מיילי VS דיסני? "הם רצו למנוע ממני להתבגר". צילום: GettyImages

מיילי VS דיסני? "הם רצו למנוע ממני להתבגר"

האם מיילי לא נהנתה משני העולמות? בתכנית שהגישה אצל אלן היא מספרת על חוויותיה כילדת דיסני וכ"האנה מונטנה", וזה לא הכי נעים שיש

הרבה ביקורות צפות מאז ומתמיד על ילדים בתעשיית הבידור ועל ילדות דיסני בפרט. אנשים טוענים כי בשביל לשבור את תדמית הילדה המתוקה, הכוכבות הולכות לקיצוניות שנייה של חשיפה ואולי אפילו פרובוקטיביות. אותם אנשים לוקחים גם את מיילי סיירוס – ילדת דיסני האהובה בעבר וזמרת פרובוקטיבית כיום – כדוגמה לאותה טענה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כעת, מיילי נותנת את הצד השני בנושא ומספרת על חוויתה כילדת דיסני לטוב ולרע. לפני מספר ימים סיירוס הנחתה כמגישה אורחת את "אלן" של אלן דג'נרס, שם ראיינה בין השאר את עדנה מנזל (אלזה מ"לשבור את הקרח"). דיסני, ותעשיית ילדי הדיסני הוזכרו מספר פעמים בראיון. מיילי טענה שחייה היו כמו "TODDLERS AND TIARAS" – תכנית שבה מראים פעוטות בתחרויות יופי. היא אמרה שמגיל 11 אמרו לה "את כוכבת פופ! זה אומר שאת צריכה להיות בלונדינית עם שיער ארוך ואת צריכה לשים דברים נוצצים וצמודים", סיירוס הוסיפה שהיא הייתה צריכה לשחק בת 16 עם פאה וטונות איפור. 

 

בנוסף, טענה מיילי כי המשחק גרם לה לדימוי עצמי נמוך, "במשך זמן רב למדתי מהתכנית איך ילדה 'אמורה להראות'. הוכרחתי להיראות כמו מישהי שהיא לא אני, מה שכנראה גרם לדימוי עצמי נמוך כי גרמו לי להיראות יפה כל יום לכל כך הרבה זמן, ומתי שלא הייתי בתכנית חשבתי 'מי אני לעזאזל?!'".

 שלא תבינו לא נכון, מיילי שמחה שהיא התחילה בערוץ דיסני, רק שבשבילה זה היה יותר מידי "עוצמתי ואינטנסיבי" אך טוב כאימון לחיים שאחר כך.

"אני מרגישה ממש ברת מזל, הרבה ילדים כוכבים נשארים תקועים במה שהם היו, ככה שהם לא באמת יכולים להפוך להיות מה שהם נועדו להיות" אמרה סיירוס וסיפרה על הפרידות – מדיסני ומליאם המסוורת'. "כשהייתי איתו (ליאם) או כשהייתי בדיסני, הדבר שהכי נחרדתי בגללו היה חוסר הוודאות בקשר למה שאני אעשה כשדיסני ייגמר או אם לא יהיה לי אותו (ליאם) יותר".

בתקופת האנה מונטנה
בתקופת האנה מונטנה © gettyimages

"אף פעם לא הרגשתי את הצורך להיות האנה מחוץ לערוץ. הרבה אנשים מדיסני מתנהגים כמו הדמויות שלהם אבל אני אף פעם לא הרגשתי את הצורך לנהוג כך", אמרה ואחר כך הודתה "דיסני לא רצו שאתבגר. הם מנסים למנוע מאנשים להתבגר, אבל אי אפשר לעשות את זה לאנשים אמיתיים ונורמליים".

סיירוס הוסיפה שחלומות הילדות שלה הפכו לסיוט, שהיא אף פעם לא הייתה מפונקת וכל חלומותיה היו להיות בטלווזיה, בדיסני. אך כשהגיע שלב התשלום, "והם כנראה יהרגו אותי אם אומר את זה" היא קיבלה הכי פחות מכולם פשוט כי היא לא ידעה שאפשר יותר.

התבגרה. סיירוס
התבגרה. סיירוס © gettyimages

לבסוף הזמרת טענה שדיסני ניצלו אותה, "בתכנית שלי השתמשו בשמי האמיתי. אבל השם לא באמת היה ברשותי, לא שלי". היא סיפרה שאמא שלה הבינה את התעשייה ושכרה אנשים חכמים שיגנו עליה מאותם חסרונות בתעשייה. "אני שמחה שכשהייתי קטנה היה מי שיגן עליי וישים אותי במקום בו אני זאת שמחליטה בקשר למוזיקה שלי".

תגובות