החמישייה: השערוריות הכי מטורפות של ג'סטין ביבר. צילום מסך

החמישייה: השערוריות הכי מטורפות של ג'סטין ביבר

שלא תבינו לא נכון - אנחנו מתים על ג'סטין ומכורים לשירים שלו, למרות שבחייו האישיים הוא מייצר לא מעט שערוריות שעושות רעש גדול מסביב לעולם. קבלו את ה-TOP5

בזמן שאתם סופרים לאחור להופעתו של ג'סטין ביבר בישראל בשבוע הבא, החלטנו להקדיש לו השבוע את "החמישייה" ולארגן לכם את חמשת השערוריות הכי גדולות שידענו מהכוכב הבינלאומי. מוכנים?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

השפלת מעריצה בת 20 מאוסטרליה: "את מגעילה אותי"

לפני כחודש ביבר עורר סערה ברשתות החברתיות כשהועלה סרטון ליוטיוב ובו רואים מעריצה שניגשת אליו כדי לבקש ממנו סלפי, רגע לפני כניסתו ללימוזינה. המעריצה לא ציפתה שתגובתו תהיה: "תראי אותך, את מגעילה אותי". המקרה הלא נעים התרחש לאחר הופעתו במלבורן שבאוסטרליה מול עשרות מעריצות נוספות שציפו לתמונה עמו, והשאיר אותן המומים וחסרי מילים. במילה אחת, פדיחה.

 

אישור כניסה לחמישייה: גם לביונסה או לטיילור סוויפט למשל, יש מיליוני מעריצים שרופים ברחבי העולם שכל כך רוצים להצטלם איתן, ומעולם לא שמענו שהגיבו בצורה כזו קיצונית ולהיפך, הן קיבלו את זה באהבה. לא יזיק אם ג'סטין ילמד קצת מהן  - כי בסך הכול המעריצה לא באה לרעתו והראתה כלפיו המון אהבה. גם לסרב בעדינות, זו אפשרות מעולה.

ירידה מהבמה באמצע הופעה באנגליה

התפרצותו של ביבר על מעריצים בהופעות זה לא דבר שחדש. אבל בהופעתו שהתקיימה באוקטובר האחרון במנצ'סטר, הזעם שלו נלקח רחוק מדי. כמה מילים פוגעות נשלחו לעבר הקהל האנגלי כמו: "תסתמו את הפה", כשצרחו ולאחר שניסה להסביר את עצמו ולבקש מהם בנעימות לנסות להפסיק, הוא זרק את המיקרופון וקטע את המופע באמצע. כשעלה שנית הוא אמר למעריציו שהוא מתכוון אך ורק לשיר ולהפסיק לתקשר איתם והדגיש שהם לא נותנים לו כבוד. חוויה לא נעימה בהחלט.

 

אישור כניסה לחמישייה: תחשבו שאתם באים להופעה של ביבר, משלמים לא מעט על כרטיס כדי לראות אותו מבצע הופעה מושקעת אבל במקום זה אתם נאלצים להתאכזב מהתנהגותו הלא מכובדת ולצאת לא מרוצים. מבאס נכון? 

אלימות פיזית כלפי מעריץ

לפני יותר מחצי שנה, ג'סטין החטיף אגרוף למעריץ לפני שעלה על הבמה בברצלונה. המקרה כמובן הופץ לרשתות החברתיות באמצעות סרטון ובו רואים את הזמר הקנדי מגיע עם הנהג למיקום המופע כאשר יותר ממאות מעריצים ממתינים לו וביניהם היה מעריץ שניסה לגעת בו. בתגובה קיבל ממנו אגרוף היישר לשפתיו של המעריץ, גרם להם לדמם והלחיץ את כל מי שהיה מסביבו. ללא ספק, עבר כל גבול.

 

אישור כניסה לחמישייה: אלימות פיזית כלפי מעריץ, או כלפי כל אדם זה מעשה גועלי ממדרגה ראשונה, במיוחד כשמדובר באדם שלא עשה שום דבר פוגע. אף זמר בתעשייה עד היום, לא העז לעשות כך למעריצים וכאן, הוא יצא לגמרי מפרופורציות. יש דרך להגיב והיא כמובן, באמצעות הפה ובצורה מנומסת.

זריקת ביצים על ביתו של שכן

לפני כשלוש שנים, כשעוד ביבר היה בזוגיות עם סלינה גומז, הוא השליך ביחד עם חברו הראפר 'ליל זא' ביצים לעבר הבית של שכנו בקליפורניה שכמובן התלונן על הנזק שנגרם. בעקבות תלונתו הגיעו שוטרים לביתו של ביבר, שגם תקף אותם. ג'סטין, עזב את ביתו. אחרי שנה, השכן הגיש נגדו תביעה על סך מיליון דולר (אחרי שכבר קיבל 80 אלף דולר כפיצויים). אין דרך לסכם את המקרה מאשר - בלאגן שלם.

 

אישור כניסה לחמישייה: ג'סטין ביצע וונדליזם לרכוש של שכן ללא שום סיבה מוצדקת ואין פה בכלל שאלה, שזהו מעשה עוול נוראי ביותר שאפשר לעשות לאדם. מצד שני - מי מאיתנו לא שטותניק לפעמים?

תקיפת צלם פפראצי ישראלי

כשג'סטין הגיע להופיע בפעם הראשונה בארץ הוא נתפס בעדשת המצלמה  מנסה לדרוס צלם ישראלי באמצעות אופנוע שרכב עליו לצד המאבטחים. כל זה קרה בסמוך לחוף תל ברוך שבתל אביב. התקיפה קרתה ביום הראשון של ביבר בישראל והיא גרמה לרעש תקשורתי. בנוסף לכל, הוא גם העביר ביקורת חריפה על צלמי הפפראצי הישראלים בטוויטר כשכתב: "הם צריכים להתבייש בעצמם, הייתם חושבים שלצלמי הפפראצי יהיה קצת כבוד במקומות הקדושים" ובעקבות המקרה, נשאר במלון כמעט עד לרגע המופע. די הגזים לא?

 

אישור כניסה לחמישייה: הצלם בסך הכל עשה את עבודתו, זה לא שהוא עושה בכוונה ובא להציק לביבר, אז התקיפה שלו הייתה לגמרי מיותרת וגם, מאוד מוקצנת. אנחנו ממש מקווים, שהוא לא יעשה את זה גם הפעם - הכנו כבר את המצלמות.

 

תגובות