מבית טוב? הסיפורים המטורפים מאחורי משפחות הסלבס . צילום: GettyImages

מבית טוב? הסיפורים המטורפים מאחורי משפחות הסלבס

אבא שהוא רוצח שכיר, ריב אחים שהחריף ואבא בכלא. אם חשבתם שכל הסלבס גדלו במסלול ישיר לתוך התעשייה, טעיתם בענק. קבלו כמה סלבס שגדלו עם משפחות וסיפורים לא קלים

אם חיפשתם הוכחה שהסלבס הם אנשים רגילים לכל דבר, כדאי שתקראו את הסיפורים הבאים על המשפחות מהן הם הגיעו. לא תמיד הסיפור קל ולא תמיד הם גדלו עם כפית זהב בפה, למעשה יש כאלו שנאלצו להתמודד מול סיפורים הזויים במיוחד.

וודי הרלסון

מה הסיפור: אבא רוצח שכיר 

אתם מכירים את האיש בעיקר בתור היימיטץ' ממשחקי הרעב, אבל מעבר לכך יש לו שם קולנועי גדול מאוד בהוליווד וגם רזומה שופע. יש עוד משהו שסביר להניח שאתם לא יודעים עליו - מתברר שוודי הרלסון, נולד לאבא שעבד עבור ארגון פשע ושימש כרוצח שכיר. אביו זוכה מאשמה של רצח פעם אחת, ואחר כך נשפט בפעם הראשונה למאסר של 15 שנים, אך שוחרר כעבור חמש בלבד בשל התנהגות טובה. זמן קצר לאחר מכן, הוא הורשע בגין רצח שופט מחוזי בארצות הברית, וקיבל שני מאסרי עולם. זה עונש שוודי עצמו האמין שהיה שגוי, כיוון שטען לחפותו של אביו במקרה הזה וכן ניסה לדרוש משפט חוזר בשלבים מאוחרים יותר. מלבד אלו, שמו של האב אף נקשר בעבר להתנקשות בנשיא ארה"ב לשעבר ג'ון פ. קנדי. 

אשטון קוצ'ר

מה הסיפור: להציל את אחיך התאום על ידי התאבדות

למי מכם שלא ידע, לאשטון קוצ'ר יש תאום לא זהה ששמו מייקל. בצעירותם, למייקל היו בעיות בלב שהשפיעו מאוד על חייו של אשטון. הוא אף אמר שהוא לא רצה לחזור הביתה כדי לא לשמוע עוד חדשות רעות, ושכל הזמן דאג שיהיה עסוק כדי לא לחשוב על המצב. כשהשניים היו בני 13, מייקל נזקק להשתלת לב והעניין הסתבך כאשר לא נמצא תורם. אשטון שקל להתאבד במטרה לתת את הלב שלו לאחיו. הוא סיפר לאביו שהוא מתכנן לקפוץ ממרפסת בבית החולים, ואילו אביו מנע ממנו לעשות זאת ממש לפני שהרופאים באו והודיעו שנמצא תורם. התאבדות היא בהחלט לא פתרון לשום דבר!

קניה ווסט

מה הסיפור: הורים פעילים למען זכויות השחורים בארצות הברית

הפעם מדובר בסיפור חיובי - אביו של קניה, ריי ווסט, היה למעשה פנתר שחור בעברו, בשנות ה-60 וה-70. מדובר בארגון פוליטי אמריקאי שנקרא "הפנתרים השחורים", שהאב היה חלק ממנו - ארגון שתכליתו הייתה מאבק נחרץ ובלתי מתפשר על זכויותיהם של השחורים בארצות הברית. בנוסף, אביו היה חלק מהעיתונאים השחורים הראשונים כשעבד כצלם בעיתון אמריקאי ידוע. הוא המשיך לעשות למען החברה גם אחר כך בעניינים אחרים.

© gettyimages.il/Drew Angerer

אמו המנוחה של קניה, דונדה, ידועה בתור האישה השחורה הראשונה שהייתה יושבת הראש של המחלקה לאנגלית באוניברסיטה אמריקאית ידועה, מה שהיה מאוד מהפכני ופורץ דרך באותה בתקופה.  

