ביי למציאות: כך נפרדו דיירי האח הגדול 8 מהרשתות החברתיות. צילום: ינאי יחיאל

ביי למציאות: כך נפרדו דיירי האח הגדול 8 מהרשתות החברתיות

רק אמש (א') הם נכנסו לבית האח בסערה גדולה, אבל אותנו עניין לדעת מה קרה ברשתות החברתיות של הסלבס החדשים, רגע לפני שהם הפכו להיות דיירי האח הגדול 8

רגע לפני שאנחנו כבר מסמנים לעצמנו פייברוטים ומתחילים לסמס בעבור הדייר האהוב עלינו בעונה האחרונה של "האח" אצל "קשת", הגיע הזמן לקבל הצצה גם לרגעים האחרונים של דיירי העונה החדשה מחוץ לבית, ממש רגע לפני שהם הפכו להיות העניין של כולם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

דן רושנסקי

דן אולי מסתמן כ"חתיך ושובר הלבבות" של העונה, וכיאה למעמד הנבנה הזה הוא לא יכל שלא להיפרד בדרך המתאימה לו - בים. התיעוד האחרון של רושנסקי ברשת הוא דווקא מבילוי בים וכבר שם רמז על מה שהולך להיות כשבחר לתאר את התמונה: "עד הפעם הבאה". מעניין מתי זה יקרה...

© ינאי יחיאל
© אינסטגרם

חזי חיים

את חזי עדיין לא בדיוק הצלחנו לעכל, על פניו האיש המבוסס, החייכן וזה שכבר בא מוכן עם משפט המחץ שידביק מדינה שלמה "באווירה טובה", אך אנחנו בטוחים שגם יוליד לא מעט מתחים בבית. חזי בחר לנצל רגע אחרון של אנונימיות ברשתות כדי להעביר מסר אחרון לעוקבים - "עשו טוב בשביל אחרים. זה יבוא בחזרה בדרכים בלתי צפויות. שבת שלום!". אימצנו!

© ינאי יחיאל
© אינסטגרם

עדן סבן

עדן מסתמנת ככוכבת אמיתית לכל דבר, כזו שתישאר איתנו קצת יותר מ-15 דקות של תהילה, לכן והפתענו לגלות שדווקא היא לקחה הפסקה מהרשתות החברתיות. הפוסט האחרון שלה בפייסבוק הוא בכלל מנובמבר, ואילו את האינסטגרם שלה היא הפסיקה לתפעל כבר בתחילת החודש.

© ינאי יחיאל
© אינסטגרם

מעיין אשכנזי

"האקסית של עומר אדם", עם הטייטל הזה נכנסה מעיין אמש (א') לבית האח, אבל בטוח שתצא כוכבת בפני עצמה.  מה שהפתיע אותנו במקרה שלה זה שהיא התחילה את חווית האח הגדול כבר ארבעה ימים לפני הזמן. מה זאת אומרת? שלא רק השכבות בקירות הבית הראו סימני עבר של זכרונות עבר מבית האח, אלא גם האינסטגרם של אשכנזי כשבחרה להעלות תמונה אחרונה לחברים היישר ממכון הקעקועים של אליאב אוזן, בוגר "האח הגדול 6", שם התחדשה בקעקוע כמובן.

© ינאי יחיאל
© אינסטגרם

תאלין אבו חנא

מלכת היופי של הטרנס בישראל היא תאלין שנכנסה אתמול בלוק "גל גדות". והאמת גם מהמציאות החיצונית היא נפרדה ככוכבת והסתפקה בסטטוס בפייסבוק שמקבל משמעות חדשה לאחר שמבינים שהוא לא סתם מפיץ אהבה אלא סוג של פרידה. בסטטוס המדובר הסתפקה אבו חנא ב"אוהבת אתכם" לכל החברים הוירטואלים. אוהבים חזרה!

© ינאי יחיאל
© פייסבוק
תגובות