הם עשו מה?! הסלבס שפינקו את המעריצים במתנות. צילום מסך

הם עשו מה?! הסלבס שפינקו את המעריצים במתנות

מי הסלב שקנה אייפון למעריץ שלו? מי קנה לכל המעריצות שלו שוקו חם? ומי שלחה חבילה שווה למעריצה ששורדת שריפה? חמשת הסלבים שפינקו את המעריצים שלהם במתנות שוות

בדרך כלל המעריצים הם אלו שקונים מתנות רבות למושאי הערצתם הנוצצים המככבים במדורי הרכילות, על המסכים ועל הבמות, אך הופתענו לגלות שלא מעט פעמים זה קרה גם לכיוון הנגדי והסלבס הם אלו שפינקו את המעריצים שלהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נייל הורן, נו יורק סיטי ושוקו חם

כשהורן התארח בתכנית "The Tonight Show" עם ג'ימי פאלון, הוא הרגיש כי לא הספיק להפגש עם מספיק מעריצות שחיכו לו מחוץ לאולפן לאחר התכנית. כפיצוי, הורן הסתובב בכל רחבי נו יורק במשך 24 שעות, כדי לקנות שוקו חם לכל אחת מהמעריצות שנכנסת לחנות "סטארבאקס" ונתקלה בו. כמובן שהוא גם פינק בסלפי לכולן ובחתימה. איזה ג'נטלמן!

© צילום מסך

זאק אפרון ואייפון חדש

אפרון צייץ בטוויטר שלו פעם את אחד מהסיפורים המצחיקים ביותר שלו שקרו עם מעריץ שרוף שהמכשיר הנייד שלו התנפץ לגמרי לאחר שרדף אחריו בשביל תמונת סנאפצ'אט. אחרי המקרה המביך, זאק נסע איתו וקנה למעריץ אייפון חדש!

זאק מספר: "זה מה שאני אוהב במעריצים שלי, במיוחד מתי שהם מתרגשים, אבל @dopekid_23 ממש ניפץ את הנייד שלו, בזמן שרדף אחרי כדי שאצטלם איתו לסנאפצ'אט. אמרתי לו שזו מסירות גדולה בעיני, אז למה שלא אפנק אותו בנייד חדש?" ולסיכום הוא סיים במשפט, "ולכל המעריצים שלי, אוהב ומכבד. ותזהרו עם הטלפונים שלכם!"

© טוויטר

ג'סטין ביבר ליומולדת

ביבר החליט להפתיע מעריצה שלו שהייתה חולה מאוד בחגיגות יום הולדת ה-15 שלה. הכוכב (שכן, גם אהוב מאוד עלינו למרות השמועות) עזר לה לארגן את המסיבה שלה שנה מאוחר יותר. ג'סטין הופיע בחגיגה, ויותר מזה, הוא העניק לה מבחר שמלות שקנה במיוחד שבילה לאירוע המיוחד. אין עליו!

© צילום מסך

קייטי פרי והמכתב

הזמרת המפורסמת קיבלה מכתב מרגש מאחת המעריצות שלה, ספיר בת ה-8 שניצלה משריפה. פרי החליטה שהיא צריכה לפנק אותה בחבילה גדולה של מגוון דברים שווים. החבילה כללה קפוצ'ון עם אוזניים, תיק גב, דיסק של הסרט שלה "חלק ממני", מגן לאייפון 6 ותיק קטן שחור של חתול. יותר מפנק מזה יש? קייטי אפילו צירפה לחבילה מכתב: "ספיר, קיבלתי את המכתב שלך, כל הכבוד לך על שהצלת את ראש העץ בשבילנו! אני מקווה שתעברי חג מולד מהנה ושנה חדשה מדהימה, אני אחשוב עליך בחג. ילדה מיוחדת".

ה'סוויפטמס' של טיילור

כל שנה בחג המולד, טיילור סוויפט מחפשת מעריצים בכל הרשתות החברתיות (אינסטגרם, טוויטר, טאמבלר וכדומה) ומחלקת להם מתנות. המתנה כוללת אלבום שירים שלה, נרות, בגדים לחורף, מכתבים, ועוד מלא דברים! היא קוראת למנהג שלה 'סוויפטמס' (swiftmas). אמן שהשנה אנחנו נקבל גם!

© צילום מסך
תגובות