משמחה לאסון: אחיו של ניקולס ואסקז נפטר. צילום מסך מאינסטגרם

משמחה לאסון: אחיו של ניקולס ואסקז נפטר

ניקולס ואסקז רק התחתן עם כוכבת "כמעט מלאכים" בתחילת השבוע, והיום (ו'), סנטיאגו ואסקז, אחיו הצעיר, נפטר מסיבה שלא ידועה

רק סיפרנו לכם על החתונה של הכוכבים הארגנטינאים האהובים, ניקולס ואסקז וחימנה אקרדי, ומספר ימים לאחר האירוע המאושר קרה גם אירוע שובר לב לכל המשפחה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחיו של ניקו, סנטיאגו ואסקז, נפטר היום כשהוא רק בן 26, מסיבה לא ידועה במהלך חופשה עם חברים בפונטה קאנה. החברים התפלאו שלא מצאו את סנטיאגו, הלכו לחפש אותו ומצאו את גופתו בחדרו. תחילה הופצו שמועות בתקשורת שמדובר היה בתאונת דרכים, אך החברים מספרים כי הוא אכל ארוחת בוקר, הלך לישון ולא התעורר.

הראשון מהמשפחה ששמע על המקרה המצער הוא האח המפורסם, ניקולס, שבישר לכל משפחתו. בנוסף למשפחה הוא השאיר אחריו גם בת זוג בשם קנדה רוג'רי שהייתה לצידו בשמונה שנים האחרונות. ניקולס נאלץ לעשות את דרכו לפונטה קאנה כדי לחתום על מסמכים וסידורים על מנת להטיס את גופת אחיו, בעוד גופתו של סנטיאגו צריכה עוד לעבור ניתוח כדי לקבוע את סיבת המוות.

© אינסטגרם

סנטיאגו היה שחקן מפורסם, אהוד ואהוב בעצמו כשמאחוריו למשל תפקיד ב"אספרנסה" לצד לאלי, והוא אף השתתף בתקופה אחרונה בתפקיד ראשי בהצגה שביים ניקו והיה צריך לצאת בקרוב לסיבוב הופעות של הצגה נוספת שבה הוא משתתף.

זה אסון שני שפוקד את המשפחה, כזכור ניקו וחימנה עברו אסון לא פשוט כשבמהלך הריונה של חימנה ההריון נפל. רק לפני כמה שעות העלה ניקולס לחשבון האינסטגרם שלו תמונה עם החברים הטובים שליוו אותו לחתונה, ביניהם גם אחיו המנוח, וגם סנטיאגו עצמו היה פעיל ביממה האחרונה בחשבון האינסטגרם שלו, למי שעוד יוכל להציץ, הסטורי (שפעיל למשך 24 שעות) מציג עוד תמונות וסרטונים שהעלה מהיממה האחרונה כשהאחרונה בהן על חוף ים שם נראה שמח במיוחד ובאופן אירוני ועצוב מציג שם חיקוי ל"מתים המהלכים".

מהסטורי האחרון
מהסטורי האחרון © צילום מסך
 

Una que me quedo colgada del otro día con Hermanos y amigos. Pasara mucho tiempo para que me vuelva a vestir así! 🤔

A photo posted by Nicolas Vazquez (@nicovazquezok) on

לפני זמן קצר, העלתה השחקנית והזמרת לאלי אספוסיטו פוסט לאינסטגרם בה ספדה את החבר איתו חלקה סט ב"אספרנסה מיה" וכתבה, "בלתי נתפס! תנוח בשלום סנטי. החיים כל כך לא צפויים. שולחת את האהבה והתמיכה שלי למשפחה".

גם הפרטנרים של הזוג מימי "כמעט מלאכים" פרסמו הודעות תמיכה עם דבר הידיעה על המוות של סנטיאגו.

גסטון דלמאו (רמה) כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מרגיש עצוב, יום כל כך אפור! אני שולח לך (ניקו) חיבוק גדול ואת אהבתי הרבה בשבילך ובשביל המשפחה!"

ויקטוריו ד'אלסנדרו (לוקה) הביע הלם בטוויטר: "אני לא מאמין. החדשות השאירו אותי קפוא".

חימנה ברון שגילמה את בתם של ניקו וחימנה בכמעט מלאכים ואף השתתפה באספרנסה לצד סנטיאגו כתבה: "יום כל כך עצוב. איזה אדם גדול".

 

© צילום מסך מטוויטר

--------------------------------------------

בהכנת הידיעה השתתפה אופיר שרמן

תגובות