עשו מהפך: הסלבס שעשו שינוי במראה שלהם. צילום מסך מאינסטגרם

עשו מהפך: הסלבס שעשו שינוי במראה שלהם

לא הכל נוצץ בעולם הבידור, גם הכוכבים הכי גדולים הרגישו צורך לעשות שינוי כדי להרגיש קצת יותר טוב מבפנים או פשוט לרענן את עצמם

מכירים את התחושה שראיתם סלבס ועם הזמן הוא משתנה במראה? הרבה זמרים, שחקנים, אושיות טלוויזיה ודוגמנים עושים שינוי בחיים. במראה, בתזונה ואף בקריירה שלהם אבל אנחנו אספנו לכם את הסלבס שרצו לעשות שינוי במראה שלהם והצליחו להשאיר אותנו המומים מהתוצאה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שגיא ברייטנר

את שגיא ברייטנר כולנו גילינו דרך הרשתות החברתיות ביכולת המטורפת שלו לעשות ביטבוקס ולהדהים את כולנו וכפי שרבים מכירים אותו גם לפי הכינוי שלו "שגיא ביטבוקס". הוא עשה שיתופי פעולה עם מספר אומנים כמו "איזי","התקווה 6","אליעד נחום" ועוד רבים וטובים וצבר הרבה צפיות ולייקים.

גם המשחק לא איחר לבוא והוא הצטרף לעונה השביעית של גאליס בתור "מורטון" והראה כישורי משחק מרשימים, תפקיד אורח בעונה המחודשת ב"החברים של נאור" ותפקיד הנחיה לצד נועה קירל ביס.

את הסוד הגדול שגיא חשף ברשת החברתית לפני כשנתיים ובה הוא שיתף תמונה שלו בתור ילד שמנמן ולצד זה תמונה עדכנית ובו הוא רשם: "פעם ראשונה בחיים שלי שאני מעלה תמונה בלי חולצה. לא קרוב לסוף, אבל רציתי לשתף אתכם בתהליך".

איציק כהן

את איציק כהן אתם זוכרים מהסדרות לנוער שכיכב כמו ב"ראש גדול" את אלחנן. בנוסף גם שיחק בעונה השביעית של גאליס את "ספקטור" וגם בסדרות היותר בוגרות כמו "פאודה".

השנה יכולנו לראות אותו ב"היי סקול פסטיגל 2" עם הכוכבים הגדולים על במה אחת בתפקיד "סיימון סטאר" שהוא דמות מאוד חשובה שמשפיעה על העלילה כולה.

איציק לקח את עצמו בידיים ורזה ככול הנראה יותר מארבעים קילו שזה שינוי מטורף ששינה את המראה שלו מהקצה אל הקצה. את המעבר של השינוי המשמעותי ניתן לראות את המראה הלפניי של איציק בסרט "סיפור גדול" שיצא בשנת 2009 ובו מסופר בארבעה גברים שמנים ברמלה שנמאסו עליהם כול הדיאטות והם מקימים קבוצת סומו ואיציק היה אחד מארבעת הבנים. מאז עברו שבע שנים והיום אפשר לראות אותו אחרי מהפך גדול שעשה ובואו נאמר שכיום אם היה סרט על סומואים איציק לא היה לוקח חלק בו - והוא גם חזר לתפקיד אלחנן רק בגרסה הרזה יותר.

על הסט של ראש גדול 6. כתב: משה אבוטבול | צילום: שניר סיגאוי | עריכה: עדן לוי
 

מיילי סיירוס

מאז "האנה מונטנה" מיילי סיירוס עברה שינויים רבים במראה ואת הילדה הטובה שהייתה היא השאירה מאחור והחליפה בתדמית שונה, וכבר עשר שנים שהיא שרה ומשחקת והיא בין הזמרות המצליחות בעולם. ב-2016 מיילי חזרה לליאם המסוורת' והם התארסו שוב.

היה ניתן לראות את זה בברור בשיר "Wrecking Ball" שיצא ב-2013 שכלל קליפ פרובוקטיבי ושם הייתה החותמת שמיילי התבגרה. הקליפ עורר המון תגובות שנויות במחלוקת ולכולם עלתה השאלה-מה קרה לילדה הטובה שהיא הייתה שהם זוכרים ב"האנה מונטנה"?

