בגיל 4 בלבד: הבת של קים וקניה בראיון ראשון. צילום: Gettyimages

בגיל 4 בלבד: הבת של קים וקניה בראיון ראשון

אין ספק שהמשיכה לאור הזרקורים עוברת בגנים של משפחת-קרדשיאן ווסט, ונורת' הקטנה הצטרפה לאמא קים לצילומי שער משותף למגזין נחשב ואף זכתה לראיון שלה. כל זה שהיא אפילו עוד לא בת חמש

כנראה שזה היה יום "הבא את ילדך לעבודה", וקים קרדשיאן הביאה את בתה הקטנטנה נורת' (4) למה שנקרא יום עבודה מבחינתה: עוד סשן צילומים למגזין יוקרתי. צמד החמד הצטלמו יחד באווירה נוסטלגית למגזין "Interview" ובזמן שקימי התראיינה לבדה ופיזרה הצהרות על כמה המשפחה נורמלית ועל כך שהיא לוקחת את ילדיה לחוגים (ממש), ווסט הקטנה לא נשארה מאחור וענתה לתשובות ששלחו לה ילדים של מפורסמים אחרים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נורת', שכבר הוכיחה גינונים של דיווה קטנה לאחר שצרחה על צלמי הפפארצי לא פעם (אם כי זה מובן לגמרי שילדה קטנה תפחד מעדר צלמים שרודף אחריה), נשאלה על ידי קאיה גרבר (בתה של דוגמנית העל סינדי קרופורד) מה הדבר הטוב ביותר שיש לה אח קטן (סיינט בן השנה וקצת). יורשת העצר ענתה כי הדבר הכי טוב הוא לתת לו משאיות צעצוע וכי: "אני נתתי לו דוב צעצוע גדול". בניה של בריטני ספירס שאלו ווסט מהי תוכנית הטלוויזיה האהובה עליה ונורת' שמחה לגלות כי אוהבת במיוחד את התוכנית "זהבית ופזית". עוד חשפה הצאצאית כי השיר האהוב עליה של אבא קניה הוא השיר "Amazing" והוסיפה עליו כי הוא "כל כך מדהים!".

 

A post shared by Interview Magazine (@interviewmag) on

 

 

עוד חשפה בראיון ווסט הקטנה כי היא "שמה קצת איפור לפני שאני הולכת לכנסייה", וכי היא עושה את הציפרוניים שלה "טוב מאוד". בתשובה לשאלה של מילי בובי בראון, ילדת הפלא שמככבת בסדרה "דברים מוזרים" חשפה הכוכבת בהתהוות כי יסמין היא נסיכת הדיסני האהובה עליה אך היא תשמח שכל הנסיכות יגיעו לחגוג איתה ביום הולדתה הבא. בנוסף, במהלך הראיון קבעה נורת' מסיבת פיג'מות עם בת דודה פנלופה דיסיק (בתה של קורטני), והשתיים קבעו שדיסיק תעבור לגור עם ווסט לארבעה ימים ולהכין עוגת קשת בענן. חמודות!

מה דעתכם על הראיון של נורת' ווסט בגיל ארבע בלבד? ספרו לנו בתגובות!

 

 

 

תגובות