אהבה מעבר לפינה? בלה ת'ורן מפרלטטת עם דמי לובאטו. צילום: GettyImages

אהבה מעבר לפינה? בלה ת'ורן מפרלטטת עם דמי לובאטו

בלה ת'ורן, כוכבת דיסני לשעבר שיצאה מהארון כביסקסואלית בשנה שעברה, נתפסה מפלרטטת עם דמי לובאטו בטוויטר וזו לא הפעם הראשונה. אז האם מדובר בפאוור קאפל החדש של הוליווד?

מאז שיצאה מהארון כביסקסואלית, לא היססה השחקנית בלה ת'ורן להראות ברשת את חיבתה לדמי לובאטו, שכזכור גם היא ביסקסואלית. ביטויי החיבה נשלחו ללובאטו מספר פעמים שהאחרונה שבהן הייתה אמש (א'), מה שגרם מיד למעריצים לתהות האם יש סיכוי לרומן בין שתי הכוכבות?

 עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הכל התחיל כשבחודש אוקטובר האחרון ת'ורן פירסמה תמונה של לובאטו תחת ההאשטאג #WCW שמשמעותו היא ''הקראש הנשי של יום שני'' הזמרת לא נשארה חייבת לבלה וכתבה בתגובה "ה#WCW הוא הדדי במאה אחוז ילדה יפה". המעריצים המסורים של שתי הכוכבות התלהבו מגילויי החיבה ההדדיים ומיד פרסמו ציוצים שקוראים לשתיים להיות ביחד.

© צילום מסך מטוויטר
© צילום מסך מטוויטר

נחזור להווה. כמה חודשים אחרי אותם פוסטים פרלטטנים השחקנית פרסמה עוד ציוץ פלרטטני לכיוונה של דמי "את הולכת להצליח בזה כל כך הלילה בייבי" כתבה ת'ורן והתייחסה להופעתה של הזמרת בטקס הגראמי. גם הציוץ הזה לא עבר בשתיקה אצל המעריצים ששוב חזרו וקראו לבנות לפצוח במערכת יחסים זוגית.

© צילום מסך מטוויטר

אנחנו ללא ספק נשמח לראות מערכת יחסים גאה ונוצצת בין שתי הכוכבות! האם לדעתכם יש סיכוי שזוגיות כזו תתרחש? ספרו לנו בתגובות

 

תגובות