החתונה שהרסה: הריב הענק של כוכבי הילדות דרייק וג'וש. צילום: gettyimages

החתונה שהרסה: הריב הענק של כוכבי הילדות דרייק וג'וש

כמעט כל אחד נתקל או גדל על הסדרה האהובה "דרייק וג'וש", ולכן נשבר לנו הלב לגלות ששני הכוכבים הסתכסכו בעקבות היום המאושר בחייו של ג'וש. גם המעריצים לא נשארו אדישים לריב והביעו את דעתם

בסוף השבוע האחרון השחקן ג'וש פק שכיכב בסדרה האהובה, "דרייק וג'וש", נישא לבחירת ליבו, עורכת הקולנוע, פייג' אובריין. לחתונה, שנערכה במאליבו שבקליפורניה, הוזמנו עשרות חברים קרובים ובני משפחה. אבל דווקא החבר והפרטנר ששיחק לצידו בסדרה, דרייק, לא הוזמן. המעריצים לא נשארו אדישים ומיהרו להגיב ברשתות החברתיות, מה שיצר שתי מחנות וסכסוך בין השחקנים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

Foreva eva, foreva eva? - Andre 3000

A post shared by Josh Peck (@shuapeck) on

השניים חלקו זמן מסך במשך יותר משלוש שנים והיו כמו אחים ומן הצפוי היה שבל יקבל הזמנה, גם אם עברו הרבה שנים מאז שכיכבו יחדיו. רצוי שג׳וש גם לו הזמנה שזו ממש לא אמורה להיות משימה בלתי אפשרית עבורו. בל הנעלב צייץ בטוויטר: ״כשלא מזמינים אותך לחתונה, המסר הוא חד וברור הנאמנות היא המפתח, תמיד תזכור מאיפה באת״. בציוץ אחר הוא כתב: ״ברגע זה התגלה הפרצוף האמיתי שלו״.

© טוויטר

אבל, השחקן לא לבד. אמנם ג'וש לא הזמין אותו לחתונה, אבל המעריצים עדיין אוהבים ותומכים. בעדו. הם פתחו עמוד פייסבוק תחת הכותרת ״דרייק לא עשה שום דבר רע״ ובו אלפי מעריצים תומכים הקניטו את ג׳וש על המעשה הלא נעים. הם גם כתבו מילים חמות כלפי דרייק כמו: ״אתה תמיד תהיה סמל הילדות שלי״. כמה ימים לפני החתונה, בל שיתף ברשתות החברתיות תמונה שלו ושל ג׳וש מלפני 17 שנים לזכר הימים הטובים תחת הכיתוב ״גבר יצרי״. בהמשך דרייק הבין שג'וש נפגע מהציוצים והחליט להסירם, אך כמו שאתם יודעים - אי אפשר באמת למחוק את הרעש שזה עשה ברשת.

בימים יפים יותר
 

לאחר ששמענו את הצד של דרייק ואת כל מה שיש לו להגיד על כך שג'וש לא הזמין אותו,  פורסמה תגובתו של פק. ממקור המקורב לחתן נמסר: "בחתונה של ג'וש שהתקיימה בסוף השבוע היו כמה אורחים ששאלו אותו איפה דרייק? ג'וש סיפר לכולם שהוא ודרייק לא דיברו בשלוש שנים האחרונות. הם היו מזכירים אחד את השני בתקשורת המקומית כמה פעמים, אך הם לא ממש מדברים כפי שנהגו לעשות בעבר". הוא הוסיף כי ג'וש ראה את כל הציטוטים שבאמצעותם דרייק יצא נגדו ברשתות החברתיות והוא באמת נפגע, הם הרי כבר לא קרובים כמו פעם וכי מדובר בחתונה מאוד מצומצמת

 

תגובות