לחיי ההבדל
לחיי ההבדל © טמבלר

מיילי הסתפרה היא צבעה את השיער לבלונד ועשתה בלורית והוסיפה לזה גאלח בצדדים, הצטלמה בתמונות נועזות וגם אאוטפיטים מוזרים ומיוחדים שהיא לבשה באירועים שונים. השינויים לא היו רק במראה אלא גם במיניות שלה והיא גם הייתה במערכות יחסים עם נשים.

דה וויקנד

מלבד הזוגיות הצמודה של הראפר דה וויקנד עם סלינה גומז, לזמר היה סימן היכר והוא-הראסטות המיוחדות בשיער. כנראה שדה וויקנד החליט שהוא זקוק לשינוי לקראת הסתיו האחרון והוא הוריד את כל הראסטות ונשאר עם תספורת קצרה, בינינו זה הולם אותו הרבה יותר!

דה וויקנד
דה וויקנד © אינסטגרם

קלואי קרדשיאן

קלואי היא אחת מהאחיות לבית משפחת קרדשיאן, המשפחה הכי מפורסמת בעולם. כבר כתשע שנים היא מצולמת עם המשפחה שלה לתוכנית הריאליטי על החיים שלהם וכבר משם אנחנו רואים שינוי גדול במראה שקלואי עשתה.

© giphy

קלואי צבעה את שיער לבלונד והשתדרגה כמו בכול פרק שאנחנו רואים יש לה עיצוב שיער שמסוגנן כול פעם בתסרוקת שונה, האורך הקצר בפרק אחד ובפרק הבא יכול לבוא שיער ארוך שישולב עם תוספות. האיפור שיותר מבליט לה את הפנים והדבקת הריסים הם דברים נוספים שהיא שמה ובעבר זה לא היה. מלבד זה, קלואי גם רזתה מאוד והתחטבה. כולם המומים מהשינוי המשמעותי והיא גם דואגת לעדכן אותנו בשינוי בכך שהיא מעלה את התמונות לרשתות החברתיות. יש לה מאמן כושר והיא גם משתדלת לאכול בריא כדי לשמור על כול המאמץ הקשה.ניתן לראות גם שינוי בסטייל שלה שעם השנים הבגדים נהיו יותר יפים ויותר שמלות ובגדים צמודים.

עידן רייכל

עידן רייכל הוא הזמר הזה שנוגע לך בלב ומלבד לשירים המרגשים והטובים שהוא הוציא עם הפרויקט שלו כמו "שובי אל ביתי" ו"מילים יפות" אנחנו גם זוכרים אותו מהראסטות המטורפות שהיו לו על הראש ועם המטפחות שהוא היה קושר עליהם וזה היה סימן ההיכר שבו כולם זכרו אותו.

© גיא כושי ויריב פיין

בשנת 2013 עידן הפתיע את כולנו והחליט שהוא מסתפר ומוריד את כול הראסטות מהשיער יכול להיות שהחום הקשה של הארץ עשה את שלו או שפשוט עידן רצה שינוי מרענן, וזה הכי מרענן שהוא היה יכול להגיע אליו.

נינט טייב

עבר יותר מעשור מאז שנינט זכתה ב"כוכב נולד". התפקיד הראשוני שאליו היא נכנסה היה "השיר שלנו" וכבר בין העונות אפשר להבחין בשינוי המשמעותי שנינט עשתה-היא רזתה מאוד, השיער התארך ומאז היא הסתפרה והוא שוב התארך. בשנת 2007 טייב השתתפה בפרסומת לפאלפון ובו היא עשתה קרחת תמורת מיליון שקלים, בהמשך היא עשתה תספורת שזכתה לכינוי "פונינט". כיום טייב עם שיער ארוך בשילוב גווני אדום - קצת יותר מחמיא.

מהפך
מהפך © צילום: אור גפן, ענת מוסברג, אינסטגרם

 

תגובות