באנו חושך לגרש: הסלבס שעברו תקופות קשות ושרדו. צילום: GettyImages

באנו חושך לגרש: הסלבס שעברו תקופות קשות ושרדו

לרגל חג האורות, הנה כמה כוכבים שהצליחו להתגבר על התקופות הקשות בחייהם ויצאו מהחושך אל האור ממש כמו בסיפור החג. הרשימה המלאה

רגע לפני שחג האורות מסתיים, הנה שמונה סלבס שעברו תקופות קשות בחייהם, אבל התגברו עליהם - יצאו מהחושך אל האור.

עוד בערוץ הבידור על פרוגי:

סלינה גומז

סלינה גומז הפתיעה רבים השנה כאשר נכנסה לחושך, וביטלה את סיבוב ההופעות שלה עקב דכאון והתקפי חרדה שנגרמו בעקבות מחלת הזאבת בה היא חולה. גומז שהתה במשך כחודשיים במכון שיקומי. הזמרת הצעירה יצאה לאור כשהגיעה לטקס ה-AMA בנובמבר האחרון ונשאה נאום מרגש על מה שעבר עליה בתקופה הקשה "הייתי שבורה לגמרי מבפנים. שמרתי את הכל ביחד בתוכי כדי לא לאכזב אתכם, אבל שמרתי את זה יותר מידי והגעתי למקום בו אכזבתי את עצמי". לאחר הנאום הסוחף המשיכה הכוכבת ביציאתה מתקופת החושך וחזרתה לשגרה כשחתמה על עסקה בשווי מיליוני דולרים ונבחרה לשמש כפנים החדשות של מותג האופנה "קואץ'" וכשהתחילה לעבוד על אלבום חדש.

 

 

A photo posted by Selena Gomez (@selenagomez) on

בריטני ספירס

לאחר שנים מוצלחות ותהילת עולם כנסיכת פופ, הגיעה הנפילה הגדולה של בריטני ספירס בשנת 2007 והיא הייתה כואבת במיוחד. ספירס נכנסה לתקופה חשוכה בחייה שכללה גירושים מכוערים מאבי ילדיה, צלמי הפפארצי עקבו אחריה בכל רגע נתון ותיעדו אותה מסתובבת שיכורה ומדברת במבטא בריטי, הזמרת נכנסה ויצאה ממכוני גמילה, גילחה את הראש לקרחת בעצמה לאחר שהספר סירב לעשות זאת ותקפה צלם פפראצי במטרייה. מנהליה של הזמרת ניסו להחזיר אותה למוטב בהופעה מביכה במיוחד בטקס פרסי MTV שהיא מבולבלת ולא זוכרת את המילים. היציאה לאור התרחשה שנה וחצי לאחר מכן כשספירס הוציאה את מה שהפך להיות אלבום הקאמבק שלה "Circus", כשתהליך העבודה עליו ותהליך השיקום שלה מתועדים בסרט הדקומנטרי "בריטני: הצד שלה".

 

IA photo posted by Britney Spears (@britneyspears) on

רוב קרדשיאן

בשנת 2012, אחרי פרידה קשה מהזמרת ריטה אורה, רוב קרדשיאן, האח הקטן במשפחה המפורסמת נכנס לתקופה חשוכה ארוכה במיוחד. במשך כארבע שנים קרדשיאן היה בתקופה חשוכה, במהלכה הוא נכנס לדיכאון, הסתתר בביתו ונעלם מהעין הציבורית, נהג להיעלם לבני משפחתו ולחבריו ללא שום סיבה, עלה במשקל באופן דרסטי ואושפז בבית חולים לאחר שאובחן כי הוא חולה בסכרת. היציאה של קרדשיאן לאור התרחשה השנה כשהחל לחיות אורח חיים בריא ולרדת במשקל ובמקביל נכנס למערכת יחסים רומנטית עם בלאק צ'יינה שילדה את ביתם המשותפת, דרים. השניים אף קיבלו תוכנית ריאלטי משותפת.

ליידי גאגא

בעברה של הזמרת המוכשרת, ליידי גאגא, יש מספר תקופות לא פשוטות. גאגא חשפה כי היא נאנסה בגיל 19, ששינה אותה לחלוטין וכי היא סבלה מכאבים פיזים ומצלקות. בהמשך גילתה הזמרת כי היא סובלת עד היום מהפרעת פוסט טראומה בעקבות המקרה. בנוסף, כוכבת הפופ סיפרה כי היא סבלה מהפרעות אכילה במשך תקופה ארוכה. "הייתי מחפשת דרכים לרפא את עצמי" אמרה גאגא בראיון בו סיפרה כיצד שרדה את התקופות הקשות ויצאה לאור "גיליתי כי חסד היא הדרך הטובה ביותר. כדי לעזור בדרך זו לאנשים עם טראומות צריך "להזריק" להם מחשבות חיוביות ככל האפשר". בנוסף, בשנת 2012 הזמרת פתחה בקמפיין בשם "מהפכת הגוף" שמעודדת קבלה עצמית ודימוי גוף חיובי.

