מי נשך את מי? ערפדי הביצה מתעוררים לחיים בהשקה אפלה. צילום: רפי דלויה

מי נשך את מי? ערפדי הביצה מתעוררים לחיים בהשקה אפלה

הגיע הזמן לחזור לטרנד הערפדים שאנחנו אוהבים, והפעם זה קורה סדרה ישראלית חדשה בשם ג'ודה. מי נשך את נינט טייב והפך אותה לערפד ומי הנציגה היחידה מימי "חצויה" שהגיעה לפרגן?

מזמן לא ראינו כאן ערפדים תוצרת כחול לבן, למעשה זה לא קרה מאז ימי התהילה של "חצויה" בכיכובם של עמית פרקש ויון תומרקין. אך הנה, הרגע הגדול הגיע והקאמבק של הערפדים כבר כאן בסדרה חדשה של ציון ברוך ב-HOT שנקראת "ג'ודה", המספרת על בליין ישראלי שננשך על ידי ערפדית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הערב שלהם
הערב שלהם © רפי דלויה

אמש (ג') התקיימה ההשקה החגיגית והאפלה בתל אביב, המקום עוצב ברוח הערפדשים המיוחדת והסלבס התבקשו להגיע בקוד לבוש מיוחד: או אדום או שחור. הם כמובן נענו לקוד והציגו לנו את גרסת הערפד שבהם. בין הנוכחים היה אפשר למצוא את קאסט הסדרה: ציון ברוך ובת הזוג יאנה יוסף, אילנית לוי עמוס תמם ונוספים וכן כאלו שבאו לפרגן ולהרגיש ערפדים כמו למשל דנה פרידר, עדי הימלבלוי, נינט טייב, אושר סלים, שלום מיכאלשווילי, דור רפאלי, ישראלי אטיאס ועוד.

מי העררד שנושך את נינט????
מי הערפד שנושך את נינט???? © רפי דלויה
מאוחר מדי! היא הפכה לערפד בעצמה!
מאוחר מדי! היא הפכה לערפד בעצמה! © רפי דלויה
 
"ג'ודה" (שתחילה נקראה "דם יהודי") היא למעשה אחת הסדרות היקרות ביותר שנעשו בעולם הבידור הישראלי עם תקציב של מיליוני דולרים ואפקטים מושקעים למדי. אך האם הערפדים החדשים בחיינו בהחלט יצליחו למלא את המשבצת המקומית?
 
הייתה ב
הייתה ב"חצויה". זוכרים? © רפי דלויה
תיאמו לוק עם הפרטנר
תיאמו לוק עם הפרטנר © רפי דלויה
כן דנה, מה את עושה?
כן דנה, מה את עושה? © רפי דלויה
© רפי דלויה
 
© רפי דלויה

JUDA החל מה-27.4, ימי חמישי ב-20:15 ב HOT3 ו-HOT VOD.

הצצה . באדיבות HOT
 
תגובות