כוכבות על: מלכות היופי שהמשיכו לקריירה מוצלחת. צילום: GettyImages

כוכבות על: מלכות היופי שהמשיכו לקריירה מוצלחת

לרוב זה מסתכם בשנת כהונה ודי, אך יש לא מעט כוכבות על שמחזיקות בתואר "מלכת היופי" בעברן, קבלו כמה שעד היום השם שלהן הוא דוגמא להצלחה

חשבתן שמלכת יופי זוכה רק ל-15 דקות תהילה ואז נשכחת מעולם הבידור והאופנה? הכתבה הבאה מוכיחה שאפשר להפוך את רגעי התהילה לאחר רהזכייה לקרייה מצליחה של ממש.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האלי ברי

לפני שברי כיכבה על מסכי הקולנוע היא השתתפה וזכתה בתחרויות יופי, ברי היפיפיה הוכתרה כמיס אוהיו לשנת 1986 ואפילו הגיע למקום השני בתחרות מיס ארצות הברית של אותה השנה. בסוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90 של המאה הקודמת המשיכה ברי לעסוק בדוגמנות לצד ניסיונות להשתלב גם בעולם המשחק. לאחר מספר תפקידים קטנים, הפיקה הכוכבת את הסרט "נא להציג את דורותי דנדרידגג" בו גם גילמה את התפקיד הראשי. הופעתה בסרט זיכתה אותה בפרס אמי, גלובוס הזהב ובפרס גילדת שחקני המסך. זו למעשה הייתה הפריצה הגדולה של ברי שמיצבה את מעמדה בעולם המשחק. מאז כמובן היא לא הפסיקה לעוד וכיכבה בסרטים רבים, בניהם גם תפקיד ראשי ב"מונסטר בול" שזיכה אותה באוסקר.

© GettyImages

לינדה קרטר וגל גדות 

אנחנו מוצאים את זה מאוד משעשע שגם גל גדול וגם לינדה קרטר, הלוא היא וונדר וומן המקורית, זכו בתחרות מלכת היופי. קרטר זכתה בתחילת שנות ה-70 של המאה ה-20 בתחרות יופי מקומית, מה שהוביל אותה לקחת חלק בתחרות מיס עולם אמריקה ואף זכתה בתואר המכובד. לאחר הזכייה לקחה הדוגמנית המצליחה מספר קורסים במשחק, היא השתתפה בשורה של תפקידים קטנים עד שזכתה לתפקיד הראשי בסדרה "וונדר וומן" ומשם הכל היסטוריה. גם גל גדות שלנו, התחילה את הקריירה שלה בתור מלכת היופי. גדות זכתה בשנת 2004 ומאז לא הפסיקה לקטוף קמפיינים נחשקים בארץ ובעולם ואף תפקידי משחק. לצד קריירת משחק מצליחה בארץ, עבדה גדות ללא הפסקה גם מעבר לים.  אבל ניסתה את מזלה גם מעבר לים והתחילה לקבל תפקידים בהוליווד בניהם גם דמותה ג'יזל ישר בסרטי "מהיר ועצבני", תפקיד אורח ב"הפמליה", תפקיד ראשי ב"השכנים של ג'ונס" ונוספים, אבל השיא כמובן הוא ליהוקה של הכוכבת לתפקיד וונדר וומן בסדרת הסרטים של DC.

© gettyimages

פריאנקה צ'ופרה

אולי השם לא כל כך מוכר לכם אבל בהודו היא נחשבת לכוכבת ענקית. צ'ופרה החלה את הקריירה שלה, כמו כל שאר הנשים בכתבה, בתחרות יופי. בשנת 2000 היא אומנם זכתה "רק" במקום השני בתחרות מיס הודו אבל היא זאת שנבחרה לייצג את הודו בתחרות מיס עולם וטוב שבחרו בה - כי היא גם זכתה! בשנים לאחר מכן היא החלה להשתתף ואף לככב בסרטים בוליוודים. שנת 2005 הייתה שנת הפריצה שלה כשבשנה זו בלבד היא כיכבה בשישה סרטים, היא החלה לקבל ביקורות חיוביות ממבקרי הסרטים ששיבחו את משחקה והמשיכה לקטוף עוד ועוד תפקידים כשהאחרון מבניהם היה בסרט "משמר המפרץ" לצד זאק אפרון ודוויין ג'ונסון ("דה רוק"). אבל, לכוכבת ההודית אין רק קריירת משחק מרשימה, היא גם עוסקת במוזיקה ואף שיתפה פעולה עם פיטבול בשיר "Exotic" והשתתפה ב-"Erase" של הצ'יינסמוקרס. כבוד.

© gettyimageS

אילנית לוי

כבר למעלה מ-15 שנים שאילנית לוי היא חלק מרכזי מעולם הבידור הישראלי. לוי פרצה לחיינו כשזכתה בתואר מלכת היופי לשנת 2001 ואף ייצגה את ישראל בתחרות מיס תבל, שם היא זכתה במקום השישי. מיד עם זכייתה החלה לוי לדגמן ולקטוף קמפיינים נחשקים בארץ. לצד עבודות הדוגמנות לוי גם מנחה ומגישה תכניות רבות ואף השתלבה בעולם המשחק ואפילו השתתפה בפסטיגל אחד ("לילה מטורף בפסטיגל")! נדמה כאילו הכוכבת היפיפיה כל הזמן עסוקה בעבודה (טפו טפו) ופשוט לא נחה לרגע.  היא עברה ממזמן את 15 דקות התהילה שלה והוכיחה לנו שהיא כאן כדי להישאר!

סוסי פרא בפרוגי: אילנית לוי ולירון לבו
 

סיוון קליין

מלכת היופי לשנת 2003 אולי החלה את דרכה בעולם הבידור עם קריירת דוגמנות מצליחה אבל מהר מאוד השתלבה גם בצד השני של המצלמה. אחרי ראיון מוצלח שהעניקה לצוות התכנית של גיא פינס, החליטו במערכת לגייס אותה ככתבת שטח, היא מנחה ומגישה תכניות ברדיו ובטלוויזיה כמו "אהבה עיוורת", "אייל גולן קורא לך", "הרדאר" ואפילו הנחתה לצד אלירז שדה את "אלירז וסיון משחקים", שם היא החליפה את אילנית לוי (שהנחתה במקור את התכנית לצד אלירז) שעזבה את התכנית בגלל שהשתתפה בפסטיגל (עולם קטן, הא?), ואפילו יצרה סרט דוקומנטרי בעקבות ביטול החתונה שלה. 

© רפי דלויה
ההרשמה לתחרות מלכת היופי של ישראל 2018 החלה!
אם אתן רוצות להירשם או מכירים מישהי שמתאימה לחצו כאן להרשמה 

 

תגובות