החמישייה: הסטנדאפיסטים הלוהטים ביותר. צילום: מתוך "סופשלי"

החמישייה: הסטנדאפיסטים הלוהטים ביותר

היכונו לחמישייה קורעת מצחוק: בחרנו את חמשת הסטנדאפיסטים הכי מוצלחים, הכי כובשים ואלו שאנחנו יכולים לחטוף כאב בטן רק מלראות אותם

צחוק, דמעות של אושר וכאבי בטן מתגלגלים - איך שאנחנו אוהבים סטנדאפ! אז השבוע, החלטנו להקדיש את המדור לחמישיית הסטנדאפיסטים הלוהטים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית. סכנה: הומור והרבה לפניכם!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אדיר מילר

וואו, כמה שנים שהוא 'מגלגל' מצחוק מלא אנשים מרחבי הארץ, ואפילו גם את הקהל האמריקאי. עם קריירה אנפה של תכניות משלו, מערכונים, פרסומות הומריסטיות ואפילו סדרות קאלט כמו "רמזור" ו"צומת מילר" - אין ספק שיש לו מעמד של כבוד בסטנדאפ הישראלי. רק השנה הוא אפילו התחבב יותר על קהל הילדים והנוער כשזכה כ"מצחיקן השנה". בשתי מילים, גאון קומי.

 

אישור כניסה לחמישייה: במילה אחת? אילתורים! הבן אדם פשוט ממציא בדיחות מהלך. על כל דבר שיענו לו הוא כבר ימצא את הפאנץ' המצחיק שיגרום לכולם ליפול על הרצפה. מה גם שהוא ממש משתף את הקהל בהופעות שלו - כך שלא משעמם לרגע.

עדי אשכנזי

מה זה השטויות האלו רשימה בלי אשכנזי?! האמת? אין מצב שזה היה קורה בעיקר כי מדובר באחת הנשים הבולטות בתחום הבידור הישראלי ואחת כזו שעושה עבודה מעולה. מעבר להופעות הרגילות שלה, אשכנזי מתהדרת בשתי סדרות מצחיקות ומעולות שרק מעצימות את היכולות שלה אף יותר.

 

אישור כניסה לחמישייה: להגיע למעמד כמו שלה בתרבות ההומור המקומית זה הישג בפני עצמו וללא ספק מגיע לה המקום שלה בחמישייה.

שחר חסון

"בכיייייייייייף!", "כופיייים", "וואלק אתה", "ערב טווווווב", "מה המצב אנשימו?" - כל אלו רק רשימה חלקית מהלקסיקון המיוחד שנכנס לנו למילון מאז שחר חסון הגיח לחיינו. כבר ב"צחוק מעבודה" התאהבנו בסטדנאפיסט הכי מופרע שקיים בישראל. אך לא רק "צחוק מעבודה", חסון לקח חלק במגוון תכניות הומור ובניהן גם "הכל הולך" ואפילו הנחה תכניות משלו כמו "הכיתה טיפולית", "סופשלי" ו"הפרעת קשב". וזה מבלי להזכיר שהוא גם עשה פסטיגל, כן?

 

אישור כניסה לחמישייה: מה שיפה אצל שחר חסון זה שאין רגע אחד שהוא לא מספיק לזוז, יש באמת הפרעת קשב שמתבטאת באנרגיה שלא נפסקת לרגע ואנחנו מתים על זה!

ליטל שוורץ

הקומיקאית הגדולה ממשיכה ליצור, לעבוד קשה ולהרשים מרגע לרגע. מפאנליסטית נשית יחידה בפאנל הגברי של "צחוק מעבודה", היא הפכה את עצמה למעצמת תוכן הומוריסטי מקורי למסך עם הנחיה ב"מלחמת המינים", הסדרות "שוורץ" ו"חברות" שהפכה לקאלט נשי במיטבו.  

 

אישור כניסה לחמישייה: שוורץ מראה כמה היא נהנית מהמקצוע שלה וגם על סמך העובדה שהיא עושה הכול מהלב, מה שרק מעצים את ההנאה שלנו ממנה. ואם יש עוד דבר אחד שגרם לה להכנס לכאן מלבד הכשרון זה הצחוק המוזר והממכר שלה.

ירון ברלד

קוקוקוקו! אם יש משהו יותר מסוכן לקהל בהופעות משחר חסון - זה בהחלט ירון ברלד. אתם יכולים לדעת איך תכנסו להופעות שלו אבל לא בטוח שתצאו משם שלמים, או בחיים, או יבשים או כל דבר אחר בלתי צפוי שברלד פשוט יכול לשלוף על הבמה (ואנחנו לא מדברים על החיקוי שלו לאינסטלטור). לא הרבה יודעים שמאחורי החיוך והומור הבלתי נשלט, מסתתר סיפור טראומתי קשה שהוביל להסתגרותו בחדרון בבית - מה שגם בהמשך יוליד את החיקוי המפורסם ליונה. מאז ברלד לא מפסיק להצחיק לרגע בתכניות "בובה של לילה", "גולסטאר" והברג גם בקאסט של "ארץ נהדרת" בכבוד.

 

אישור כניסה לחמישייה: לעשות הומור סלפסטיקי בלי לתת חשבון לאף אחד? צריך אומץ רב בשביל זה. ואנחנו יכולים להרגיע את ברלד מהחשש הגדול, גם כשאתה רזה אתה מצחיק!

תגובות