אנסל אלגורט

מה הסיפור: סבתא חסידת אומות עולם

הפעם הסיפור הזוי לחלוטין לטובה. לפי "הניו יורק טיימס" האמריקאי, אז-גרט הולבי, סבתו של אלגורט, שנולדה באוסלו ב-1921 הייתה חלק מהמחתרת הנוורגית שהתנגדה לכיבוש הגרמני-נאצי ואף סייעה ליהודים. אנסל מספר: "היא עזרה לגיסה האוסטרי-יהודי לברוח מנרווגיה, מה שהוביל לכך שלאחר מכן התחזתה לאמא צעירה, והבריחה ילדים נרווגיים-יהודים אל מעבר לגבול. היא העבירה אותם למקום המבטחים - שוודיה, שהייתה אז ניטרלית. אחרי מספר שנים שהמשיכה לעשות זאת, בעודה עדיין חלק פעיל מהמחתרת, הגרמנים העירו אותה בלילה ולקחו אותה למחנה ריכוז בנורווגיה."

אחרי 18 חודשים שוחררה הסבתא האמיצה וברחה לשוודיה בעצמה. המחתרת, שהולבי הייתה חלק ממנה, קיבלה הכרה בתואר חסידי אומות העולם.

שלום אסייג

מה הסיפור: שרשרת הורות צעירה

כבר בגיל 23 הביא לעולם אסייג את בנו וממשיך דרכו הסנדאיפיסט, דניאל אסייג. אחרי חצי שנה ההורים התגרשו. גם דניאל לא חיכה ובנו שלו נולד כאשר הוא היה בן 18 בלבד כשגם הפעם - הורי התינוק התגרשו באותה השנה שנולד. שמו של הילד הוא אושר, וכיום הוא כבר בן שש. הדבר הוביל לעובדה ששלום עצמו היה רק בן 41 בזמן שנכדו הראשון הגיח לעולם, וכך הפך לסבא צעיר ביותר. הסיפור נהיה אף מוזר יותר כשמגלים שלשלום אף נולדה בת משלו מנישואים שניים, שנתיים אחרי לידת הנכד - כך שיש לו ילדה שהיא יותר קטנה מהנכד בשלוש שנים.סך הכל סיבוך די מגניב. 

ליאם המסוורת'

מה הסיפור: סכין לראש של כריס 

כולם מכירים את האחים האלה, וכמו תמיד - בקשר בין אחים יש הרבה ריבים. לדברי ליאם, הוא ואחיו המפורסם בתור ת'ור - כריס, היו מתכון בטוח לצרות כשהיו ביחד. הוא מסביר שבזמן שהוריו נסעו לחו"ל למספר חודשים - הם אפילו נאלצו להפריד בין השניים, כך שליאם ישן אצל סבתא שלו, וכריס אצל דודו, מרוב שהמצב היה חמור. ליאם דיבר על פעם אחת שבה המתח בין השניים נעשה מפחיד. בדרך כלל הם היו רבים במכות, אך בפעם הזו סבם נתן להם סכיני לוחמה, כאלו שמיועדים לפגיעה באנשים וממש לא לחיתוך סלט, וליאם זרק את הסכין לכיוון ראשו של כריס. במזל, הצד של הידית היה זה שפגע בראשו ולא נגרם שום נזק.

כריס וליאם המסוורת'
כריס וליאם המסוורת' © צילום: GettyImages

אנג’ל ברנס

מה הסיפור: אבא בכלא

וגם נקודה ישראלית: כוכבת הרשת האהובה והצעירה, אנג'ל ברנס, לא מתביישת לחשוף את העובדה שאביה בכלא. אביה של הכוכבת, רוני ברנס יושב בכלא מעשיהו כבר שבע שנים על העלמות מס כבדות ונשפט ל-14 שנים בתא. הכוכבת התייחסה לכך לפני כשנה בסרטון וידוי מרגש וויראלי. אך הרגע המרגש ביותר היה כשלקראת יום העצמאות החליטה לבקש חנינה מהנשיא עבור אביה.

אנג'ל ואביה
אנג'ל ואביה © יוטיוב

 

 
תגובות