ג'ניפר לופז

בניגוד לסלבס האחרים ברשימה, נכנסה ג'ניפר לופז לתקופה חשוכה בחייה המקצועים ולא בחייה האישיים. לאחר תקופה מוצלחת כמלכה הלטינית של עולם המוזיקה, נכנסה  לופז נכנסה לתקופה הרבה פחות מוצלחת בקריירה לאחר שהוציאה אלבום בספרדית שנכשל וזכה לביקורות רעות. בנוסף, הזמרת והשחקנית שיחקה בסרט הביוגרפי "El cantante" שנכשל בקופות וטענה כי היא הייתה צריכה לזכות בפרס האוסקר על משחקה בסרט. גם אלבומה הבא של לופז "Brave" נכשל ולאחר שלקחה הפסקה בעקבות לידת התאומים שלה היא הוציאה מספר סינגלים שנכשלו גם הם וגרמו לזמרת לעזוב את חברת התקליטים שלה. הקאמבק המיוחל והיציאה לאור הגיעו ב-2011 עם הצטרפותה כשופטת לריאלטי "אמריקן איידול" ועם אלבום חדש שהניב להיטים רבים וכלל את הסינגל "On the floor" שהיה בין השירים המצליחים ביותר באותה השנה.

ניקי מינאז'

הרבה לפני שהפכה לניקי מינאז', לאוניקה טניה מארג' הייתה תקופה חשוכה ולא פשוטה בילדותה. מינאז', שגדלה בשכונת פשע בניו יורק עם אב אלכוהוליסט ומכור לסמים, הייתה עדה לריבים של הוריה שבמהלכם אביה ניסה לרצוח את אימה והצית את ביתם. כדי לברוח מהמציאות הקשה, הראפרית הייתה יוצרת לעצמה דמויות וכך יצרה בין היתר את דמותה של "ניקי מינאז". המציאות אליה גדלה הפכה את הזמרת לבעלת אופי קשוח והיא אף פוטרה מ-15 עבודות בשל חוסר נימוס ויחסי אנוש לא מכבדים. בכל תקופת ילדותה עסקה מינאז' בשירה ואף למדה בבית ספר לאמנויות והשתתפה בהצגה בברודווי. היציאה הגדולה לאור של ניקי מהחיים הקשים הייתה כאשר התגלתה על ידי הראפר ליל ווין וזה החתים אותה בחברת התקליטים שלו. מאז היא הפכה לאחת מהראפריות המצליחות ביותר בהיסטוריה שמכנה את עצמה בקביעות "המלכה של הראפ".

 

A photo posted by Nicki Minaj (@nickiminaj) on

כריס בראון

כריס בראון הוא אחד הבאד הבויז הגדולים בהוליווד וכיאה לתדמית הרעה שלו, מדובר באדם שעבר תקופות חשוכות לא פעם. התקופה האפלה והמפורסמת ביותר של בראון היא כמובן פרשת האלימות שלו ריהאנה עימה ניהל מערכת יחסים. ההרמוניה הזוגית של השניים הסתיימה ב-2009 כשהפאוור קאפל נעדר מטקס הגראמי ולאחר מכן נחשף כי השניים לא הגיעו לטקס לאחר שהתקיים ריב אלים במכונית, שבסופו הזמרת נשארה חבולה ופצועה בפניה. הזמר קיבל צו הרחקה בעקבות המקרה ואף ישב בכלא לאחר שהפר אותו. אלא שסיום הפרשה הזו היה לא צפוי כאשר האור חזר לחיי הזוג והם היו יחד לתקופה קצרה. הם נפרדו סופית ב-2013. העבר של הזמר חזר על עצמו וחודש אוגוסט היה גם הוא חשוך כאשר בראון נעצר באשמת תקיפה בנשק לאחר שאיים על מיס קליפוניה ששהתה בביתו מכיוון שהתעניינה באוסף התכשיטים שלו. חודש לאחר מכן דווח כי בראון נכנס למכון גמילה ושיקום על מנת להמשיך את חייו ואת הקריירה שלו מנוקדת מבט בריאה ונדמה כי הוא בדרך הנכונה להשיב אל האור לחייו.

דמי לובאטו

דמי לובאטו מעולם לא היססה לדבר על התקופה הקשה שעברה, ובעקבותיה גם נקטעה הקריירה שלה ככוכבת דיסני. מגיל צעיר לובאטו סבלה מביריונות שגרמה לה להפרעות אכילה, דכאונות ופגיעה עצמית. בהמשך הזמרת גם התמכרה לסמים ואלכוהול והייתה מרעיבה את עצמה באופן קבוע. במהלך סיבוב ההופעות שלה עם האחים ג'ונאס אחת הרקדניות גילתה על התנהגותה ועל קשייה של הכוכבת, וזו בתגובה החטיפה לרקדנית אגרוף לפנים באמצע טיסה. האור הגיע לאחר התקרית האלימה. משפחתה של לובאטו קיימה התערבות שלאחריה הזמרת נשלחה למכון גמילה למשך כשלושה חודשים. כשיצאה ממנו, חזרה לובאטו חזקה יותר, החלה לעבוד על פרויקטים חדשים והפכה לדוברת פעילה כנגד ביריונות.

 

Cool chair 😎

A photo posted by Demi Lovato (@ddlovato) on

 

תגובות