באד רומנס: כריס בראון מאיים לרצוח את האקסית שלו . צילום: GettyImages

באד רומנס: כריס בראון מאיים לרצוח את האקסית שלו

כריס בראון שוב מתסבך. הפעם אקסית האון-אנד-אוף של הזמר הבעייתי, הדוגמנית קארוצ'ה טראן, הגישה נגדו צו הרחקה בטענה כי הוא איים להרוג אותה. הנה כל הפרטים על הפרשייה הדרמטית

זה לא סוד שכריס בראון מתפקד כאחד מהילדים הרעים בהוליווד כבר שנים, וכעת הכוכב חם המזג נקלע שוב לפרשיית אלימות יחד עם בת זוג. הדמה החדשה מבית היוצר של כריס מגיעה כזכור לאחר שבעבר הכה את ריהאנה ולאחר ששוטרים פרצו לביתו מכיוון שאיים בנשק על מיס קליפוניה ששהתה במקום. עכשיו, עוד מקרה אלימות מצטרף לאוסף -  האקסית של בראון, הדוגמנית קארוצ'ה טראן, הגישה נגדו צו הרחקה לאחר שבראון איים לכאורה להכות ולרצוח אותה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כיום, שנתיים לאחר סיומה הסופי של מערכת היחסים הסבוכה של הזוג, מדווח אתר TMZ שטראן הגישה בקשה לצו הרחקה מבראון, ומוקדם יותר החודש היא העידה בשבועה בפני שופט. בדיון היא אמרה הדוגמנית כי הזמר "סיפר לכמה אנשים כי הוא הולך להרוג אותי" וכי הוא אומר שאם הוא לא יכול לקבל אותה אז אף אחד אחר לא יכול. האתר מדווח כי בעבר בראון הכה את הדוגמנית ודחף אותה במדרגות, איים על כמה ממקורביה ואף שפך משקה על אחד מהם. כעת בת הזוג לשעבר חוששת כי האיומים של הכוכב יתממשו, וצו המניעה שהוגש דורש ממנו להישאר במרחק של מאה מטרים ממנה, מאמה ומאחיה.

בימים יפים יותר
© אינסטגרם

זוהי אינה הפעם הראשונה שאנו שומעים על האובססיביות של כריס לאקסית המדוברת. לפני מספר חודשים הוא הסתכסך עם ראפר אחר שפירגן לטראן באינסטגרם, ולפני כחודש פירסם כוכב האר אנד בי סרטון בסטורי בחשבון האינסטגרם בו הוא מספר ללא בושה כי הוא נוטה לא להרפות מהאקסיות שלו "אם אני אוהב אותך, אף אחד לא יהיה איתך" אמר בראון בסרטון והוסיף "אני הולך לגרום לך להיות אומללה". כולנו תקווה שהצו אכן יעזור. 

 

תגיות
תגובות