ניקי מינאז' יוצאת נגד קניה ווסט וקים קרדשיאן   . צילום: GettyImages

ניקי מינאז' יוצאת נגד קניה ווסט וקים קרדשיאן

זו לא הפעם הראשונה וגם לא השנייה שניקי מינאז' מסתכסכת עם זמרים, אך מעגל הריבים של מינאז' התרחב והצטרפו אליו גם קנייה ווסט וקים קרדשיאן, כשיצאה עליהם במהלך ריאיון עבור המגזין של מארי קלייר. מה בדיוק קרה?

ניקי מינאז’ שמזוהה עם ווסט מבחינת הז'אנר, חשבה שהוא האחרון שיכול להכעיס אותה ולגרום לה להרגיש חוסר נעימות אבל לזה היא לא ציפתה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בריאיון למגזין של מאייר קלייר, סיפרה מינאז' שחשה פגיעה בעקיפין מווסט בגלל משפטים גזעניים מהלהיט שלו, גולד דיגר, מפני שהוא אומר שם "אני מיואש מאיך שנשים שחורות מרגישות בזמן שהגברים שלנו מתעשרים והם עוזבים אותן עבור אישה של גזע אחר. ווסט שחשב שזה לא עשוי לפגוע במישהו אך טעה.

© gettyimages

מינאז’ טענה כי זה אירוני שראפר שהוא בעצמו שחור יצחק על נשים מהגזע שלו ואכן גם נעשה פה שוביניזם שכביכול הוא מהלל פה את הגברים ואת הנשים הוא מוריד מבחינת ביטחון. את כל זה היא סיכמה כשאמרה שזה לא מצחיק שווסט הפנה מסר לנשים השחורות שכביכול כשהן בעניין של החבר שלהן, הם (הגברים) עוזבים אותן כי הם מעדיפים להיות עם נערות לבנות. מינאז' מסכמת זאת כאמירה מיותרת, גזענית ולא מצחיקה בכלל. מינאז' אף זורקת משפט ציני באופן עקיף כלפי ווסט כי למרות שאמר שהגברים עוזבים את הנשים השחורות בשביל להיות עם נשים לבנות הוא התחתן עם קרדשיאן - אז איך יכול להיות שזה לא התממש. אבל היא עדיין תוהה אם הוא יכול באמת לעשות את זה, לפי דבריה.

ווסט עדיין לא הגיב אך סיכויים גבוהים שיהיה לו קשה להתמודד עם הביקורת של מינאז' כלפיו ולא בטוח שיסכים איתה, במיוחד שמדובר במחלוקת שנעה סביב סיפור גדול שכזה.

© gettyimages

הדבר האחרון שצריך לסכסך בין זמרים ולגרום להרגשה לא נעימה זה שיר שנכתב, כי אחרי הכול הוא נועד בשביל לשמח קהל. נראה שווסט צריך ללמוד שלפעמים אומנים צריכים לשים לב מה רוצים להגיד בשיר כדי שזה לא יפגע באחרים. אנחנו מקווים שניקי מינאז’ וקנייה ווסט יישרו ביניהם את הקווים והכול יחזור לקדמותו. קדימה סולחה!

 

 

 

 
תגובות