מתכוננים לקיץ: גפן ברקאי ושירה לוי משיקים. צילומים: אביב חופי ורפי דלויה

מתכוננים לקיץ: גפן ברקאי ושירה לוי משיקים

הגיע הזמן להתכונן לקיץ כמו שצריך! תשאלו את הכוכבים האהובים שהתכנסו אמש (ב') למסיבה ענקית וצפופה רגע לפני העונה הכי חמה בשנה

מסיבת טרום קיץ ענקית התקיימה אמש (ב') ב"שלוותה" בנמל תל אביב, אליה הוזמנו מיטב הסלבס המקומיים כדי להכין אותנו רשמית לקיץ.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כל מפגש האולסטארס הענקי התקיים לכבוד השקת מגזין בגדי הים של ״בלייזר״ וסוכנות "יולי", שחגגו 13 שנים של שיתוף פעולה ביניהם. למעלה מ-1600 איש הגיעו לחגוג במסיבה השנתית שהופקה בשיתוף עם "אפרודיטה" ו"קשרי תעופה" שהטיסו את כוכבות המגזין (כדוגמת: רוסלנה רודינה ושיר אלמליח) לצילומים במלטה.

הוטסו למלטה במיוחד
הוטסו למלטה במיוחד © רפי דלויה

מי שהגיעו לקחת חלק מהאירוע החם, רגע לפנ ישכולנו באמת עולים על בגד ים הם: גפן ברקאי, להקת הבנות 3GR, מלכת היופי רתם רבי, סופיה מצ'טנר, שירה לוי, שגיא ברייטנר עם עוד כמה חברים מ"הישרדות" החדשה, גלית וסער לוי, כוכבי תאג"ד: תום גרציאני ומי-רן מנקס, אורנה דנינו, צופית עמנואל ("החממה 3"), המאורסים: עומרי בן נתן וקסניה טרנטול.

גפן ברקאי
שובר לבבות © אביב חופי
מתרגלת להשקות. רתם רבי
מתרגלת להשקות. רתם רבי © אביב חופי
© רפי דלויה
לא שורדים את כמות היופי
לא שורדים את כמות היופי © רפי דלויה
נציגת פלאשבק
נציגת פלאשבק © רפי דלויה

כמו כן, באירוע היה אפשר למצוא כמה כוכבי האינסטגרם והרשת הצעירים שהפכו לכוכבים מן המניין: עמרי מזרחי, גל גברעם, אלין כהן, נועה כהן, עידן טלמור, קווין רובין, תומר לוי, ניב ברסינסקי ועוד. 

תגובות