שירן סנדל: "האבא סיכן את הילדים אחרי הפסטיגל בשביל תמונה". צילום מסך מאינסטגרם

שירן סנדל: "האבא סיכן את הילדים אחרי הפסטיגל בשביל תמונה"

בסרטון שאנחנו חושפים היום (ש'), נתקלנו בתקרית של שירן סנדל למול אבא ששלח את הילדים שלו למקום מסוכן בחושך ובקור, והכל כדי להשיג תמונה עם הכוכבת. "לא עושים תמונה בכל מחיר" מגיבה לנו סנדל. הסיפור המלא

כבכל שנה, לצד הרגעים והאהדה הרבה כלפיי כוכבי הפסטיגל, צצות לא פעם בעיות ותקריות לא נעימות. לעיתים אלו הורים שרבים עם אנשי ההפקה בשטח, ולפעמים זה עולה שלב וכמו שכבר קרה בעבר, הורים אף מגיעים למצב של תקריות מול כוכבי המופע עצמם, והפעם מדובר במקרה שאירע בעקבות סיכון חיי ילדים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בסרטון שצולם אמש (ו') אחרי הופעת ערב של הפסטיגל בחיפה והגיע לידינו, ניתן לראות את סנדל יוצאת עם הרכב לכיוון היציאה בעוד היא עוצרת את הרכב וכועסת על אבא לילדים שבאו לראות את המופע בטענה שהוא עשה מעשה חסר אחריות לחלוטין. הוא שולח את הילדים למקום בו קיימים הרבה ברזלים חדים ומסכן אותם כדי לראות את הכוכבים מקרוב ומאחורי הקלעים. 

שירן סנדל נגד אבא בפסטיגל. צילום גולשים
 

שירן מספרת לנו היום (ש') על המקרה: "זה קרה 40 דקות אחרי המופע, אחרי שכל השומרים כבר התקפלו כי הם ראו שאין אף אחד. יש פה הרבה מוטות חדים ונכנסו כמות גדולה של ילדים עם אבא אחד והם רצו אליי. פחדתי שהם ידחפו ויקרה משהו. זה באמת היה מסוכן ולכן היה חשוב לי לעצור את הרכב ולהגיד את זה. ההורים חייבים להבין שלא עושים תמונה בכל מחיר, בטח לא כשזה מסכן את הילדים שלהם".

המקום המסוכן בו דחפו הילדים בלילה
המקום המסוכן בו דחפו הילדים בלילה ©צילום: שירן סנדל

סנדל מצרפת לנו תמונות מהמקום המסוכן ומספרת: "לכאן באו קבוצה של לפחות 15 ילדים שרצים ודוחפים אחד את השני בחושך מוחלט. כל השפיצים במקום הזה הם כלפי חוץ. האוטו שלי חנה ליד, והייתי כבר בתוכו עושה רוורס, והילדים התחילו לרוץ לכיוון. מילא היה מדובר בשתי ילדות, הן היו הולכות בזהירות אבל אז ראיתי שזה היה הרבה יותר. בגלל שאני מכירה את המקום ויודעת איך הוא נראה ביום, ישר הזהרתי אותם לעצור ואמרתי לא לבוא ושזה מסוכן, בינתיים האבא רץ יחד עם הילדים וצועק יחד איתם".

גם חד וגם חלודה
גם חד וגם חלודה © צילום: שירן סנדל

התפלאנו לגלות שגם האבא רץ ועוד שכל זה התרחש זמן רב אחרי המופע, גם על כך הגיבה לנו שירן, "כן. אבא שנותן לילדות שלו לעמוד בשיא הקור, בלילה לפני לימודים עד שהכוכבים יצאו. מה זה מלמד את הילדים שלנו? שיעמיד אותם בקור כדי לעזור למחוסרי בית או שיעמיד אותם בקור לחלק אוכל ושמיכות אבל לא בשביל כוכב אהוב. לא בקור, בגשם, ילדים קטנים. הם חייבים לגדול עם ערכים".

זכור לך משהו כזה קורה בעבר, זה היה קורה כשאת היית ילדה בעצמך?

"פעם לפני שהייתי הולכת לפסטיגלים, הייתי מתוכננת לזה שבועות מראש. מחכה ליום שאראה את כל הקסם קורה... ואז היום היה מגיע והייתי מתלבשת, מכינים פילם למצלמה, קונים פופקורן וסוכר מתוק ומקשיבים להופעה ולומדים ממנה דבר חדש. ומשם הולכים הביתה. החוויה הייתה משפחתית וייחודית לכולנו כי היינו יחד, בלי פייסבוק".

© יחסי ציבור

"הכל היה בלי לחשוב או לתת לילד לחשוב שחלק מחוויות הפסטיגל היא להמתין שעה ויותר באש ובמים בחום ובקור עד שיקבלו תמונה מהכוכב. כי זה חלק מהחוויה. זה מצחיק וקצת אירוני שהם יצאו מהצגה שמדברת על להוציא את הראש מהמסכים ולהסתכל לאנשים בעיניים. במקום ללמד את הילד על ערכים של זמן איכות עם הילד הם מלמדים אותם להיות בנייד ואנחנו רואים את זה כמעט כל הופעה בשורות הראשונות אמהות ואבות בטלפון, בכלל לא מסתכלים על המופע. מה זה מלמד את הילד? שזה בסדר לראות הצגה דרך מסך או לא להסתכל לשם בכלל? במקרה כזה, למה לשלם כסף? אפשר לקנות את הדיסק, יותר זול, בריא, ובטוח לילדים שלכם שעלולים לחטוף דלקת ריאות או להידקר על ידי מוטות חדים".

המסר בפסטיגל עליו מדברת שירן הוא השירים הכלולים בו השנה כמו "תעשו לייק לעולם" המעודד ילדים לחוות ולחשוב גם מעבר לחוויות הוירטואליות דרך המסכים והרשתות.

 

כזכור, בפעם הקודמת שהיה מקרה בו שירן נעמדה מול ההורים זה קרה ב"משחקי פסטיגל" (2014), בו אמא טענה ששירן ודניאל מורשת 'סנובים', לא רוצים להצטלם עם ילדיה ואף התייחסו לא בהתאם (לדבריה) למרות ניסיון משיכת תשומת הלב מצידם. האם כתבה זאת בעמוד הפייסבוק של כוכבת הנוער, סנדל מצידה עמדה על שלה והגיבה לה חזרה כי עצם זה שהם קנו כרטיס לא אומר שהם קנו אותם (השחקנים) וכעסה על כך שההורים מרשים לעצמם להתנהג כך ולשמש דוגמא לא טובה בעבור הילדים שלהם.

תגובות