ספות שחורות וגזר גמדי: הדרישות של ג'יי באלווין נחשפות. צילום מסך מיוטיוב

ספות שחורות וגזר גמדי: הדרישות של ג'יי באלווין נחשפות

האמן הלטיני המצליח יגיע לישראל ממש השבוע, ורגע לפני אנחנו חושפים לכם את הדרישות המיוחדות של ג'יי באלווין. ויש גם מסר מיוחד. צפו

מחר (ג') ינחת בארץ האמן הלטיני מהמובילים בעולם, ג'יי באלווין, ורגע לפני שזה יקרה (תודו שזה מרגש לא פחות מביקורו של הנשיא דונאלד טראמפ), הוא דאג להעביר רשימת בקשות מיוחדות מהצוות הישראלי וגם מסר מיוחד לקהל המקומי לקראת המופע.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אם תהיתם מה יכול לבקש אמן בסדר גודל כמו שלו (בכל זאת, לא כל אחד נבחר לבצע את שיר הנושא של "מהיר ועצבני") אז נספר שרשימת הבקשות מורכבת מכמה שהן סטנדרטיות למדי וכמה שהן די מיוחדות.

 

באלווין דורש שבחדר המיוחד שלו במלון יהיו שתי ספות שחורות (עם שני מושבים לכל אחד), שולחן עם בד שחור, שמונה בקבוקי מי קוקוס, שלוש חבילות מסטיק מנטה ללא סוכר, ארבעה תפוחים ירוקים, פירות יער טריים למיניהם, מגש פירות (שחובה שיהיה בו אננס), אגוזים שונים ושקדים קלויים, קערת בוטנים או חמאת שקדים, גזר גמדי, גבינת עזים וכמובן, חומוס.

 

וזה לא הכל, האמן גם צירף וידאו מיוחד למעריצים בישראל בו הוא מביע התרגשות מהביקור הראשון שלו כאן בעוד יומיים. כזכור, את המופע שלו יחממו קטריקס ודורון ביטון, כך שאנחנו מצפים שבמקרה הזה כן ייצא סלפי משולש.

ההופעה החד פעמית של ג'יין באלווין תתקיים ב-24 במאי (יום רביעי הקרוב), באמפי פארק רעננה.

ג'יי באלווין במסר
 
תגובות