אוי לא: חשבון האינסטגרם של אריאנה גרנדה נפרץ. צילום מסך מאינסטגרם

אוי לא: חשבון האינסטגרם של אריאנה גרנדה נפרץ

מיליוני העקבים של זמרת הפופ המוצלחת, אריאנה גרנדה, הופתעו כשגילו שחשבונה נפרץ אמש (ו'). אילו הודעות נשלחו, מה הייתה תגובתה של גרנדה ואיך ניקי מינאז׳ קשורה לסיפור? כל הפרטים

אתמול (ו'), גילתה זמרת הפופ המפורסמת וכל 111 מיליוני עוקבייה כי חשבון האינסטגרם שלה נפרץ. בזמן הפריצה נכחנו לגלות כי הועלו תמונות עם תיאורים גזעניים ונשלחו הודעות עם תכנים בלתי הולמים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אחד הפוסטים שפורסמו © אינסטגרם

מעבר למיליוני החשבונות ששמו לב לדבר ולא בחרו להתעלם, הייתה עוד זמרת אחת שלא נשארה אדישה למצב ובחרה להתערב. מדוברת בזמרת ניקי מינאז׳ שהשתעשעה מהפרסומים המוזרים והגיבה באחת התמונות שהועלו סימן של אמוג׳י מובך וכתבה "אני מרגישה שמשהו כאן לא בסדר.." ההאקרים האמיצים לא נשארו חייבים והגיבו לה כי היא הבאה בתור. למרות ה"איום" שהשאירו, נראה כי מאז לא נפרץ חשבונה של מינאז׳ וכי הכל נשאר כרגיל.

© אינסטגרם

למרות כל הסיטואציה הלא נעימה שקרתה, בה חלק ממעריציה של גרנדה נפגעו כתוצאה מהפרסומים הפוגעניים שההאקרים פרסמו, אפשר לנשום לרווחה ולדעת כי מאוחר יותר חשבונה הוחזר אליה, התמונות וההודעות שנשלחו במסגרת הפריצה נמחקו, ואף החליטה לשחרר מסר למעריצים המודאגים בו העלתה גיף של אישה היסטרית שמזיזה את הידיים שלה במהירות וכתבה "ככה אני מגיבה כשאני מגלה שפרצו לי". ("Y'all when I got hacked this).

 

y'all when i got hacked this am

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on

החנונים נשבעו לנו שלמרות שהם השתלטו על פרוגי - אין להם כל קשר לפרשה.



תגובות