הקרדשיאנס פותחות הכל בראיון חושפני: "הלחץ מהתוכנית גרם לי לחרדה". אינסטגרם

הקרדשיאנס פותחות הכל בראיון חושפני: "הלחץ מהתוכנית גרם לי לחרדה"

בראיון מיוחד למגזין "The Hollywood Reporter" לרגל חגיגות העשור שלהן בטלוויזיה, בנות שבט קרדשיאן ג'נר חושפות את כל הסודות מאחורי תוכנית הריאלטי המפורסמת, כולל איזה רגע היה הכי קשה להן לשתף ומה היו השמות האפשריים לתוכנית

 ב-24 בספטמבר יצויין עשור מאז פריצתה של משפחת קרדשיאן לחיינו, ובראיון למגזין "הוליווד ריפוטר" בנות המשפחה חושפות את כל הג'וס שהתרחש במהלך עשר שנים בהן הן מככבות על המסך.

כולנו התמכרנו לקרדשיאנס בגלל הדרמות המוצגות בתוכנית, אך קורטני חשפה כי התוכנית דווקא תוכננה לעסוק בנושא אחר: "שוחחנו עם המפיקים בנוגע לעשיית תוכנית שתעסוק בשלושתינו מנהלות את חנות "DASH", מה שאני וקלואי עשינו יום-יום וקים הייתה מגיעה כסטייליסטית. זה לא הלך לשום מקום". ומה בנוגע לשם? שם הריאלטי באנגלית הוא "Keeping Up with the Kardashians" (לשמור על קשר עם הקרדשיאנס), אמנם בין השמות שהיו על הפרק היו קרייזי קרדשיאנס, חיי הקרדשיאן והחיים המשוגעים של הקרדשיאנס. ממש הבדל גדול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ומה לגבי הרגעים האישיים שהיה הכי קשה לבנות המשפחה לחשוף מול המצלמה? לדברי קים, הסצנה הכי קשה לצילום הייתה השינוי המגדרי של קייטלין ג'נר, אב המשפחה. "לפני זה אף פעם לא ערכנו את התוכן, אבל ערכנו קצת את התגובה של קלואי מכיוון שהיא הייתה כל כך נסערת". בעבור קורטני, הפרידה מאבי ילדיה סקוט דיסיק הייתה הסיטואציה הכי קשה לתיעוד: "הייתה לי הרבה חרדה בקשר לזה, ובסוף אמרתי 'בואו נגמור עם זה'. התיישבתי והתחלתי לבכות".

 

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

במהלך השנים הריאלטי המשפחתי המצליח הניב כמה סדרות ספין-אוף, כולל התוכנית "קלואי ולמאר" שעקבה אחרי מעלליהם של הכוכבת ובעלה בזמנו, למאר אודום. אלא שמסתבר כי קלואי כלל לא רצתה להשתתף בתוכנית: "לא רציתי לעשות את "קלואי ולאמר". בעלי לשעבר עשה. הוא מכר את זה זה ל-E!, ואני נתתי לזה לקרות כי רציתי שהוא יהיה מאושר. אני הייתי מי שביטלה את זה. זה היה יותר מדי". 

ועם כבר עסקנו בזוגות לשעבר במשפחה, אי אפשר שלא להזכיר את ספיישל החתונה של קים עם שחקן הכדורסל קריס המפריז, ממנו היא התגרשה 72 יום לאחר שנישאו בחתונה סופר מפוארת. קרדשיאן סיפרה בראיון כי בכל התקופה היא הרגישה אומללה: "הייתה את כל תשומת הלב הזו בחתונה, וחשבתי שאולי הלחץ מהתוכנית גרם לי לחרדה הזו. החברים שלי אמרו שיש לי רק רגליים קרות, אבל המפיקים אמרו לי "את לא נראת מאושרת, את לא צריכה לעבור את זה".

 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

 

 

 

תגובות