מתוק ממייפל: עולם הבידור תוצרת קנדה. צילום: gettyimages, אביב חופי

מתוק ממייפל: עולם הבידור תוצרת קנדה

ממש היום (ש'), המדינה הצפונית חוגגת את יום העצמאות שלה. לכבוד המאורע החלטנו לאסוף את הכוכבים, הדמויות והסדרות הכי שווים שהגיעו אלינו מקנדה הרחוקה. מי בפנים?

מבטא מצחיק, דגל מגניב והרבה הרבה מייפל – את זה בטוח ידעתם על קנדה. אבל האם ידעתם שהכוכבים הבאים הגיעו משם? ומה הסדרה שעליה כולנו גדלנו שהתפתחה בארץ החורפית? השחקנים, הזמרים, הדמויות והישראלים שנושאים בגאווה את התואר – קנדי.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המסך הקטן

לחיות עם דרק

זוכרים את הסדרה הנוסטלגית "לחיות עם דרק"? נשואים פרק ב', שבעה ילדים ודרק אחד. קייסי צריכה להתמודד עם האח החדש שלה שרק עושה לה צרות. אבל האם ידעתם שמדובר בהפקה קנדית?

 

שחקנים

ראיין גוסלינג

אחד השחקנים הכי לוהטים כרגע בקולנוע. הוא כיכב בסרט הידוע "לה לה לנד" ב"טיפש, מטורף, מאוהב" ב"יומן" ובעוד סרטים מוצלחים. וכמובן שהוא גם כיכב ב"מועדון החברים של מיקי מאוס" כילד יחד עם ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס שמגיעה השבוע להופעה בארץ!

 

רייצ'ל מקאדמס

רג׳ינה ג׳ורג׳ בשבילכם. השחקנית המצליחה שיחקה בסרטים רבים וטובים כמו ״ילדות רעות״, ״לדפוק חתונה״, ״אשתו של הנוסע בזמן״ ו״היומן״, שם היא חלקה רומן עם עוד קנדי לוהט – ראיין גוסלינג. אין ספק שמאז ומתמיד היא ידעה לרגש אותנו.

ג'ים קארי

לא ראיתם אשף פרצופים והומור פיזי עד שלא צפיתם בסרט של ג׳ים קארי. הקומיקאי הקנדי אחראי לרשימת סרטים מפוארת ומצחיקה במיוחד הכוללת את: ״המסכה״, ״אייס ונטורה״, ״שקרן שקרן״, ״ברוס הגדול מכולם״ ו״טיפשים בלי הפסקה״.

 

© giphy

 

שי מיטשל

הכוכבת של "שקרניות קטנות" שכולנו אוהבים עשתה הרבה בחיים שלה. חוץ מעבודות המשחק היא גם מדגמנת ומתחזקת ערוץ יוטיוב. וכמו שניחשתם עד עכשיו, היא קנדית. כמה קנדית? כל כך קנדית עד שהיא שיחקה בסדרת הנוער ״דגראסי״ שצולמה בכל גרסותיה בקנדה.

מוזיקה

דה וויקנד

המוזיקאי עם השיער הכי מגניב (לשעבר) ובן זוגה של סלינה גומז. דה וויקנד הביא לנו להיטים רבים בשנים האחרונות כמו "I Can't Feel My Face" והספיק להופיע בתצוגה של ויקטוריה סיקרט – כבוד גדול!

© הנס מוריץ

ג'סטין ביבר

הבחור לגמרי יודע לייצר כותרת ומוזיקה! הכרנו אותו בתור הנער החמוד ששר "Baby", אבל מאז הוא הצליח לעשות שינוי תדמית של הבחור המגניב, זה שגם יודע לעשות צרות וגם להראות את הצד הרך שבו. אבל לא משנה אם הוא טוב או רע (תחליטו אתם), אין ספק שהוא סוחף אחריו קהל גדול של מעריצות.

© gettyimages

יוטיוב

לילי סינג (llsuperwomanll)

נחשו מה, its your girl, אחת היוטיובריות הכי מצליחות כיום ששוברת אותנו בכל סרטון מחדש. לא משנה אם היא מדברת ברצינות, צוחקת על דייטים ויציאות או פשוט מחקה את ההורים שלה, אנחנו קהל שבוי. אין ספק כי השורה הכי עצובה בחיי היוטיוב שלנו היא That is a wrap and zoop!

ג'יג'י גורג'ס

הביוטרית שהגיעה בחודש שעבר לביקור בארץ הקודש סוחפת אחריה עוקבים רבים. אין ספק כי לבחורה יש סטייל בשמיים. ולא רק שהיא מלכה בסטייל, היא גם נציגה גאה של הקהילה המשקיעה זמן רב בשביל להיות דוברת הקהילה.

כתבת: שחר בן ימיני | צילום: נעם פינבלט | עריכה: תום עוזיאל
 

איך פגשתי את קנדה

רובין מ"איך פגשתי את אמא"

אמרתם קנדה אמרתם רובין. מעבר להיותה של השחקנית קובי סמולדרס קנדית גאה, הדמות בסדרה – רובין היא קנדית יותר גאה. היא הייתה פעם נועה קירל הקנדית תחת שם הבמה ״רובין ספרקלס״ ובהגיעה לסטייטס היא הפכה למושא בדיחות על קנדים. והיא לגמרי עושה לנו חשק ללכת לקניון!

קנדה – ישראל

עמית פרקש

לא מובן למה השחקנית הישראלית ברשימה? הנה ההסבר. עמית היא אומנם שחקנית ישראלית מצליחה וחיה את רוב חייה בישראל, אבל האם ידעתם שאת שנותיה הראשונות היא בכלל העבירה בקנדה?

עמית פרקש בכמעט מפורסמת. באדיבות יונייטד קינג
 

אשלי וקסמן בקשי

את זה בטוח ידעתם, אשלי וקסמן בקשי (או בלשון ארץ נהדרת – אשלי בקשי דקשי) היא ביוטרית ויוטיוברית מובילה בישראל אשר בכלל גדלה בקנדה. וקסמן בקשי עשתה עלייה בתחילת שנות ה20 לחייה, לאחר שנחשפה לפרוייקט תגלית ולצה״ל. ומאז אין ספק שהיא מובילת דעה מרכזית בארץ.

אשלי חוגגת 5 שנים ביוטיוב. כתב: משה אבוטבול | צילום: אבי חי | עריכה: תום עוזיאל
 

 

תגובות