החמישייה: הכוכבים הלטיניים שהיינו רוצים שיגיעו לארץ. צילום מסך מאינסטגרם

החמישייה: הכוכבים הלטיניים שהיינו רוצים שיגיעו לארץ

יום המופע הגדול של לאלי סוף סוף הגיע, יש הרבה שמחה באוויר וההתרגשות בשיאה. הגעתה של הכוכבת עשתה לנו חשק לעוד הופעות וביקורים מהסוג הזה. אז מי הם הכוכבים הלטיניים הלוהטים ביותר שהיינו רוצים לראות על הבמות ברחבי הארץ?

אנחנו לא מסתירים את אהבתנו ללאלי ואנחנו הכי מתרגשים לקראת הופעתה בעוד כמה שעות, אבל זה לא מספיק לנו. בהחלט היינו שמחים אם עוד כוכבים לטיניים היו הולכים בדרכה של אספוסיטו והיו מגיעים להופעה בארץ, או אפילו סתם לביקור. היי, בואו תראו את ארץ הקודש! 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ניקולס ואסקז

אי אפשר לשכוח את אחד מהכוכבים הגדולים ביותר של "כמעט מלאכים" תמיד שאלנו את עצמנו, איך ייתכן שכמעט כל כוכבי הסדרה ביקרו כאן, וניקו עדיין לא? אפילו מריאנו טורה שגילם את קמילו אסטרז'ה בעונה השלישית, כבר היה כאן עם הטין אינג'לס ואמיליה אטיאס, בהופעתם הראשונה. ואסקז כיכב על המסך הקטן לפני ואחרי "כמעט מלאכים", בסדרות כמו: "אלמה פירטה", "רק את" שגם לאלי השתתפה בה, "קיץ נצחי" ועוד הרבה אחרות. כיום הוא מככב על במות התיאטרון לצד אשתו, חימנה ארקדי ולדעתנו זו הזדמנות מצויינת לביקור זוגי בארץ. 

 

אישור כניסה לחמישייה: ואסקז הוא שחקן טוטאלי שנותן את הלב והנשמה לדמות אותה הוא מגלם. אבל הוא לא רק שחקן מוכשר, אלא גם מוזיקלי מאוד ויש לו קול אדיר, כפי שראינו (ושמענו) ב"כמעט מלאכים".  את כל אלה, נשמח מאוד לראות בלייב!

מרטינה סטוסל

יותר מפעם אחת התקיימו עצומות כדי להביא לראשונה את כוכבת "ויולטה" לטיול במדבר יהודה וסיור מודרך בתל אביב. אומנם דמותה של ויולטה ירדה ממסכי הטלוויזיה, אבל סטוסל המשיכה לעולם הקולנוע וכיכבה בסרט "טיני- השינוי הגדול של ויולטה" שזכה להצלחה ברחבי העולם. כעת, מתמקדת סטוסל בקריירה המוזיקלית שלה ויצאה לסיבוב הופעות ברחבי העולם ואפילו תרמה את קולה לשיר הנושא של "לשבור את הקרח" בגרסא הספרדית.

 

אישור כניסה לחמישייה: גם בשירה וגם ביכולות המשחק של טיני, יש משהו מאוד מיוחד, מרתק, שמעלה את מצב הרוח וזה יהיה מושלם אם הדברים האלה יקרו בהופעה גדולה אצלנו. חוץ מזה, אם האקס שלה פיטר הופיע כאן, אז גם היא יכולה.חוץ מזה, אולי נזכה לאיחוד של סטוסל עם גאיה גור אריה.

מריאנו מרטינז

מכמות הטלנובלות שבהן מרטינז השתתף, אפשר לכתוב ספר אחד ענק. כבר 22 שנה שהוא מביא אווירה יוצאת מן הכלל למסכי הטלוויזיה בארגנטינה וברחבי העולם, אבל הטלנובלה "אספרנסה מיה" בהחלט הייתה השיא. מרטינז כבש אותנו בתור תומאס המורכב והמתוסבך.

 


אישור כניסה לחמישייה: מרטינז תמיד יודע לבצע סצנות בצורה חיובית, הניואנסים שלו מאוד בולטים ואם נראה אותם ממש מקרוב, עשויה להיווצר חוויה שלא נשכח לעולם. הגיע הזמן שהשחקן המוכשר יבוא לתת שואו גם לישראלים!

ברנדה אסניקר

את אסניקר אתם בוודאי זוכרים בתור אנטונלה מהטלנובלה "פטיטו" שזו היה אחד מהישגיה הגדולים ביותר בקריירה. מאז, היא המשיכה להצליח בזכות סדרות ארגנטינאיות נוספות כמו "מיה החברה הבלתי נראית שלי", "לב אמיץ", "היחידים", ואפילו כיכבה בסדרה האיטלקית "מי הפליל את פיטר פן". בנוסף, היא פיתחה גם את הצד המוזיקלי שלה, כשהקליטה שירים לסדרות שבהן השתתפה, וגם הוציאה אלבום סולו הראשון עליו היא עבדה לגמרי לבדה. ללא ספק, אשת אשכולות.

 

אישור כניסה לחמישייה: לאסניקר לא יצא להופיע בהופעות גדולות בארגנטינה, וגם לא יצאה אף פעם לסיבוב הופעות. אז היי, אולי הגיע הזמן שגם היא תעשה את זה! יש לה הרבה דברים להראות אם תצא לטור עולמי, גם מבחינת המשחק, וגם מבחינת המוזיקה. במידה וזה יצא לפועל, גם אנחנו כמובן נרצה להיות שותפים להנאה המובטחת.

בנחמין אמדאו

אמדאו כבש כל כך הרבה יעדים בעולם המשחק. זה התחיל מהסדרה " מיליארדר 1" וגלש לעשרות טלנובלות כמו "במקלט", "רומאו ויוליה", "ההיסטוריה של הפעם הראשונה" ואיך לא "כמעט מלאכים". גם במסכי הקולנוע כיכב במגוון סרטים כמו "אגדה", "חבר לאשתי", "המסיבה האחרונה" ולקח חלק בשישה הצגות שונות, כולל בהופעות השלישית והרביעית של כמעט מלאכים. כזכור, הוא היה במערכת יחסים רצינית עם לאלי במשך חמש שנים ולקראת ספטמבר 2015, הזוגיות הנוצצת התפרקה. מה שבטוח, זה לא מנע ממנו להמשיך ולהצליח כמו שהוא יודע.

 

 

אישור כניסה לחמישייה: לכל דמות שאמדאו נכנס, הוא נותן את הטוב ביותר שיש לו. רק נותר לו להביא את יכולות המשחק האדירות שלו לבמה הישראלית, והאושר יהיה צרוף!

 

תגובות