הקיץ של דנה: לראות תמיד את התמונה המלאה. צילום: עומר ליפשיץ

הקיץ של דנה: לראות תמיד את התמונה המלאה

כוכבת "כדברא", דנה לב, דואגת להביא לנו מדי שבוע את החוויות שלה ביומן מיוחד לפרוגי. והפעם: הסרטון שהזכיר לה שצריך לראות את הטוב בכל דבר

היי חברים! מה שלומכם? השבוע החלטתי לשתף אתכם בסרטון שאני אישית מאוד מחוברת אליו שמדבר על לראות את התמונה המלאה ולא להתמקד רק בנקודות כואבות. אני מזדהה כל כך עם שנאמר בו מכיוון שלפעמים באופן טבעי אנחנו חווים במהלך הימים, השנים, ובכלל בחיים חוויות מכל מיני סוגים. לא תמיד אנחנו מצליחים לראות את התמונה המלאה ובמיוחד כשקשה עולות שאלות כמו "למה זה קרה לי?", "למה דווקא לי?", "למה הכל קשה?"... אך עם הזמן אנחנו מבינים שכל חוויה כזאת היא עוד חלק של הפאזל, ובסופו של דבר הפאזל ירכיב תמונה שלמה וברורה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

החרם שעברתי בבית ספר יסודי הוא חוויה לא נעימה במיוחד, אבל בסופו של דבר החוויה הזאת לימדה אותי מהי חברות אמיתית כשהגיעה אחת כזאת! כשלמדתי למבחן וממש רציתי להצליח אבל נכשלתי. זו הייתה חוויה לא נעימה אבל זה מה שגרם לי להבין שאי אפשר להיות טובים בכל המקצועות וזה בסדר. כשאני וחבר שאהבתי נפרדנו זו הייתה חוויה לא נעימה, אבל במשך הזמן הבנתי, שבלי החוויה הזאת לא הייתי יודעת איך זה מרגיש לאהוב. בכל יום אנחנו לומדים דברים חדשים על עצמנו ועל העולם. כל הסיטואציות אותן אנו חווים משפיעות על ההישגים שלנו וגורמות לנו לצמוח. לכן לא פחות חשובה היא הדרך כי היא הפאזל שירכיב את התמונה המלאה.

"עברתי חרם בבית הספר" © אינסטגרם

כל אחד ואחת מאיתנו חזק בדברים מסוימים ופחות בדברים אחרים. לכל אדם יש משהו ספציפי שהוא אוהב יותר מן השאר. לכל אדם יש אמת שהיא שלו ודרך בה הוא מאמין. איזה כיף זה שעולם מגוון כל כך נכון? איזה כיף שלכל אחד מאיתנו יש אופי שונה וחלומות שונים. לכל אדם יש את הדבר הזה שבו הוא הכי טוב ובו הוא מרגיש הכי בבית. הדבר הזה שלא משנה לי מה אחרים יחשבו, הוא הדבר שמקיים את ההוויה שלי, כי הוא חלק בלתי נפרד ממני. אם לא הייתי חזקה לעמוד מול אותם אנשים שלא האמינו בי כמו שאני האמנתי בעצמי, אולי חיי היו נראים אחרת לגמרי.

תזכרו תמיד שאתם החברים הכי טובים של עצמכם, אתם מכירים את עצמכם הכי טוב מכולם! בכל סוף יום אני חושבת עם עצמי, עושה מעין סיכום יום בראש. בכל סיכום יום אני שואלת את עצמי ממה נהנתי היום? ובעיקר מה הדבר החדש שלמדתי. אם תעשו גם אתם סיכום יומי תגלו שבכל יום לומדים דבר חדש שלא ידענו קודם על עצמנו או על הסביבה, גם אם מדובר בדבר קטן.

"השמיים הם הגבול" © אינסטגרם

והכי חשוב - תאמינו בעצמכם כי השמיים הם באמת הגבול!

שלכם באהבה, 
#דנה♥



תגובות