הקיץ של דנה לב: חוויות הקיץ שלי מתחילות עכשיו!. צילום: עומר ליפשיץ

הקיץ של דנה לב: חוויות הקיץ שלי מתחילות עכשיו!

הגיע הזמן ליומן קיץ נוצץ! והשנה גייסנו את כוכבת "כדברא", דנה לב, להביא לנו מדי שבוע את החוויות שלה ביומן מיוחד לפרוגי. והפעם: המסע של דנה לארצות הברית

היש חברים! אני דנה לב, ובקיץ הקרוב אכתוב בלוג ובו אשתף אתכם בכל מיני נושאים שמעניינים אותי, ומקווה שגם אתכם. מוכנים לצאת איתי למסע?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לאחר תקופה עמוסה ומייגעת של מבחנים, בחנים, מטלות, עבודות סוף סוף הקיץ הגיע! אחסנתי את בגדי החורף אי שם בארון למעלה בהתלהבות. מכירים את התחושה שמשהו חדש מתחיל, תקופה חדשה לגמרי? הקיץ לא מביא לחיקו רק מלתחה שונה או חדשה אלא יש תחושה שונה באוויר. תחושה של דף חדש, תחושה של יציאה מעבדות לחירות. גם אתם תכננתם מיליון תכניות שאתם רוצים להספיק במהלך חופשת הקיץ? גם אני.

© אינסטגרם

רציתי לשתף אתכם בחוויה מדהימה שעברתי ממש לא מזמן. החלטתי לצאת לטיול בארצות הברית. זו פעם ראשונה שטסתי לבד, ללא ההורים, אבל הרגשתי שאני חייבת קצת "לשבור" את השגרה. בטיול הזה חוויתי וראיתי מקומות ואנשים מדהימים.

ניו יורק הייתה היעד הראשון שלי. ניו יורק היא עיר ענקית שוקקת ובה אנשי עסקים הכי מצליחים בכל העולם. אני זוכרת שכשהגעתי אליה הדבר הראשון שממנו נפעמתי הוא הגודל. ישבתי במונית והסתכלתי למעלה אל השמיים וניסיתי לראות את הסוף של המגדלים, לרוב לא הצלחתי מפני שיש שם מגדלים גבוהים עד כדי כך שמגדלי עזריאלי בתל אביב נראים 'פיצים' לידם. אז הרגשתי פצפונת בעצמי.

היא עיר עמוסה והזכירה לי מעט את תל אביב. תמיד יש תנועה, תמיד פקקים, אין חנייה ולכן לא מומלץ להשכיר רכב אלא להשתמש במוניות. כמו כן, היא מרכז קניות הכי מגניב שיש, יש שם הכל!

© אינסטגרם

החלטתי שאני חייבת למצות את ניו יורק כמו שצריך ולכן החלטתי לבקר במגדל "EMPIRE STATE". בניין זה גבוה מאוד ומשמש כמקום תיירותי אשר ממנו ניתן להשקיף על כל ניו יורק. הנוף היה עוצר נשימה. המוניות בכביש היו נראות כמו נמלים קטנטנות והחוויה הייתה עוצמתית במיוחד. כשהגעתי אל המקום הבנתי שלא רק אני רוצה להתפעל מהנוף, בנקודת התצפית היו המון אנשים ובקושי היה מקום לעמוד.

מקום נוסף אשר ריגש אותי באופן אישי הוא אנדרטת ההנצחה למגדלי התאומים. (National September 11 Memorial and Museum). האנדרטה ממחישה את גודל השטח העצום שנחרב. כמו כן על האנדרטה חרוטים שמותיהם של הנספים. המקרה התרחש שהייתי ילדה ועד שלא ביקרתי שם לא הבנתי את משמעות האסון ואת הגודל של המקרה. גודל השטח של שני המגדלים הוא עצום בצורה שלא ניתנת לתיאור.

סיכום סטוריז בניו יורק. צילום: דנה לב
 

כמו כן, איך אפשר לטייל בניו יורק ולא להגיע אל הטיימס סקוואר? המקום תמיד עמוס באנשים הולכים ושבים בכל שעה ביום. מי שאוהב שופינג זה המקום עבורו! סניפים ענקיים של המותגים העולמיים הכי נחשבים. לכל כיוון שהתבוננתי ראיתי שלטי חוצות זוהרים של כל המותגים הכי שווים.  

טיים סקוור ניו יורק
טיים סקוור ניו יורק © צילום מסך מאינסטגרם

אחרי ניו יורק היעד הבא היה טקסס. החוויה המרכזית שלי שם הייתה ביקור באגם. הנוף היה עוצר נשימה ומזג האוויר חם.

טקסס!
טקסס! © דנה לב

התחנה הבאה שלי הייתה מיאמי, עיר מדהימה ושוקקת חיים. היה כיף לשמוע שאנשים מדברים שם גם בספרדית ולא רק באנגלית. במיאמי ביקרתי בוינווד שזה אתר אומנות הגרפיטי. כחובבת גרפיטי ידועה נפעמתי לראות את היצירות המדהימות שהיו שם.

© אינסטגרם

עד כה החוויה הראשונה בה בחרתי לשתף אתכם. אשמח שתשתפו אותי בחוויות שלכם והכי חשוב אל תפחדו להעז. אני שמחה שזכיתי לעבור את החוויה הזאת. למדתי על עצמי שאני יותר עצמאית ממה שאני חושבת ושהשמים הם הגבול. מקווה שהנעמתי את זמנכם ונתראה ביום חמישי הבא!

שלכם באהבה, 
#דנה♥

תגובות