סלינה גומז מבריזה לטיילור סוויפט. צילום: GettyImages

סלינה גומז מבריזה לטיילור סוויפט

טיילור סוויפט התכוונה לחגוג את חג ההודיה עם חבריה ומשפחתה כשהזמינה גם את סלינה גומז אבל משום מה היא סירבה להזמנה. למה? כבר תדעו

סלבס רבים חגגו בשבוע האחרון את חג ההודיה האמריקאי. חלקם בחרו לבלות אותו עם משפחה וחברים כמו הקרדשיאנס שיצאו לבלות וחלקם בחרו לערוך ארוחת ערב בביתם כמו בריטני ספירס. טיילור סוויפט ניצלה את ההזדמנות והזמינה את חברתה הטובה סלינה גומז, שחזרה אל חיינו לא מזמן, לארוחת חג מפוארת. אבל גומז החליטה לסרב.

אז מה הייתה הסיבה להברזה? הזמרת המשתקמת שרק השתחררה מהמכון השיקומי בו התאשפזה לטיפול בדיכאון, החליטה לנצל את ימי החג ולהקדיש את הזמן הפנוי לבילוי עם בני משפחתה. מקורב לזמרת סיפר לאתר hollywoodlife ש:"בילוי עם המשפחה שלה נמצא בראש סדר העדיפויות שלה". אנחנו בטוחים שסוויפט המתוקה הבינה ללבה של גומז וסלחה לה על ההברזה. 

 

Happy Thanksgiving ❤

A photo posted by Taylor Swift (@taylorswift) on

חג ההודיה היה בהחלט יום מרגש עבור הזמרת הצעירה. כזכור, היא ניצלה את החג כדי לחזור לפעילות באינסטגרם שלה בוא היא הודתה על ההזדמנויות שניתנו לה במהלך הקריירה שלה. גומז צירפה תמונה שלה עם מעריציה וכתבה "יש לי הרבה על מה להודות השנה. השנה הזאת הייתה לי הקשה ביותר והמתגמלת ביותר. סוף סוף אני נלחמת בתחושה שאני "לא מספיק טובה". אני רק רציתי לשקף את האהבה שאתם נתתם לי במשך שנים ולהראות עד כמה זה חשוב לי. על ידי חסד האמונה. חסד תמיד מנצח. אני אוהבת אתכם חברים. השם יברך אתכם". 

 

 

תגובות