הקיץ של דנה: תתכוננו מעכשיו לסוף החופש. צילום מסך מאינסטגרם

הקיץ של דנה: תתכוננו מעכשיו לסוף החופש

כוכבת "כדברא", דנה לב, כותבת במיוחד עבורכם את יומן הקיץ השבועי שלה. והפעם: הטיפים החשובים שלה לקראת החזרה ללימודים

לכל אותם תלמידים שעוברים לבית ספר חדש, לעיר חדשה, לכיתה חדשה, אני יכולה בהחלט להבין מה אתם מרגישים! כילדה חווייתי מעברים רבים, ולא מדובר רק במעברים של בתי ספר או ערים, אני גם עברתי למדינות אחרות עם שפה חדשה, מנהגים שונים וחברים חדשים מכל רחבי הגלובוס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עוד מעט מסתיימת לה החופשה ומתחילים לחזור לשגרה. חלקכם אפילו עוברים מבית ספר יסודי לחטיבת ביניים או מחטיבת ביניים לתיכון או אפילו לעיר אחרת. אני זוכרת כתלמידה את החשש מפני המעבר למקום חדש ולא מוכר, חשש טבעי לחלוטין, אבל אני כאן כדי לגרום ליום המיוחל להפוך לקצת פחות מפחיד. כילדה עברתי בתי ספר, ערים ומדינות, עקב עבודתו של אבי ולכן אני יכולה להבין את ההתרגשות. אז נכון שמקום חדש עשוי להלחיץ בהתחלה אבל זוהי גם הזדמנות לפתוח דף חדש ונקי. תחשבו איזה מדהים זה להכיר אנשים חדשים, חברים חדשים, מורים חדשים, שיטות לימוד חדשות, תלבושת חדשה.

© עומר ליפשיץ
 

על מנת שחזרתכם לשגרה תהיה כמה שיותר "קלה" אשמח להציע לכם מספר טיפים שעזרו לי מאוד (ועדיין עוזרים) לחזרה לשיגרה.

שינה - בחופש אנחנו מרשים לעצמנו ללכת לישון בשעות מאוחרות מאוד (בלשון המעטה), זה הזמן להתחיל ללכת לישון מוקדם יותר ככל שניתן, ולהשתדל לקום בבוקר ולא בשעות הצהריים.

קניות – תמיד יש את ההתרגשות של קניית הציוד לשנת הלימודים החדשה, נסו לערוך רשימה מסודרת ולעמוד בה כי מניסיון מאוד קל להתפזר ולקנות דברים שלא באמת צריך.

סדר - עשו סדר בארון – חולצות ישנות/קטנות - מה שלא צריך וקטן אפשר להעביר הלאה.

היום הראשון ללימודים - אני זוכרת שתמיד ביום הראשון אהבתי להגיע מוקדם יותר, לראות איפה הכיתה, לתפוס מקום ישיבה טוב,  לפגוש חברים חדשים וחברים שלא ראיתי בחופשה. אין כמו היום הראשון, ההתרגשות, ההתחדשות, האנרגיות הטובות האלה שאחר כך הולכות ונשכחות.

© אינסטגרם

ועוד משהו חשוב...

שמתם לב איזה אזרחים ממושמעים נעשינו? אני מדברת על שמירה על איכות הסביבה. הייתם מאמינים שבזמן קצר כל כך נעבור להשתמש בתיקים רב פעמיים בסופר במקום בשקיות ניילון? אז אשמח מאוד אם תגידו להורים לקנות שקיות מזון (לסנדוויץ') מתכלות או שתעברו להשתמש בקופסאות ידידותיות לסביבה (יש חברות שמתמחות בזה). אני חושבת שאם כל אחד מאתנו יעזור בשינוי, ולו הקטן ביותר, תהיה לכך תרומה גדולה מאוד לסביבה ולנו.

ולסיום!

הדבר החשוב ביותר הוא היו אתם. הישארו נאמנים לעצמכם ואל תנסו להיות אחרים. כל אחד הוא יחיד ומיוחד בפני עצמו. וזכרו תמיד שחיוך פותר המון בעיות ואף פעם לא מזיק. שיהיה לכם המון בהצלחה! ותמשיכו להיות אנשים טובים!

שלכם באהבה, 
#דנה♥



תגובות