ענתה לו כן: לירון רביבו ואליאב בן חמו התארסו. צילום מסך מהאינסטגרם

ענתה לו כן: לירון רביבו ואליאב בן חמו התארסו

מזל טוב כפול; השחקנית האהובה וכוכבת הנוער, לירון רביבו, התארסה אמש לבן זוגה. ומי עוד התארסו בסוף השבוע האחרון? כל הפרטים

כוכבת הנוער, השחקנית המנחה והשורדת לשעבר, לירון רביבו, ובן זוגה בשנתיים האחרונות, איש חיי הלילה אליאב בן חמו, התארסו אמש (ש') לאחר שנתיים של זוגיות צמודה ופוטוגנית, וזאת במהלך חופשה רומנטית של השניים בברצלונה שבספרד. את המאורע המרגש חשפה הכוכבת בחשבון האינסטגרם שלה, בו העלתה תמונה עם ארוסה, וכתבה: "איתו זה לנצח".

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שנת 2017 היא ללא ספק השנה של רביבו, שכיכבה השנה בסדרת הנוער "פלאשבק" ובסדרת הדרמה "פול מון", שימשה כמנחה בערוץ הילדים בתכניות "הצלצול האחרון" ו"הבנים והבנות", תכנית ריאליטי נוספת ("גולסטאר נשים") ואף לוהקה לראשונה להפקת החנוכה המצליחה "סטורי של פסטיגל: אגדה מעכשיו". וכאמור, לכל זה נוסף אמש האירוסין עם בעלה לעתיד.

© אינסטגרם

זוג נוסף שהתארס בסוף השבוע האחרון הם המדובבת והדוגמנית הישראלית הבינלאומית, קורל סימנוביץ', ובן זוגה בשלוש וחצי השנים האחרונות,שחקן נבחרת ברצלונה בכדורגל סרג'י רוברטו. השניים התארסו בפריז בירת צרפת במהלך חופשה רומנטית משותפת, ושיתפו גם את הרגע המרגש בחשבונות האינסטגרם שלהם.

תגובות