ליל הכוכבים: הסלבס שהגשימו את חלומות הנשף למעריצים. צילום מסך מיוטיוב

ליל הכוכבים: הסלבס שהגשימו את חלומות הנשף למעריצים

נשפי הסיום מתקרבים בצעדי ענק ובזמן שאתם חושבים על הלוק המושלם ואם אבא או אמא ייקחו אתכם, יש כאלו שחולמים בגדול. הכירו את בני הנוער שהצליחו להפוך את הנשף שלהם לבלתי נשכח והשיגו את הסלב האהוב עליהם כדייט לנשף

אין אחד שלא חולם על הרגע הזה שהוא ייכנס לאולם הנשף וכולם יסתכלו ויגידו "וואו". אתם חושבים חודשם מראש על הלוק, בן או בת הזוג ואיך כדאי להגיע - הכל כדי שהערב הזה היה בלתי נשכח. אבל יש כאלו שלקחו את זה שלב אחד קדימה ולהפתיע את החברים עם דייט מיוחד במינו. לכמה תיכוניסטים, החלום הפך למציאות כשכוכבים כמו טיילור סוויפט, ויקטוריה ג'סטיס, ג'סטין ביבר וג'יימס מאסלו, העניקו להם לילה בלתי נשכח.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'סטין ביבר

קאדי איימר היא מעריצה שרופה של ביבר והיא ניסתה במשך שנה שלמה להשיג את הזמר המפורסם בכדי להזמין אותו לנשף שלה. לצערה, ביבר לא היה פנוי באותו הערב של הנשף אבל הוא בהחלט פיצה על כך. ביבר הזמין את איימר ואחותה ללוות אותו בטקס פרסי המוזיקה של בילבורד. כיפי ומרגש בהחלט!

 

קיילי ג'נר

אחת הדוגמניות הגדולות בהוליווד הכניסה את כולם להלם מוחלט כשהלכה עם מעריץ לנשף. ג'נר עשתה לתלמידים הפתעה של פעם בחיים, כשהייתה נוכחת בנשף של תיכון ריו אמריקנו בסקרמנטו שבקליפורניה. היא בילתה את הערב עם תלמיד בר מזל ששמו אלברט אוצ'ואה, שלפי הרשתות החברתיות נדחה על ידי נערה שביקש ממנה לבוא עמו לנשף. אנחנו בטוחים שכשהיא ראתה את הדייט החדש של אוצ'ואה היא התחרטה על כל רגע שהייתה לא נחמדה אליו.  

דמי לובאטו

אומנם בר המזל הבא הוא לא בהכרח מעריץ, אבל הסיפור הזה מוכיח לנו שדמי לובאטו היא אישה של כבוד שמקיימת את הבטחותיה. לובאטו הלכה לנשף עם חבר הילדות שלה, נולן נרדצ'יה, רק כי היא הבטיחה לו שילכו ביחד לנשף עוד כשהיו בגן הילדים. ואנחנו שואלים מה רע? גם אחת מהזמרות הגדולות התלוותה אליו לנשף וגם יצאה פגישה מרגשת עם חברת ילדות על הדרך.  

ונסה הדג'נס

סזר גוררו מעריץ בן 17 שנלחם בסרטן, זכה ללכת עם השחקנית הפייבוריטית שלו ביותר לנשף. אחרי האירוע הבלתי נשכח, אמר סזר "זה היה הלילה הטוב ביותר של חיי". ללא ספק, מחווה ענקית!   

קייטי פרי

הזמרת הכי צבעונית שאנחנו מכירים פשט החליטה פשוט להתפרץ לנשף של תלמידי תיכון במלבורן שבאוסטרליה. פרי אף הצטרפה לתלמידים שעשו ביצוע מיוחד ל"סינגל ליידיס" של ביונסה. הזמרת אמרה, שהיא התפרצה לנשף כי היא מעולם לא קיבלה את ההזדמנות ללכת לאירוע כזה כנערה. כמה מדהים!

ויקטוריה ג'סטיס

אחת מהשחקניות הגדולות באמריקה אהבה את הסרטון שמעריץ שלה, מקס, הכין לה בו הוא מבקש שתתלווה אליו לנשף. אבל, היא לא יכלה להגיע לנשף עצמו ובמקום זאת החליטה להפתיע אותו בבית הספר. הכי חמודה בעולם!

 

טיילור סוויפט

זמרת הפופ האהובה, השתתפה בתכנית "היה היה נשף" של MTV, במסגרתה זכה ויט רייט בסוויפט כדייט לנשף ועבור שניהם מדובר בחווייה בלתי נשכחת. סוויפט חששה שתאלץ לפספס את הנשף שלה בגלל הקריירה הענקית שלה. היא זכתה לחוות את הנשף ואילו רייט זכה לדייט בלתי נשכח.  

 

גראסי גולד

המחליקה האומנותית, קיבלה בשידור חי סרטון מקסים ממעריץ בשם דייר פטג'ון ובו שאל אותה האם היא תוכל לצאת איתו לנשף. אבל זה לא הכל, מיד כשסיימה לצפות בסרטון פטג'ון צץ מהקהל עם זר פרחים והפתיעה את גולד הנרגשת. כמובן שאחרי מחווה כזאת היא לא יכלה לסרב ואמרה "אם זה יצליח, אני אשמח גם!" אנחנו כמובן מקווים, שהיא באמת עשתה את זה.

 

מיילי סיירוס

האנה מונטנה, קיבלה בקשה ממעריץ ששמו מאט פיטרסון באמצעות סרטון מצחיק. אבל, היא לא יכלה להגיע לנשף מכיוון שבאותו הזמן היא הייתה בעיצומו של סיבוב ההופעות העולמי שלה. במקום זאת, היא השמינה את פיטרסון לאחד מהמופעים שלה ואף העלתה אותו לבמה והקדישה לו שיר.  

 

ג'יימס מאסלו

האנה ווקרנגל שלחה למאסלו סרטון חמוד בו היא מציעה לו ללוות אותה לנשף. באותו הזמן, היה מאסלו בצילומים של "רוקדים עם כוכבים" ולא יכול היה להגיע לנשף. הוא מצא פתרון יצירתי והחליט להטיס אותה ואת משפחתה ללוס אנג'לס כדי לראות אותו ולהעניק לה נשף שלעולם לא תשכח.

 

ריהאנה

גם הזמרת הגדולה השתתפה ב "היה היה נשף" והגשימה חלום של מעריץ בר מזל, שזכה בה כבת זוג לנשף התיכון שלו. כשחושבים על זה, יתכן שהיה לו קשה להאמין שזה לא חלום.

ג'ו ג'ונאס

הזמר האמריקאי, קיבל בקשה ממעריצה שרופה ששמה שיינה קוהלי, שילך איתה לנשף של הסמינר שבו היא לומדת אבל הוא לא יכול היה לעשות זאת, בשל לוח הזמנים העמוס של האחים ג'ונאס. למרות הכל, הוא לא רצה שהיא תתבאס והזמין אותה להופעה שלהם. גם לקבל ממנו הזמנה אישית למופע, זה משמח ושווה ביותר!

 

תגובות