא אחר מהמאורס הטרי עוז זהבי, שייכנס לנעליו של הנסיך שהוטלה עליו קללה ויאלץ לחיות כחיה מפלצתית. יחד הם יחרשו את הבמות במהלך החנוכה הקרוב, בין שאר ההצגות של אותו חג הגדוש במופעים.

© רונן אקרמן

פותח פה

הדיי-ג'יי קלווין האריס הבין שארבעה חודשים מהפרידה זה מספיק, והוא החליט שהגיע הזמן להתראיין ולהיפתח בנוגע למערכת היחסים עם האקסית טיילור סוויפט. בראיון למגזין הבריטי GQ קלווין אמר על טיילור "היא כיבדה את הרגשות שלי במובן של לשמור על מערכת היחסים שלנו לא פומבית. כי אני לא טוב בלהיות סלבריטאי. אבל כשזה הסתיים פרצה מהומת אלוהים" קלווין גם התייחס לדברים שכתב נגד טיילור בטוויטר אני רואה את מה שקרה בטוויטר כתוצאה לכך שנכנעתי ללחץ, לקח לי רגע להבין כי זה בכלל לא משנה".

© gettyimages

עוד אהבה חדשה

כמה חודשים סיום קשר ארוך, דמי לובאטו שוב נמצאת בזוגיות. בר המזל הוא המתאגרף לוק רוקהולד. דווח כי השניים עשו יחד אימון כושר משותף והם נמצאים בשלב הראשון של מערכת היחסים שלהם. בנוסף גם דמי וגם לוק העלו תמונות של קעקוע סמיילי על האצבע, מה שנראה כמו מחווה רומנטית משותפת וסופר מתוקה.

 

Cause life's too short not to tattoo your pinky 😂

A video posted by Demi Lovato (@ddlovato) on

 

תגובות