ילדים רעים: מי הם הסלבס שהורחקו מדיסנילנד?. צילום: GettyImages

ילדים רעים: מי הם הסלבס שהורחקו מדיסנילנד?

אחרי הפרשות המופרעות של השנים האחרונות אנחנו כבר מתחילים להכיר בכך שגם סלבס הם בני אדם שעושים טעויות ופאדיחות. הנה דוגמה למצב שבו הכוכבים מעבר לים לא ממש שימשו דוגמה, בלשון המעטה. מדוע ג’סטין ביבר, בלייק ליייבלי ולאנרדו דיקפריו מצאו את עצמם מורחקים מדיסנילנד?

לאחרונה רצות שמועות רבות בעולם על הרחקתו של אנדרו גארפילד מדיסנילנד לכל החיים, או כמו שאתם זוכרים אותו - “ספיידרמן”. הסיבה? גארפילד וחבריו יצאו לפני ארבע שנים לחגוג את יום הולדתו ה-29 של השחקן בצורה פרועה במיוחד, ולא ממש חוקית באותו תקופה בקליפורניה. החבורה, שכללה אז את חברתו דאז ובת זוגתו ב”ספיידרמן” - אמה סטון ועוד שבעה חברים קרובים, החליטה לקיים את החגיגה בדיסנילנד שבקליפורניה ושילבה בה גם מריחואנה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לפי השמועות מעבר לים, שמבוססות על ראיון שנתן גארפילד בטקס גלובוס הזהב שאירע לא מזמן - הסיפור הפך קצת לבדיחה של גארפילד על עצמו, שצחק ולא ממש לקח ללב. אך בדיסני ככל הנראה דווקא כן לקחו את העניין ברצינות, שכן יש להם חוקים נוקשים לגבי שימוש בחומרים אסורים. כרגע לא ידוע אם יפעלו להרחקתו של גארפילד, כפי שהחוקים שלהם מורים. אחרי שהתקרית הזו עלתה בחזרה לכותרות, היינו פשוט חייבים לבדוק - מי הם הסלבס שמורחקים מדיסנילנד?

gettyimages
gettyimages © gettyimages

בלייק ליבלי

ליבלי הודתה בעבר בזמן ראיון שכשהייתה קטנה, התגנבה לדיסנילנד ולכן קיבלה הרחקה של שנה מהמקום הקסום. עוד סיפרה שהיא אף נשלח ל”כלא של דיסני” - מקום, שלנו דווקא לא נשמע כזה נורא.

נכנסה לכלא
נכנסה לכלא © gettyimages

לאונרדו דיקפריו

הפעם לא מדובר בסיפור וואדאי, אלא רק בגדר שמועה. אבל, השמועה הזאת מגיעה מאדם שטוען שעבד כמציל בפארק המים של דיסנילנד. הוא מספר שבשנת 1998 הגיע דיקפריו יחד עם חבר לפארק המים, כששניהם שיכורים לחלוטין והם נכנסו למים כשהם לבושים לגמרי. אבל לטענתו, הסיפור באמת יצא משליטה כשליאו עמד על פסגת מגלשת המים, הטיל את מימיו, ומיד לאחר מכן קפץ פנימה למים. לפי אותו מציל, האבטחה כמובן נאלצה לגרש ולהרחיק אותו מהפארק. 

עם חליפה הוא קצת יותר מנומס
עם חליפה הוא קצת יותר מנומס © gettyimages

ג’סטין ביבר

גם כאן מדובר על שמועה, אבל בכל זאת - מקורות מספרים שביבר “הרוויח" הרחקה לכל החיים מדיסנילנד. והסיבה היא שפעם אחת, בעת ביקורו באתר, בעט הזמר בחוזקה באזור הרגיש של חבר צוות שהיה מחופש למיקי מאוס. מאז כבר נצפה הכוכב הבעייתי בפארק - מה שיכול להצביע על כך שדיסני סלחו על התנהגותו הילדותית להפליא, או על כך שפשוט הסיפור הזה התחיל משמועה ולא יותר. במקרה של ג’סטין, כבר ממש קשה לדעת למה להאמין.

הרביץ למיקי מאוס?
הרביץ למיקי מאוס? © gettyimages

אם חשבתם שלהיות מגורשים מדיסנילנד זה משוגע, חכו שתשמעו על כך שסלינה גומז, מארון 5, בראד פיט ועוד רבים וטובים אחרים מגורשים מסין כולה - אבל את זה כבר נשמור לפעם הבאה.

 

 
תגובות