"לא רציתי להיבחן": בלה ת'ורן חושפת את האמת על דיסני. צילום מסך מיוטיוב

"לא רציתי להיבחן": בלה ת'ורן חושפת את האמת על דיסני

השחקנית, שפרצה לחיינו כשהשתתפה בסדרה "שייק" של ערוץ דיסני, מספרת בראיון חדש כי היא לא רצתה להשתתף בסדרה שפירסמה אותה. אז מה בכל גרם לת'ורן להפוך לילדת דיסני?

אחרי מיילי סיירוס ולינדזי לוהן, ילדות דיסני שעוברות שינוי תדמית קיצוני אינו דבר חדש עבורנו. כעת הכוכבת התורנית שעוברת את השינוי היא בלה ת'ורן, ולאחר שעזבה את ערוץ דיסני ויצאה מהארון כביסקסואלית, פותחת את הלב בראיון חדש ומספרת כי היא בכלל לא רצתה להשתתף בסדרה שהפכה אותה לכוכבת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ת'ורן התראיינה בתוכנית הרדיו של MTV שם סיפרה כי בתחילת קריירת המשחק שלה היא בכלל לא רצתה להשתתף בתוכנית הדיסני שפירסמה אותה. השחקנית היפה  הודתה כי היא לקחה את התפקיד רק בגלל שמשפחתה הייתה בבעיות כלכליות חמורות. "לא רציתי להיבחן לשייק" אמרה השחקנית "אמרתי באודישן שלי שאני לא שרה, אני לא רוקדת, שאני בעצם חירשת ושאני לא צוחקת. אמרתי שאני לא יודעת למה אני פה. כולם פשוט התחילו לצחוק, כולם חשבו שזאת בדיחה".

"אתם חושבים שרציתי להיות ילדת של דיסני?" שאלה ת'ורן את מראייניה והמשיכה "אם לא היה לי את התפקיד הזה היינו עוברים לגור ברחוב. אולי זה לא נשמע כמו עניין גדול לכולם, אבל כשאת בת לאמא חד הורית עם חובות שמגדלת ארבעה ילדים ואין לה כלום על שמה, זה די גרוע".

האודישן שלה בלה
האודישן שלה בלה © צילום מסך מיוטיוב

הכוכבת מספרת כי הדבר הכי קשה היה לקבל עבודות נוספות כשחקנית לאחר סיום התוכנית. "זה היה ממש קשה לקבל עבודה אחרי הסדרה. אנשים לא רצו לקרוא לי לאודישנים ולא רצו לראות אותי כי אמרו עליי 'היא שחקנית של דיסני'". אמנם כיום אין לשחקנית סיבה לדאגה שכן בימים אלו עולה הסדרה "Famous in Love" שסומנה כהצלחה ואפילו צולמו מעל מאה פרקים טרם עלייתה. 

 

 

תגיות
תגובות