בגילוי לב: בלה ת'ורן חושפת כי הוטרדה מינית. צילום מסך מהאינסטגרם

בגילוי לב: בלה ת'ורן חושפת כי הוטרדה מינית

כוכבת דיסני לשעבר, בלה ת'ורן, חשפה אתמול (ש') באומץ רב בחשבון הטוויטר שלה כי היא חוותה הטרדה מינית, וזכתה לפרגון רב מהמעריצים התומכים

בתקופה האחרונה מתקיימת מגמה חיובית בה יותר ויותר אנשים בהוליווד מספרים בגילוי לב אודות הטרדות מיניות אותם חוו בתעשיית הבידור. אל הרשימה ההולכת והמתארכת הזו הצטרפה במהלך סוף השבוע כוכבת "דיסני" לשעבר, בלה ת'ורן, שבתגובה לבדיחה מרושעת חשפה כי גם היא הוטרדה מינית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ת'ורן, שידועה בתור אחת שמתחזקת באופן קבוע את חשבון הטוויטר שלה, העלתה ביום חמישי האחרון תמונה צעקנית שלה בחלוק סגול כמו שרק היא יודעת לעשות. בין שלל התגובות החלוקות בדעתן, הכוכבת נתקלה בתגובה שלא יכלה להישאר אדישה אלייה. "מה דיסני עשה לבחורה הזו?! אני חושב שהיא הוטרדה מינית" נכתב על ידי אחד המשתמשים כבדיחה חולנית, ת'ורן החליטה בצער להגיב ולאמת את התגובה ובפוסט שפרסמה כתבה כתגובה לבדיחה: "כן, הוטרדתי מינית. וזה לא קשור לדיסני."

בנוסף לחשיפת המקרה הכואב אותו חוותה, השחקנית לקחה את ההזדמנות הזו כדי להזכיר למיליוני עוקביה שהטרדות מיניות הן נושא רציני ואסור להתבדח עליו. מאוחר יותר באותו היום פרסמה הכוכבת פוסט נוסף בו כתבה: "העולם יכול להיות מקום חולני לפעמים."

מאז פרסמה את הציוץ בטוויטר, מאות עוקבים ומעריצים פרסמו ציוצים תומכים ברשת החברתית, ושלחו לה לבבות ותגובות אוהבות וחמות. בלה בתגובה חילקה להם לייקים כאות תודה על הפרגון ותמיכתם בה. אחת מהמעריצות כתבה: "את בן אדם כל כך אמיץ בכך שאת חושפת את המקרה לכל העולם, את נאהבת וחזקה. אנחנו צריכים יותר אהבה וחיוביות בעולם הזה ואת מביאה את הדברים האלה." 

תגובות