זוג משמיים: שירה נאור ורועי ניק משיקים ומאוהבים מתמיד. צילום: עודד קרני

זוג משמיים: שירה נאור ורועי ניק משיקים ומאוהבים מתמיד

אחרי שכיכבה בתאג"ד, הגיע תורו של בן הזוג ללבוש מדים בסדרה המסתמנת כלהיט הבא - "כיפת ברזל". רועי ניק ושירה נאור הגיעו יחד להשקת הסדרה וגרמו לנו להתאהב מחדש

בין כל צמדי ה"פאוור קאפל" של עולם הבידור, אנחנו לא יכולים שלא לזכור שיש זוג שחקנים יציב שמתחזק זוגיות יציבה כבר שנה - שירה נאור ורועי ניק. עכשיו שניהם מוסיפים עוד מכנה משותף בחייהם כשגם רועי יככב כחייל בסדרה חדשה, בדיוק כמו בת הזוג מתאג"ד.

עוד בערוץ הבידור של פורגי:

אמש (ב'), התקיימה ההשקה החגיגית של סדרת הדרמה החדשה של "קשת" - "כיפת ברזל" (הערב ב-21:00) המספרת על מחזור הגיוס החדש של גדוד הנח"ל החרדי בצה"ל ובהתנגשות המטלטלת שבין שני העולמות, ההתמודדות של החיילים החרדים כפולה: מול העולם החילוני ומול העולם שהשאירו מאחוריהם.

© אוהד רומנו

 אל ההשקה החגיגית, רגע לפני המעבר של "קשת" לערוץ החדש, הגיע קאסט כוכבי הסדרה, המורכב ברובו מכאלו שמככבים (או כיכבו) בסדרות נוער גדולות: רועי ניק, דולב מסיקה שיככב גם כאן לצד הפרטנר מ"נעלמים" - עדי אלון, איאן פינקוביץ' ויובל שבח ("כוכב הצפון"), יהונתן וילוז'ני ("כדברא"), אבי מצליח ("זגורי אימפריה"), מיכאל גבעתי ("החממה 3") וכן יעל פולמן וגל פופולר שיככבו השנה גם ב"שכונה 3". עוד הגיעו לפרגן מלבד שירה נאור - זאק פקיאל, כוכב הרשת מלך זילברשלג, יוני גרין ונוספים.

איאן פינקוביץ - מעכשיו לא רק לילדים © עודד קרני
אווווווו © עודד קרני
כוכבי הנוער משתלטים על המסך! © עודד קרני

 

תגובות